15tilføjet af

WOW! Over kr. 100.000.000 i indsamling

Det rækker vel lige til direktør/præsident og generalsekretær- samt resten af ledelsens lønninger hos de forskellige nødhjælpsorganisationer. Mon der lige også kan blive plads til lidt lønforhøjelser blandt dem i den nære fremtid? 😉
Om ikke andet så kan det da være der lige bliver et par skillinger til overs så der også kan blive råd til at de fattige kvinder i Afrika kan få hjælp til at føde endnu flere munde vi skal mætte de efterfølgende år 😕
Godt gået Danmark!
tilføjet af

Super!

Rigtig godt klaret af lille dk.
tilføjet af

HØRT!!

HØRT!!
tilføjet af

Er endnu mere stolt af mit land!!

130.662.190 er den endelige sum.
Det er SÅ fucking godt gået Danmark. Tak for at I viste jeres menneskelige ansigt. Tak for at I styrker mig i troen på at dette er et samfund med et gavmildt væsen.
Fuck finanskrisen. Hjertet vil altid vinde over den krise.
vh d.com
tilføjet af

halvanden uges lørdags lottoindskud

er det flot ?
og folk kan formøble 60 - 100 millioner om ugen på lotto og skrabelodder resten af året !
som man alm. vis gør
der skulle så også en masse krumspring, leflen og spil for galleriet til at sådan en sum!
samt et antal udloddede spritnye fine biler
for man kunne jo ikke vinde en renovering af sin brugte cykel !
eller to års skattefritagelse ?
tilføjet af

Ynkeligt Danmark!

130 millioner / 6 millioner danskere = 22 kr pr dansker.
Så danskerne har gennemsnitligt bidraget med 22 kr pr person.
Med en månedlig gennensnitsløn på 32.000 kr svarer det til 22/32.000 = 0,7 promille.
Det er hvad danskerne kan mande sig op til. 0,7 promille af en månedsløn.
DET ER FANDME YNKELIGT!
Og endnu mere ynkeligt at alle de arbejdsløse kontanthjælpsnassende DF´ere ikke har bidraget med noget overhovedet.
tilføjet af

23,- pr. indbygger

Er det godt?
tilføjet af

Det er mere ynkeligt

at skære en stor mængde folk over én kam og se ned på dem på dén måde.
Må heldet være ude og du miste dit eget job!
tilføjet af

Vi betaler ingen moms over beløbet

det er nok den aller bedste nyhed jeg fik, eller er det nu også rigtigt
en som ved..
tilføjet af

Altidd DF

De er stort set resultatet på indsamling, uden DF vil ingen vil være med i indsamling.
>Vi støtter verden og håber på lidt forståelse for vores synspunkt.
tilføjet af

Forskellige motiver?

Er du virkeligt i tvivl om forskellen på motiverne? Er der nogen af dem der har ydet støtte i dag til de nødlidende, som har udsigt til at blive belønnet med 10mio for det?
Det er da klart at man når det samme beløb, når alle der spiller lotto har en chance for at det er dem der vinder 10mio?
Ser du ikke forskellen. Dem der har brugt penge på indsamlingen ville hælpe. Dem der har brugt penge på lotto ville vinde.
As simple as that dude
vh d.com
tilføjet af

Har du bidraget?

Nej? Så har jeg givet 44 kr?
d.com
tilføjet af

Ligegyldigt.....

Den haitianer som om en tid kan blive behandlet på et rigtigt hospital, og ikke i et kummerligt telt, vil nok se stort på om nogen har betalt moms af sit bidrag. Eller om det kunne trækkes fra på skattebilletten.
Hvorfor har så mange så travlt med at nedgøre at vi har ydet historiens største indsamling? Beats me!!
d.com
tilføjet af

Sat i samligning med de 14-Kr

Som alle fik ondt i røven over at Dansker i nød, fik ekstra i hjælp sidste år til jul?, så er det da meget "godt".
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Endnu en

der er misundelig på de fattige, og det misbruger du selvfølgelig nogle private organisationers uheldige opførsel til.
Jeg så forresten at også en fra DF top, deltog i indsamlingen, Kristian Thulesen Dahl. Så det er nogen fra den kant, der kan se nøden.
Og forresten blev resultatet i aftes 130.662.190 kroner.
Og selvfølgelig er der nogle der syntes de afrikanske kvinder forsat skal nøjes med at føde unger, i stedet for at få muligheder til selv at forsørge sig og sine, og give sine børn en rigtig uddannelse. Jeg håber bare ikke de får den samme uddannelse som vore egne "lærde", at blive egoister.
tilføjet af

Kristian Thulesen Dahl

Gav ja, men han er også den eneste menneskelige inden for det parti. 😖
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.