9tilføjet af

300kr.pr år i bilforsikring

jeg kender en, som har købt en ny bil for 1 års tid siden, og han siger, at han kun giver 300 kr. pr år i bilforsikring - det underer jeg mig over, for det lyder da ekstrem billigt... har I andre hørt noget lign.???? eller har jeg bare misforstået ham!!!!!!!!!!
Han er dog elitebillist dvs. har kørt bil i ca. 10 år...
Hvordan kan man strikke en bilforsikring sammen, så man kun skal betale 300 kr. pr år???
Jeg har spurgt ham, men han forklarer mig ikke yderligere, så derfor underer jeg mig over denne lave forsikring!
tilføjet af

Der er en grund til han ikke forklarer dig det

for det findes ikke. Beklager, det lyder ellers godt.
tilføjet af

Du skriver ikke...

...hvilken slags bil det er? Hvis det er et gammelt vrag og han kun har ansvarsforsikring på, kan det ret faktisk lade sig gøre. Særligt når han er elite bilist.
Og....hvis han har en motor str. på bilen på "o,død" Jep jeg tror på det.
tilføjet af

sludder og vrøvl.....

der findes ingen auto-ansvarsforsikring, der kun koster 300 kr. pr. år. Gad vide, om gutten kender forskel på måned og år?
tilføjet af

det er en ny bil

splinter ny bil og det er en lille toyota - kan ikke huske mærket.
tilføjet af

hi hi hi-ikke kende

forsel på måned og år - den var god😃😃😃
Bliver desværre nødt til at sige, at gutten ikke har opfundet den største tallerken og har det med at blive dybt misundelig på mig, da jeg fortalte forleden, at jeg ville købe en audi, så sagde gutten, at det var da alt for dyrt, og han betalte kun 300 kr. pr år😕
tilføjet af

god grund til at

jeg så er undrene. Åhhh, hvor er jeg træt af, at han altid skal gøre sig så fandens god ift mig.
tilføjet af

300 kr. mp mdr =

3600 kr pr. år - dette regnestykke passer meget godt, for jeg gav 4000 kr pr år i ansvarsforsikring på min gamle bil.
Er der så nogen, der kan fortælle mig, hvad man ca. mindst skal betale i kasko forsikring pr år for en lille ny bil??
tilføjet af

passer nok meget godt...

hvis det er en helt ny bil passer det nok meget godt. Jeg har nemlig været ude og kigge på ny bil og de lokker med alt hvad der kan trækkes...
Jeg fik forklaret det sådan her: Når man køber, bliver det lagt oven i afdragene, så det lyder som om man får en MEGA billig forsikring, men det oplyser de dig bare ikke om.
Så selv om ahn betaler 300.- om året, betaler han faktisk meget mere, fordi der er lagt oven i finansieringen...
Det er jeg rimelig sikker på...
tilføjet af

Dyrt

En Audi er dyr at forsikre. Jeg fik tilbud fra 6-11.000 da jeg skulle forsikre min "gamle" Audi - det er dog både ansvar- og kaskoforsikring.
Til sidst fik jeg den ned på 4.900 pr. år ved også at tage indbo- og ulykkesforsikring i samme selskab.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.