2tilføjet af

torsdag d. 27/9 skal give besked om job brug for hjælp

Skal beslutte mig for om jeg vil have et job som pædagog. Men mit dilemmme er at det er i sammen by (lille by) som mine børn går i skole og SFO og hvis der sker noget på hjemmefronten så ved måske hele byen det, da en af forældrene drengs mor også arbejder i børnehaven og hendes søn går i min søns palel klasse.Børnehaven ligger lige ved siden af SFOen. Mine børn går i skole med de søskende der også går i skolen, og jeg er bange for at der evt. kan opstå problemmer som kan gå ud over mine børn el. at hvis der skulle opstå noget imellem forældrene i klassen om dette kan gå udover mit arbejde. Jeg skriver da jeg har svært ved at tage beslutninger, har meget lavt selvværd. Er typen som let bliver frustret og usikker hvis der opstå problemmer på min arbejdsplads. Håber du kan hjælpe mig.
Hilsen Belinda
tilføjet af

svært

Hej Belinda,
Jeg kan sagtens sætte mig ind i dit dilemma. Er selv pædagog og har altid valgt at arbejde i en anden kommune end hvor jeg bor. Ens privat liv er ens helle, der hvor man er sig selv 100%. Det kan hurtig blive invaderet hvis man arbejder og bor i samme kommune. Nogle ting skal man ikke høre, og andre ting vil man ikke at andre ved, og det gør de hurtigt, især i små samfund. Hvis jeg var dig, ville jeg takke nej, pædagog job er der mange af, dit privat liv har du kune et af. Held og lykke
tilføjet af

Hej Belinda

Jeg talte med dig samme dag du skrev denne besked og ved, at nu i skrivende stund er din problematik løst.
Hjertelig tillykke
Kærligst Helle Nemborg
www.nemborg.dk
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.