8tilføjet af

Anders Lund Madsen amok - 6.000 i licens

Manden er vanvittig. Han mener at multimedieskatten skal op på 6.000 kroner. Det er jo en skat ingen kan undslå sig, selvom man ikke ikke gider DR og deres latterlige programmer, herunder Lund Madsen der sikkert tjener en formue. Gør licen´sen frivillig så danskerne får deres frihed igen.
http://jp.dk/opinion/ordeterdit/article2027573.ece
tilføjet af

Det er brødnid

Næ, lad os få payperview.
Bye bye DR.
tilføjet af

Jeps

Så kan vi slippe for at betale til talkshows 😃
tilføjet af

Mulitimedie skatten er ikke for private

Sådan som jeg har forstået det, så er multimedie skatten beregnet på de lønmodtagere som ellers havde fri PC og telefon derhjemme? Så virker det forkert at du siger at ingen kan undslå sig.

Den kommer da ikke oveni den licens vi har i forvejen? Kunne lige passe at jeg skal betale for Viasat abbo, DR licens og så multimedie skat oveni?
Lagermann
tilføjet af

jeps lagermann

den er god nok:
Har du Multimedier stillet til rådighed for privat brug, som er betalt af din arbejdsgiver, så er du omfattet af Multimedieskatten.
http://www.multimedieskat.dk/ordbog/multimedieska.html
tilføjet af

OG OG OG!

Der oven i skal han betale alm licens :0)
Hvem tager røven på hvem? De grinder derovre i DR.
tilføjet af

imod licens

Er 100% imod licens også.. Det er absurd at licensen er højere end min indbo-, ulykkes- og rejseforsikring tilsammen på et år. Og det er uden selvrisiko.
Jeg er på ingen måde interesseret i nogle af DRs programmer, og de må begynde at sende reklamer eller indføre bruger betaling hvis de gerne vil have penge.
tilføjet af

Manden er røvkedelig...

...tredjerangs-komiker, eneste han gør er at forsøge at få lidt opmærksomhed omkring sig. Det kunne han sq bruge.
tilføjet af

uenig

Jeg synes han er virkelig sjov! En rigtig finurlig skarpsindig mand der kan få mig til at tænke over nogle ting og få mig til at hyle af grin!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.