7tilføjet af

909 Mail!

Er der nogen der kan huske 909 Mail?
Det var engang en gratis mail service, som så blev overtaget af SOL.dk.. Og nu er SOL.dk så blevet overtaget Eniro.dk..
Jeg føler mig pludselig gammel😖:P

Er der andre der har været med lige siden dengang?
tilføjet af

Længe siden..

Jaa.. det kan jeg godt huske.. det var min første mail add.. Jeg har faktisk også tænkt på det..Grineren..:-)
tilføjet af

Også min første..

Min aller første mail.. jeg tror egentlig aldrig jeg fik brugt den😃Og da jeg så endelig skulle bruge den, kunne jeg ikke huske mit kodeord, og så fik jeg oprettet min nuværende SOL mail..
Men det er meget sjovt at tænke på, at jeg nu er med i 3. generation, hvis man kan kalde det det..
tilføjet af

De gode gamle dage ;)

Tror endda det var min første email, kan det ikke passe det var tilbage 98/99 at SOL overtog?
Man kan jo næsten tillade sig at kalde sig selv for oldschool :P
tilføjet af

også mig

Jeg kan også huske den, for mig var det også den første mail, fik dog brugt den en del.. Kan huske at jeg fik den fordi de fleste af mine venner havde en 909-mail...
Og så en ´dag skiftede den pludselig navn.. Håber da ikke at sol'en skifter navn...
tilføjet af

Naa.. tror ikke SOL'en skifter navn..

Der blev da i hvert fald sagt, da de skiftede til Eniro, at det stadig ville hede @sol.dk..
Nu var jeg så heldig ikke at bruge min 909 mail til noget, men jeg kunne lige forestille mig, hvis de skiftede idag.. hvor mange steder jeg skulle ind og skifte min email adresse.. Det ville nok komme til at tage nogle dage..
Var det sådan for dig/jer, da der blec skiftet fra 909 til sol?
tilføjet af

hmm, ikke helt sikker

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at man i en periode kunne bruge både 909 og sol. Og jeg var så heldig at de fleste af dem der havde min mail også selv havde 909, så det var ikke det store problem..
tilføjet af

Nej :S

Jeg kan ikke huske 909 Mail, tror jeg da nok, har alligevel været her et stykke tid, blev medlem 19/06 2002 13:58
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.