4tilføjet af

Var det det vi sagde ja til i 1972?

jeg er efterhånden blevet meget i tvivl om hvad EU er blevet til før syntes jeg EU stod for en stor fair organisation men nu minder de mere og mere om finansdiktatur. hvad er jeres mening?
tilføjet af

Var det det vi sagde ja til i 1972?

jeg er efterhånden blevet meget i tvivl om hvad EU er blevet til før syntes jeg EU stod for en stor fair organisation men nu minder de mere og mere om finansdiktatur. hvad er jeres mening?


[:X] Tjah,- ville fisken have stemt ja til ormen, hvis den havde vidst der var en krog inden i❓Måske har fisken haft en livslang drøm om at havne på et veldækket bord og nu her hvor alle tanketorskene for længst er hevet i land, er det for sent at protestere.?
tilføjet af

Var det det vi sagde ja til i 1972?

Adolf Sarkozy har udtalt at et fælles sprog i EU skal være fransk!!! nej nej nej så skal vi til at spytte på hinanden når vi snakker.
tilføjet af

Vi sagde ja til Europas Forenede Stater

og realiseringen af det er siden langsomt men støt kommet nærmere og nærmere.
Sidste nye skud på stammen er at EU skal have overmyndigheden over vores finanspolitik. Vi bestemmer den selv, men inden for de rammer EU har udstukket for ellers kommer de efter os med sanktioner.
Det hedder sig at det er pga. eurokrisen, men enhver anden kærkommen lejlighed havde sikkert også været en glimrende undskyldning 😃
tilføjet af

Ja, det var dejligt skjult fasisme

der gav os mere kulturberigelse.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.