3tilføjet af

Ville du ændre på "Forårets hold 2006"?

Netsuperligaen har valgt en 4-3-3-opstilling til "Forårets hold 2006" som nok skulle kunne begå sig i ligaen.
Målmand:
¤ Søren Jochumsen, AC Horsens: - en væsentlig årsag til oprykkernes overlevelse i Superligaen. Har reddet mange point til Horsens.
Forsvar:
¤ Lars Jacobsen, F.C. København: - Superligaens mest stabile højre back. Har et højt bundniveau og er fortjent kommet på landsholdet.
¤ Mads Rieper, AC Horsens: - en anden væsentlig grund til, at AC Horsens blev i Superligaen. Klubbens forsvarsdirigent og indpisker.
¤ Ulrik Laursen, OB: - blomstrede op som OB's anfører i foråret. Har taget ansvar og vist stabilitet i forsvaret.
¤ Joseph Elanga, Brøndby IF: - gjorde det godt som Brøndbys venstre back. Skubbede Asbjørn Sennels helt ud i mørket. Kan blive endnu bedre.
Midtbane:
¤ Tobias Linderoth, F.C. København: - Superligaens mest betydningsfulde spiller og fortjent VM-spiller for Sverige. Overblik og kølighed på midtbanen.
¤ Johan Elmander, Brøndby IF: - Brøndbys mest kreative spiller, der stadig skaber det uventede. Det var måske det sidste, vi så til Elmander...?
¤ Allan Søgaard, AC Horsens: - og her endnu en vigtig brik hos AC Horsens. Det sås meget tydeligt, når Søgaard ikke var med på holdet.
Angreb:
¤ Fredrik Berglund, Esbjerg fB: - vestjydernes giftige angriber fik gang i scoringerne igen og så er han uovertruffen og målfarlig.
¤ Junior, OB: - målsøgende og teknisk dygtig brasser. Viste tæt på sit fulde potentiale. Kan blive topscorer i næste sæson.
¤ Marcus Allbäck, F.C. København: - én af forårets absolutte profiler. Er næppe Superligaspiller efter sommerpausen. Alt for god til Danmark.
Ville du ændre på nogle af pladserne, eller er du tilfreds med de udvalgte?
tilføjet af

underligt hold... hvem har stillet det ??

Vi har en del landholdsspillere i superligaen.. er de forsvundet ud i tågen ??
Keeper : jesper fra fck, Alvbåge Vff, Onyzco
OB..Zaza bif... alle 4 er bedre end Jocumsen.
Forsvar:
Lars Jacobsen , enig...
center Per Nielsen BIF
center Mikael Gravgård FCK
Elanga... i mangel på bedre... svag plads...
Midtbane:
Linderoth.. enig
Lantz bif ?? (hvem er Søgård, er han kendt uden for byskiltet i Horsens)
Måske Elmander,,, har klassen... men svinger meget i sine præstationer..
Måske en Silberbauer fck.
Angreb ... hvor er Steffen Højer Vff??
Kan godt være at Allbäck er god, men i mine øjne scorer både ham og Santos for lidt... de spiller på Danmarks pt stærkeste hold, får hældt utallige bolde i hovedet ... og brænder og brænder...
Fr. Berglund er god... meget god, og både Michael Murcy og Demba Nyren fra samme klub er også livsfarlige...
Og Peter Sand.. på en af superligaens bundskrabere.. at få lavet så mange og så flotte mål på så dårligt et hold er da osse tegn på klasse.
det var lige mine indspark... fred være med dem.
Er i øvrigt BIF fan hvis nogen skulle være i tvivl
tilføjet af

Ja det ville jeg nok.

Målmand:
- JC - FCK, fik det gyldne bur af en grund, vil klart mene han er bedre.
som reserve målmand:
- Zaza - BIF

Forsvar:
- Lars - FCK er jeg enig i.
- Kristian Bak - FCM
- Gravgaard - FCK
- Per Nielsen - BIF
Som reserve:
- Joseph Elanga - BIF
- Allan Olesen - FCN

Midtbane:
- Lantz - BIF
- Linderoth _ FCK
- Silberbaur - FCK
Som reserve:
- Dennis Sørensen - FCM
- Lasse Kryger - EfB

Angreb:
- Elmander - BIF
- Steffen Højer - VFF
- Marcus Allbäck - FCK
Som reserve:
- Frederik Berglund - EfB
- Junior - OB

Kender en som nok absolut ikke er enig med mig, men det er også okey. Dette er de spillere jeg umiddelbart ville mene kunne være et godt hold.
Drømmeren.
tilføjet af

Godt det kun er forårets hold

Ville måske ændre på en eller to af pladserne.
*FB* - der ser frem til at Brøndby IF køber Stephan Andersen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.