2tilføjet af

14.000 opholder sig ulovligt i Norge!

Ifølge Politiets Utlendingsenhet (PU) opholder der sig flere end 14.000 personer ulovligt i Norge. Det er kommet frem, efter at PU sammen med Utlendingedirektoratet (UDI) har udarbejdet en rapport om emnet.
http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/09/03/14000-personer-oppholder-seg-ulovlig-i-norge
Det værste er næsten, at det "kun" er de 5000, som sidder i asylcentrene (cirka 550 er idømt straf). De 9000 befinder sig "andre steder"... [!]
Mange aner man ikke, hvor befinder sig, "de flytter ofte."
(Suk!)
Har de fået besked på at fjerne sig fra norsk område for længst?
Ja!
Rapporten konkluderer, at det er et sikkerhedsproblem, at et ukendt antal udlændinge med falsk eller ukendt identitet opholder sig i Norge.
(Suk!)

Nogen der ved, om der er udarbejdet tilsvarende i Danmark?
Og ja, jeg ved nok, hvad jeg synes der skulle gøres ved det.
tilføjet af

14.000 opholder sig ulovligt i Norge!

Ifølge Politiets Utlendingsenhet (PU) opholder der sig flere end 14.000 personer ulovligt i Norge. Det er kommet frem, efter at PU sammen med Utlendingedirektoratet (UDI) har udarbejdet en rapport om emnet.
http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/09/03/14000-personer-oppholder-seg-ulovlig-i-norge
Det værste er næsten, at det "kun" er de 5000, som sidder i asylcentrene (cirka 550 er idømt straf). De 9000 befinder sig "andre steder"... [!]
Mange aner man ikke, hvor befinder sig, "de flytter ofte."
(Suk!)
Har de fået besked på at fjerne sig fra norsk område for længst?
Ja!
Rapporten konkluderer, at det er et sikkerhedsproblem, at et ukendt antal udlændinge med falsk eller ukendt identitet opholder sig i Norge.
(Suk!)

Nogen der ved, om der er udarbejdet tilsvarende i Danmark?
Og ja, jeg ved nok, hvad jeg synes der skulle gøres ved det.

Som samfund har vi en forpligtigelse til at hjælpe de svageste i samfundet. Men det synes du jo nok ikke - når du har en nazi-soldat som dit profilbillede. 😃
tilføjet af

14.000 opholder sig ulovligt i Norge!

(Pap og grensaks):
Det gør - i dette tilfælde nordmændene - sikkert også.
Men de har minsandten ingen som helst pligt til at hjælpe (!) tusinder som er udvist af Norge! Der er ingen grund til at se disse parasitter som "de svageste i samfundet" og lignende vulgærhumanistisk pladder.
Der er derimod grund til at være beredt - der kunne jo sagtens være nogle terrorsympatisører eller endda kommende terrorudøvere.
Det er nok det, det norske politi mener med sikkerhedsproblem. 'Morgen!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.