klog nare minder dum
ja pinto barca målman hare fløjted nok engang som trening og pep nikker glad for døgtig dreng og santin bar helt væk men det da ik det en del ad spled er det ik det mener jeg
| Alkoholmisbrug? |
| Joe Cartoon |
| Den tynde Victoria B. |
| Hvad er træls? |
| Dansk Folkeparti - rascister ? |
| Fugle-influenza (host,host) |
| er der nogen som kender? |
| Tyvstjålet |
| HvORnår blir.. |
| Pris på RW billetter |