3tilføjet af

Vil du tjene 20.000,00kr

Du skal enten være et ualmindeligt dumt svin, eller indvandrer. Opskriften står at læse i Jyllandsposten søndag. Du afpresser en kvinde for 40.000kr. Når du så er varetægtsfængslet, får du din familie til for alvor at afpresse kvinden, så hun trækker sagen tilbage. Du får nu udbetalt 20,000,00kr skattefrit for uberettiget fængsling.
En ny type forbrydelse står også at læse, man opsøger et gammelt menneske og besætter vedkommendes lejlighed og kommer med diverse trusler. Den gamle forvises til et enkelt værelse, så har man et sted at holde fester og andet. Obs. politiet tør ikke komme i ghettoen.
Det er godt politiet stadig har tid til at gå efter de virkelige forbrydere, som for eks. en maler på vej hjem fra arbejde, han kørte et smut forbi dyrehaven og havde glemt han havde en hobbykniv i værktøjskassen. Det kostede 10 dage i fængsel. Den slags er skam alvorligt, ikke noget at sige til, der er brug for 1500 flere betjente.
Mon ikke det var på tide Løkke og Co, vågnede op. Tænk på det bliver endnu værre hvis de røde kommer til.
tilføjet af

kender du voldsmanden

så synes jeg at du skal anmelde ham, ellers lad være med at spille hellig eller klog
tilføjet af

Luk øjnene op

Voldsmanden blev anholdt og løsladt, samt fik 20.000,00kr i erstatning iflg. Jyllandsposten. om jeg refererer fra. Jeg er hverken hellig eller klog, men bestemt heller ikke dum. Hvad mon du er. Men det er nok bare noget Jyllandsposten digter, tror du ikke.
http://jp.dk/indland/krimi/article2202414.ece
Når du er så klog, kan du vel ikke lige forklare hvordan det her er kulturberigende.
Hvordan synes du selv det går.
tilføjet af

Lad os få amerikanske tilstande

Så vil vi helt legalt kunne skyde den slags svin.🙁
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.