27tilføjet af

500 politibetjente har fået fartbøder siden 2005

Ifgl. TTV2 har 128 fra politiet fået fartbøder i 2008 og siden 2005 har 500 politibethente fået fartbøder. Enkelte har fået klip i kørekortet.
Hvordan kan vi forvente , at befolkningen er lovlydige , når de mennesker der er sat til , at vogte loven er bedøvende ligeglad med loven ?
tilføjet af

Det svarer vel til...

Det svarer vel til at spørge, hvordan en læge på 300kg. troværdigt kan sige til sine patienter, at de bør tabe sig.
Fartgrænserne eksisterer for vores egen skyld.
tilføjet af

De fleste politifolk er gadedrenge

der bare ved tilfældighedernes spil havnede på den anden side disken. Tag ikke fejl af det.
tilføjet af

De havde ikke modet med sig

derfor skal alle uskyldige opleve deres "mine gade drenge drøme er ruineret, jeg er en svans med uniform" komplekser.
tilføjet af

Sikke noget sludder at fyre af.....

det viser da bare, at de er almindelige mennesker som alle os nadre, hvilket jeg synes at vi skal være glade for.
Samtidig viser det, at politikerne måske har strammet loven lige en tand for meget omkring bødeudskrivning. personligt har jeg også lige fået en båøde for at køre 6 km for stærkt på en strækning hvor der var 60 km hastighedsbegrænsning...
Hvor mange andre tror i ikke der gør noget tilsvarende.....
Vær I hellere glad for at der er en statistik der fortæller hvormange politifolk der har fået bøder; forestil jer, at der IKKE var nogen politifolk der havde fået bøder; dette ville straks give anledning til at råbe op om korruption og svindel indenfor politiets egne rækker... ""Nåhhh, de har nok en særordning med at de stryger hinandens bøder.... Jahhh, de lægger nok bare en tier i kaffekassen i stedet for eller giver kager til kaffen.....""
nej, så derfor er det sgu helt fint at 500 betjente er blevet snuppet for at køre for stærkt, og nej, det behøver bestemt ikke at betyde, at de er "Bedøvende ligeglade med loven"...
Dårligt valgt argument....
tilføjet af

He he

Prøv at kalde dem "bøsserøv" hvis du har 600 kr. til det pjat. Lige det eksakte udtryk har en helt fantastisk virkning, men det koster lidt at se forestillingen.
tilføjet af

saglighed tak

Hvor stor en procent del af den samtlige politi styrke er det så.
Hvis det var 10 % ja så er det nok for dårligt
Men reelt er der nok tale om at ca. 0,5 promille af vores politi styrke der har fået en fart bøde. Og hvor mange er det så i forhold til den almindelige danske befolkning ?
Jeg har altså også hørt om en tømrer der kom til at ramme ved siden af med hammeren og ramte sin trommelfinger selv om han som professionel jo burde kunne styre en hammer.
Der er jo også sygeplejersker der ryger selv om det er usundt.
Jeg synes at du skulle prøve at sætte dig lidt mere ind i sagen en anden gang frem for at fyre sådan en gang usagligt lort af.
Go' weekend
Vh Jacob
tilføjet af

Hallo er der nogen hjemme.

Så siger du vel også om en syge plejerske når hun slår din mor ihjel med for meget morfin, at hun bare er menneske.
Unge bliver slået ihjel i trafikken og politibetjente bliver taget i at køre for stærkt.
Lovløsheden breder sig under VKO regimet.
tilføjet af

Bla bla 1 er for meget

Så stop det skrammel med hvor stor en procentdel. Det er totalt uvedkommende.
Lovløsheden breder sig under VKO det er min konklusion.
tilføjet af

Hahaha...

Det kan kun være din konklusion, hvis du kan dokumentere, at problemet er en direkte konsekvens af VKO-regeringen. Hvor mange politibetjente fik bøder, da vi havde Poul Nyrup?
Men ok din konklusion er vist på forhånd uafhængig af fakta.
tilføjet af

Og den konklusion.....

....lyder ikke så smart som du selv tror. Utroligt hvad der sker når det tilsyneladende endelig lykkes en debil at sætte fem ord sammen, så skal vi høre dem gang på gang.
tilføjet af

Hvis den samlede.........

....politistyrke andrager ca. 10.000, så svarer tallet 500 til omtrent 5%.
Ret skal være ret.
tilføjet af

Stenalderintelligens frabedes

!!!!!!!!!
tilføjet af

Har du mødt en læge på 300 kg

nej selvfølgelig har du ikke det din klovn.
tilføjet af

KUN 500.?? 1/20..

så har de da været fromme.. eller har løjet..
tilføjet af

og politikerne

er da ikke et hak bedre,. ved ikke om i kan huske sidste, eller forrige år, hvor en af de danske blade/aviser filmede medisterbilerne på motorvejene med op til 160 Km/t..
for ikke at snakke om den lille dengse ved navn Joachim.. ligeledes 160 Km/t.. men sine to sønner på bagsædet,. og blev han straffet,. nææææh nej.. han er jo kongelig,. det svin,.
tilføjet af

Hvad har det med noget at gøre?

Jeg har mødt usunde læger, og det er vel tilstrækkeligt? Bortset fra det var min pointe blot, at det er urimeligt at forvente at politibetjente og læger skal være perfekte mennesker.
tilføjet af

har du nogensinde

hørt begrebet "metafor"..? - Tvivler,. ellers ville du ikke være så dumsmart vel.?
tilføjet af

Ja, det er frygteligt.

Verden er af lave. Bortset fra det tror jeg Joachim blev straffet væsentligt hårdere end den gennemsnitlige danske fartsynder, bare med sladderbladene som dommer.
tilføjet af

nemlig..

pansere er såmænd ikke andet end en flok mobbeofre med barndomskomplekser,. og så ser de deres snit ved at få magt på en anden måde i deres voksenliv.. sådanne tabere..
Derfor man ikke må mobbe.. så stop det nu.! 😃😃
tilføjet af

ved jeg ikke..

folk har da glemt det efterhånden,. jeg glemmer dog ikke sådan noget,. ligesom Hans Engell tror at alt er glemt og tilgivet selvom det er mere end 10 år siden,. I mit hoved er han bare en ussel spritbillist,. og det vil han være til den dag jeg udånder,.
Der er så meget spin/propaganda/sladder, så folk glemmer hurtigt alle de "små" begivenheder,. indtil noget nyt sker,.
Hvor mange snakker bendt bendtsen mere, selvom det blot er en måned siden,. eller max en måned siden.. NONE..
Verden ér af lave,. som den gamle indianer i oliver stones klassiker U-Turn sagde: "What the hell has the world come to?"
tilføjet af

Vi gider ikke din hetz

mod rygere og overvægtige.
Sgu ikke så underligt at du er single når du er så intolerant.
tilføjet af

Øh hvad?

...
tilføjet af

Hvis jeg ryger i en fartfælde, så

vil jeg sige nej tak til bøde.
Jeg vil hellere i billedbladet ?
tilføjet af

Netop....

....så klap dog i!
tilføjet af

Hvad pokker er det for en tåbelig måde at resonere på.....????

Det var dog den mest tåbelige sammenligning jeg til dato har hørt...
At sammen ligne medlidenhedsdrab med at køre 6 km/t for stærkt..
Og hvad har unge der slår sig ihjel i trafikken med at politibetejente bliver taget i at køre for hurtigt..???
tilføjet af

Hvorfor

bliver du så ved med at skrive det ene indlæg efter det andet?
tilføjet af

Gør du det !

😮😮😮😮😮😮😮
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.