56tilføjet af

1300 kr tilbage at leve for

resten af denne måned [:*(]
tilføjet af

hvis

du er alene, kan du så ikke klare dig for det?
Knus Trolde10
tilføjet af

træls...

Føler sgu med dig[:*(]
tilføjet af

Endnu mere fattig?

Du har da et luksus problem der.
Jeg lever for 1500 kr om måneden og det er til mad + alt andet, som ikke er en fast udgift.
Sjovt nok ser jeg ikke mig selv som fattig...😕
tilføjet af

HA HA jeg er studerende

Jeg har kun 700 kr til resten af måneden. Det er lidt dyrt at købe bøger og betale el regninger og alt der falder i august måned. Man ved aldrig helt hvor mange penge man er nødt til at bruge på litteratur.
Heldigvis har jeg masser af mad i fryseren, så det blive ikke et problem
tilføjet af

du er heldig

På et tidspunkt havde jeg kun 700kr i mdr tilbage af min SU når alt var betalt
tilføjet af

Mangler info

Studerende? Ryger? Har betalt huslejen? Der mangler noget info...
tilføjet af

Hmm er det så slemt

Jeg har, som arbejdende forsørger af alle de nasserøve der lever på det offentliges regning ca 2000 kr til husholdning, ud af en månedsløn på omkring 25000, når alle nasserøvene og skattefar har fået hvad de skal betaler jeg husleje, varme og el, og så har jeg ca 2000 kr til mad og fornødenheder.
Hvad er det at være fattig ??
tilføjet af

Hold da din mund

- Du har da brugt penge du ikke har haft. Helt ærlig, hvis man kun har 2000 ud af en månedsløn på 25000, så skylder man peeeeeng´ sikkert og vist. Det har godt nok ikke noget med forsørgelse af nasserøve at gøre.... skam dig!!
Jeg havde godt nok troet der var mere "økonom" i dig
tilføjet af

Træk vejret dybt og hold op med at bekymre dig

- Det er mere end 70 kroner om dagen..... what´s the problem?
tilføjet af

Så køb ind under Bilkas fødselsdag

til ca. halv pris.
tilføjet af

Hvis jeg var pensionist

og skulle betale 160 kr om dagen for mad, så ville jeg jo ikke engang have råd til halvdelen af maden. Og det er så kun maden.