11tilføjet af

Wolles Hårkur nr 1723 og nr 2006

Hej.. Jeg kan se, at der er blevet postet et par indlæg om denne hårkur efterhånden. Jeg har netop anskaffet mig denne hårkur. Der står jeg skal tage 3 af nr 2006 4 gange om dagen og 2 af nr 1723 4 gange om dagen. Kan det virkelig passe, at jeg skal tage 20 piller om dagen?
tilføjet af

nej men

hvor har du den kur fra, jeg har læne ville købe den, men ved ik hvor jeg kan købe det
tilføjet af

mail

Jeg skrev en mail til dem på wolle@wolle.com for at forhøre mig. Det jeg skulle gøre var at overføre 301 kr via netbank, og så sendte de mig produktet samme dag, som de modtog overførslen. Det er gået helt uproblematisk. Dog er jeg noget forundret over, hvor uprofessionelt produktet ser ud. Ettiketen er noget de selv har sat på. Selve bøtterne er dog fine nok, dog kan man da godt være lidt bekymret for, om de nu har sat de rette ettiketter, på de rette bøtter.. (undskyld for den dårlige stavning, men skriver sjældent på dansk mere)
tilføjet af

kan købes

I Matas og i helse forretninger.
tilføjet af

udseende

Hvordan ser etikketerne ud på dem man kan købe i matas? Er det også bare noget helt almindeligt hvidt papir, de selv har sat på?
tilføjet af

antikloge...

spørg sku da de 30 tøser der flokker rundt derinde som får penge for at hjælpe dig! Dooh
tilføjet af

øhh

Ja kunne jeg også gøre, hvis det ikke var fordi, de ikke sælger produktet mere grundet de nye eu-regler..
tilføjet af

Hårkur fra Wolle :-)

hej virkede hårkuren?
jeg har virkeligt haft meget glæde af wolle's hårkur
Jens
tilføjet af

hey

Jens hvor har du købt den hårkur fra Wolle af ?
Har været på jagt efter sådan en længe.
Mvh Martin
tilføjet af

Hårkur Wolle

Hej Martin,
Jeg har købt den på www.wolle.dk
Det er vist en relativ ny hjemme side.
Jens
tilføjet af

hmm

jeg har været inde på www.wolle.dk, men har ikke været i stand til at finde hårkuren. er der andre måder man kan få fat på den?
tilføjet af

Hårkur fra Wolle

Jeg er lige begyndt med wolle's hårkur, ved endnu ikke om den virker. Jeg har døjet med lidt tør hovedbund og vil gerne se om jeg kan få lidt kraftigere hår. Så jeg ved den kan købes på deres hjemmeside.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.