9tilføjet af

79.522,00 kr. for et job!

Det koster mere end 79.522,00 kr. at holde dig beskæftiget i et job på et år.
Hvilket igen beviser, at erhvervsstøtteordningerne kan holde de mest ubegavede og uproduktive i arbejde.
Hvis man lod dygtige arbejdsløse arbejde så ville behovet for arbejdskraft blive mindre.
Derfor ville man blive nød til at oprette beskæftigelses aktiviteter som igen ville øge samfundets udgifter.
Så konklusionen må naturligvis være, at det er billigst for samfundet at passiviserer de mest aktive mennesker i samfundet, fordi al aktivitet koster penge.
Overskuddet på betalingsbalancen beviser min konklusion.
tilføjet af

Endnu engang vaas

Jeg gad skisme da ikke arbeje for soelle 80.000 om aaret. Er du klar over hvor meget de to danske prinser faar for om aaret?
Og, den der ikke gider arbejde skal bare ikke have nogen loen, slut, prut, faerdig.
tilføjet af

noget du har misforstået

Der er vist noget du har misforstået, jeg har tilsyneladende trykket mig forkert ud.
Det koster samfundet mere end 79.522,00 at holde en person i arbejde.
Og naturligvis er det ikke vås som du siger, overskuddet på betalingsbalancen beviser jo at det er billigst at pacificerer de mest intelligente og produktive, for ellers ville produktionen stige og dermed ville udgiften følge med op.
tilføjet af

Det er da en holdning

men indtil videre har du da heldigvis ikke magt som du har agt.
Misundelse er godt nok en grim ting. Hvad er det for nogle prinser, der ikke laver noget?
tilføjet af

Det er rigtigt

Det er rigtigt der er en der dyrker kartofler!
Klik på link:
http://www.minibite.com/oldies/mashed.htm
tilføjet af

I Guuuuuudddddeeerrrrr

Kongefis? Hvad skal vi med det? I det mindste kan andre folk vaelge praesidenter eller andet unden at de skal broedfoede dem i 100 aar eller mere paa samfundets regning.
tilføjet af

en der dyrker kartofler!

Det er rigtigt der er en der dyrker kartofler!
Blandt de større bistandsmodtagere finder man kongehuset, hvor prins Joachim i 2003 modtog 1,5 mio. kr. i landbrugsstøtte til driften af godset Schackenborg ved Tønder. Knuthenborg på Lolland fik 2,0 mio. kr. i 2003
Klik på link:
http://www.minibite.com/oldies/mashed.htm
tilføjet af

Hvad mener du?

Hvem koster et 80.000 at holde i arbejde, og hvor kommer de penge fra? Kan du ikke lige forklare mig, hvad du mener. Jeg har intet begreb.
tilføjet af

løntilskudsordningen

Hvis regeringen mener det alvorligt, at der skal flere i beskæftigelse, så skal de satse på uddannelse.Hele 47 procent af de arbejdsløse, som har gennemført støttet uddannelse på en erhvervs- eller voksenuddannelsesinstitution, er selvforsørgende efter godt tre år

www.arbejderen.dk

Men løntilskudsordningen, som er regeringens foretrukne værktøj, er mindre effektivt til at gøre de arbejdsløse selvforsørgende, viser årsrapporten. 40 procent af de arbejdsløse, der har været i job med løntilskud, klarer sig selv, når der er gået tre år.
tilføjet af

Klik på Link

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.