0tilføjet af

Velfærd i Danmark koster 900 millioner kr. siger V

Claus Hjort Frederiksen var i DR 2 på debatten i går hvor han sagde at Venstre vil tilbyde S-R-SF regeringen at fremrykke offentlige investeringer på 900 millioner kr. til finanslovsforslaget for 2014, det gør ifølge Venstre der kommer så meget vækst at det offentlige og den siddende S-R-SF regeringen kan klare deres velfærd til borgerne i Danmark.

Det er fuldstændigt horribelt at påstå fra tidligere finansminister Claus Hjort Frederiksen fra Venstre at den velfærd danskerne har brug for kun koster 170 – 180 kr. om året, hvis velfærden kun koster det så er jeg ret sikker på hele Danmarks befolkning synes det er ok at alle herboende dansker skal betale 170 – 180 kr. hver.

Jeg synes det er platugleri og en hån mod danskerne når Venstre og endda den afgående finansminister fra VK regeringen Claus Hjort Frederiksen tror han slipper af sted med at drive hån med skatteydernes penge og erhvervslivets skattekroner.

Derudover hvis man fremrykker offentligt investeringer når der ikke er 900 millioner kr. til dette formål, det vil betyde at der ”lånes penge” fra kassen og når der lånes fra kassen skal der betales renter så den offentlige investering koster mere end 900 millioner kr.i følge Venstre forslag.

Jeg synes Enhedsliste skal kontakte Bjarne Corydon og få lavet en aftale i aften fordi som vi kan se så får borgerne i Danmark ikke mere velfærd ved at Venstre er med, hvor Venstre vil fyrer 24.000 offentlige ansatte som vil medføre underskud i statskassen så borgerne og selskaberne kommer til at ”betale skjulte skatter” på milliarder af kroner om året hvor der bl.a. andet for Venstre vedkommen ifølge Kommunalvalget IKKE er plads til både at udarbejde vækst og bibeholde velfærd, da Erhvervslivet skal have skattelettelser.

Liberale Alliance vil også fyrer 24.000 offentlige ansatte og Konservative Folkeparti vil fyrer 33.000 offentlige ansatte, her mener jeg at borgerne har ret til at vide hvem de borgelig partier fra Venstre, Konservative Folkeparti og Liberale Alliance vil fyrer. Men det vil de helst ikke snakke om gad vide hvorfor kære dansker?

1. Er det fordi de ikke har orden i regnskaberne?
2. Er det fordi de ikke har tænkt sig at de offentlige ansatte skulle blive surer?

Selskaberne og borgerne i Danmark bliver der udøvet platugleri og hån i mod, fra Venstre og tidligere finansminister Claus Hjort Frederiksen og borgerne og selskaberne kommer til at betale mere i SKAT på ringer service.

For man kan stille dette her omvendt som jeg har gjort at når det kun koster 170 - 180 kr. pr. person om året max 15 kr. om måneden ifølge Venstre og tidligere finansminister Claus Hjort Frederiksen så er det jo yderst dumt at Venstre så ikke bare hæver skatterne med 15 kr. pr. borger.

Det er så sindssygt som det kan være Venstre og tidligere finansminister Claus Hjort Frederiksen og i er til GRIN i Venstre folketingsgruppe.

Kunne Venstre så ikke godt vær venlig at svare på spørgsmål hvem af de 24.000 offentlige ansatte som Venstre vil fyrer SKAL fyrrers?

http://www.180grader.dk/Politik/venstre-vil-have-svar-p-hvor-mange-skattecentre-skal-lukke-fra-skatteministeren

Nu er der jo gået mere end 1 uge nu uden POLITIKERNE FRA VENSTRE, KONSERVATIVE FOLKEPARTI OG LIBERALE ALLIANCE KAN REDEGØRE FOR DERES ØKONOMISKE POLITIK, det betyder jo at partierne VENSTRE, KONSERVATIVE FOLKEPARTI OG LIBERALE ALLIANCE LYVER FOR SKATTEYDERNE OG SELSKABERNE I DANMARK.

Tisk tisk tisk tisk der kan åbenbart ikke være ret mange hjernecelle der løber rundt i de partier når de IKKE kan forklare deres EGEN POLITIK.

Så udråbes Venstre folketingsgruppe, Konservative Folkeparti folketingsgruppe og Liberale Alliance folketingsgruppe som SERIØSE TÅBER.

I er til grin.

I øvrigt så mener jeg grundlæggende efter GRUNDLOVEN at politiske partier SKAL forklare over for borgerne i Danmark når der bliver spurgt ind til foreningens politik som politisk parti, ellers må man jo ophæve Venstre, Konservative Folkeparti og Liberal Alliance som foreninger når de IKKE er i stand til at forklare sin politik, så opfylder de foreninger IKKE LOVENS KRAV så må foreningerne ophæves ifølge DANSK LOV.

Efter Grundloven § 56 den dur ikke, den kan politiske partier IKKE dække jer ind under i tilfælde i bliver "taget på fersk gerning ifølge Grundloven § 57" HVOR foreningerne fra Venstre, Konservative Folkeparti og Liberale Alliance IKKE kan forklare FORENINGENS ARBEJDE og DEN POLITISKE DEL FORENINGEN HAR OG HVAD DET SAMFUNDSØKONOMISKE HAR AF BETYDNING FOR ALLE BORGER OG ERHVERVSLIVET I DANMARK.

DET ER DET HEL STORE SPØRGSMÅL HVORFOR?

Ellers må jeg indgive en anmeldelse til Erhverv og Selskabsstyrelsen om foreningerne Venstre, Konservative Folkeparti og Liberale Alliance IKKE LOVLIGT kan redegøre for foreningens arbejde og udarbejder falsk regnskaber og udøver propaganda virksomhed som foreninger til borgerne og erhvervslivet i Danmark.

Ellers kan jeg anmelde Venstre, Konservative Folkeparti og Liberale Alliance til Sø og Handelsretten på GRUNDLOVSBRUD i Folketinget af folketingsgrupperne derfra Venstre, Konservative Folkeparti og Liberale Alliance som JURIDISK ER ANSVARLIG.

Eller det er måske IKKE forstået i Venstre, Konservative Folkeparti og Liberale Alliance?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.