4tilføjet af

Tirsdag 16.6

Luch-Energiya - Krasnodar
-------------------------
Det kendskab jeg har til Rusisk 1. div. bold (det er kun den næstbedste række derovre) kan ligge i hullet på en 1-krone.
Men jeg har kigget lidt på stillingen, og fundet denne kamp næsten kun kan ende uafgjort
Luch Energiy - hjemme 3 4 1 8-5 - og de ligger næstsidst i ligaen
FC Krasnodar - ude 3 4 1 8-6 - og de ligger nr. 13 i ligaen
Satser en hel 10'er på x-et...
Indskud: 185,00
Præmier: 287,50
tilføjet af

Sjovt..

Troede ellera at dagens tip ville være: Molde Fk 2 - Steinkjer.. Resultat = 1.. 😉
Mvh.
tilføjet af

ikke dårligt

Respekt for dine tips!
Ideen om en uafgjort er lidt af et sats, men alligevel ikke så dårlig. Jeg har respekt for dine tips soo far.
🙂
tilføjet af

Og lige èn til iaften

Italien U21 - Serbien U21 (0-1)
-------------------------------
Turnering i Sverige for U21 hold. Italien er favorit til at komme rigtig langt, men dette er deres åbningskamp, og det er ofte sådan, at i åbningskampe vil man godt fra start og ihvertfald ikke tabe.
Serbien er slet ikke så tosset et hold - faktisk dem der slog os ud, så vi ikke kom med.
Serbien får mindst uafgjort i denne kamp
15 kr. på x2
Indskud: 200,00
Præmier: 287,50
tilføjet af

Ja det tror jeg også..

serbien er i rigtig god form for tiden, Jeg har selv oddset på en 2'er.. dog kun en 10'er.. men den gir 3,5 igen.. 😉
PS! Vandt lige 770 kr på en 10'er for 10 min siden.. Shelbourne - crumbley - resultat: 2, spillede i går aftes, 11 x pengene igen, ganget med at levadia tallinn spillede uafgjort med tallina kalev, den sluttede for ti min siden.og gav 7 x igen. så det bår dæjlig.. 😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.