4tilføjet af

729 Røde Postkasser

Blev der ødelagt her til nytår, og hver postkasse koster 5000 kr. der er og bliver mange penge, jeg har virkelig svært ved at se det sjove i at sprænge en postkasse i stykker.
Og så er der jo så også lige det, at en postkasse indeholder alså breve, breve som kan være MEGET vigtige, for både modtager eller afsender, men jeg ser desværre også, at man nu morer sig med at fylde sne i postkassen, så brevene nu bliver ødelagt, eller en fuser bliver tændt, og derefter puttet i postkassen så der igen går breve tabt, det ville glæde mig meget, hvis man kunne finde ud af hvem der rendte rundt og lavede sådan noget fis, så de kunne komme til at betale, hvad de nu havde ødelagt.
Når man nu modtager reklamer, og ikke vil ha' dem, så er det virkeligt skørt, at putte dem i postkassen igen, de giver bare en masse besvær for en del mennesker, tænk på det jeg her har skrevet, for det koster arbejdstid og dermed kroner, og derfor en porto forøgelse til følge...
Hej
tilføjet af

Ja!, det var/er frygteligt som de snyder

Tænk dig engang ?, 5.000-DKr. for sådanne en lille skide jernkasse som er malet rød?, der må være tale om at nogle skal havde nogle penge flyttet over i noget andet, der er tale om en overbetaling så det vil noget, så kan man jo bedre forstå det er så dyrt at sende et brev, og at man skal betale så uhyggeligt meget for at betale sine regninger på posthuset?.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

det er fis det du skriver

lige her hvor jeg bor er der en købmand, og en postboks.
en dag kom en fragtchaufør til at rykke forpladen af postkassen, og han måtte__firmaet måtte__betale 300 kr. for en ny postkasse, jeg ved det fordi alle her på vejen var meget intereseret i hvad en sådan postkasse kunne koste.
anyway så er det noget svineri at brænde postkasser af med fyrværkeri, men det sker jo hvert nytår, og det er nok begrænset hvad der bliver sendt af post på det tidspunkt.
reklamer, hvis postvæsenet ikke vi respektere et nej til reklamer__se hvad der sker i de tomme sommerhusområder, de får masser af post__så er det rimeligt at man samler alle reklamer sammen, og smider dem i postkassen, men nu har de jo været så smarte at bruge et ark papir med navn på, så posten er sorteret når posten kommer frem til diverse husstande, så nu har man besvær med at fjerne navn, inden man dumper reklamerne i statens postkasser.
boligforeningerne skal betale for at få afhentet papiraffald og glasaffald, så det er vel ikke rimeligt at vi skal betale ekstra for noget reklame vi ikke har bedt om.
desuden er det misbrug af træ og farvestof, jeg får 16 reklammer om ugen, samt 3 lokalaviser, og jeg læser absolut intet af det.
nu har vi fået postkasser sat op lige uden for opgangen, så gamle fru petersen som kun kan gå med rolator, må hver dag døje med at komme ned fra 4 sal for at tømme sin postboks, hvilket er en hån mod en syg person.
postvæsenet laver alt det fis, også med pakkepost, som man kan hente ved et supermarked 3 km. væk, der er ingen bus til stedet, men alligevel får borgerne bøde hvis de ikke henter deres pakker.
de gør det ikke af hensyn til postbudene, men udelukkende så de kan spare penge til noget andet fis, hvem husker ikke skandalen med den nye postterminal i københavn, den kostede betydelig flere milioner end det var forudset, sådan er alting inden for det offentlige.
desuden bliver de røde postkasser lavet i røde kina, så arbejdslønnen er begrænset.
tilføjet af

Du er sandelig alternativt begavet...

...hvis du virkelig tror en postkasse kan erhverves for kr. 300!
Gangbesværede, handicappede m.v. kan stadig få posten ind ad brevsprækken, uanset hvilken etage de bor på.
Skål!
tilføjet af

Du er vel

ikke så dum, at du tror at man kan købe en postkasse for sølle 300 kr. nej vel...
Reklamerne bliver afleveret på adressen, når der er navn og adresse på reklamen, så kan postbuddet da' ikke gøre andet, så hjælper det jo ikke at lægge det i postkassen igen, så må man jo selv kontakte det firma der har sendt reklamen.
Ødelagte breve og andre vigtige forsendelser, tænk hvis nu brevet til sjasen gik tabt i en postkasse, fordi en halvhjerne havde puttet noget krudt i postkassen og brændt brevene, så er det jo lige før, at personen skal ha' krisehjælp.
Hej
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.