7tilføjet af

6280 PROBLEMER!!!

Er der andre end mig, som har problemer med den skod tlf???!!!
Nu er det nummer 2 de giver mig og den er fyldt med fejl og trods gentagne ópdateringer, virker den stadigvæk ikke ordentligt!
Den sletter en besked imens man er ved at skrive, kan ikke holde på strømmen (dør efter nogen gange en time UDEN varsel), slukker og tænder umotiveret og en del andre småting.
Giv lige lyd...*S*
Mvh
Jappe.
tilføjet af

6280

Jeg har haft min siden jul uden problemer, den er ikke opdateret endnu, dog "smider" den strømmen ret hurtigt..
-men ellers tilfreds med den.
tilføjet af

Tjekke denne 2 pt.

Jeg har det sammen problem, du skal tjekke 2 ting 1. batteri (hvis det fejl ikke) 2. probleme ligger telefon elektronik kort. Sende til reparation.
Mvh
www.abasis.dk
tilføjet af

Ja...

den ryger til rep. igen igen...suk!
tilføjet af

Du har ret til....

Du har ret af få ny hvis det er ikke after et år.
tilføjet af

Kræv en ny tlf.

Har samme tlf.Ingen problemer med min,har aldrig haft det.Jeg vil helt klart mene du har krav på en ny tlf.Hvis du har købt den i tlf3,kan du få besvær med at bytte den.De giver ikke ved dørene,og er meget svære at danse med.Men prøv alligevel.En ny tlf SKAL du have.
tilføjet af

De får den retur imorgen!! *S*

Tak for jeres respons. :-)
Jappe.
tilføjet af

6280

Jeg har købt min 6280 brugt. Nogle der ved hvor man kan få skiftet 3 softwaren ud med almindelig nokia software?
Jeg har også en del problemer med min.. Batteriet dør vildt hurtigt. Min kamerafuntion kan ikke andet and stå på standby, og den går i sort skærm når den skal afspille videooptagelser.. Nogle der ved hvad der kan være galt??
Hilsen,
mig
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.