14tilføjet af

Tillykke til Dr100

Tillykke med fødselsdagen. Håber vejret bliver noget bedre i dag, end i går :o)
http://home.no/solstraalen/fodselsdag_dr100.html
Kærlig hilsen
Carmen
tilføjet af

Tillykke Dr. 100

- med dagen, som herfra ligner begyndelsen på en solskinsdag..:)
- Håber det holder og du får en rigtig god dag. :o)
Med venlig hilsen
Dulkis
tilføjet af

1000 tak :-)

Tak for det fine kort. Det er altså fantastisk, at du gider lave sådan nogle fine kort til alle fødselarer :-)
Selvfølgelig bliver vejret bedre i dag. Det kan i hvert fald ikke blive værre, end det var i går. Det skulle da lige være en snestorm, men SÅ uartig mener jeg dog ikke, jeg har været i det forgangne år.
Min tvillingsøster har valgt den smarte løsning. Hun er simpelthen taget til Cypern, hvor der er garanti for, at man kan sidde og klappe sig selv på skuldreren, fordi man har været fantastisk sød ;-)
Mange hilsner
dr100
tilføjet af

Hej Dulkis :-)

Mange tak for din hilsen :-)
Ja, her i hovedstadsområdet ser det også ud til, at vi får solen at se i dag :-)
Men... come rain, come shine - jeg skal nok sørge for at få en god dag alligevel :-)
Mange hilsner
dr100
tilføjet af

Tillykke med dagen.

tilføjet af

Hej Interflora

Mange tak for din hilsen og de fine blomster :-)
Du må være lidt synsk, siden du kunne vide, at jeg er vild med roser :-)
Mange hilsner
dr100
tilføjet af

et STORT tillykke fra mig til dig

Du må selv åbne gaven............

http://karouline.free.fr/BLOG/Pekin152.JPG
tilføjet af

Hej en hemmelig beundrer :-)

Mange tak for de fine blomster. Igen roser, som jeg er vild med :-)
Og tænk, sådan at have en hemmelig beundrer :-) Det tror jeg aldrig, jeg har haft før (jeg kan jo ikke være sikker, hvis det har været MEGET hemmeligt).
Nu kan det stå ned i stænger og himmel og hav gå i ét, min dag er reddet :-)
Mange hilsner
dr100
tilføjet af

Velbekomme :o)

Jamen jeg gør det jo fordi jeg synes det er hyggeligt. Og folk bliver så glade, og det smitter, så bliver jeg også glad, så derfor :o)
Kærlig hilsen
Carmen
tilføjet af

1000 gange...

tillykke :o))))))))
selv om jeg er lidt sent på den ;o)
tilføjet af

Har du simpelthen

haft fødselsdag;0))) tillykke dejlige dr100!
Håber at det var den bedste du nogensinde har fejret.
Helt kort....men lige fra hjertet.
Nårhhh ja...og så en balje af din absolut foretrukne blomst (og mange smil!)
;0))
tilføjet af

Hej Rheia

1000 tak for din hilsen :-) Det er aldrig for sent, at ønske tillykke :-) I min verden har man ca. 364 dage at løbe på, før det er for sent.
Mange hilsner
dr100
tilføjet af

Hej anniehall

Ja, det har jeg simpelthen. De er jo ikke til at komme udenom :-D
Og næste gang runder jeg så et skarpt hjørne, vil nogle mene. Men det tager jeg nu meget roligt. Når man har teenagebarn (og et nogenlunde velfungerende spejl), er man færdig med at tro, man er 25 til man dør :-D
1000 tak for din hilsen og blomsterne :-) Og hav en rigtig god sommer, selvom vejret er lidt vådt.
Husk, der findes ikke dårligt vejr - kun forkert påklædning (det var en af den slags ting, min mormor prøvede at bilde mig ind. Ligesom "det feder først i morgen" hmmm..)

Mange hilsner
dr100
tilføjet af

Hej dr100..

Bedre sent end aldrig... Så jeg iler med en forsinket fødselsdags hilsen og ønsker dig et stort tillykke med dagen..
Håber du fik en masse gode gaver,kakao boller og hele svineriet..
Kærlig hilsen
Fynboen
tilføjet af

Hej Fynboen

1000 tak for din hilsen :-) Det er aldrig for sent til den slags!
Jeg fik rigtig gode gaver. Boller og lagkage fik jeg dog ikke, men det havde jeg også frabedt mig, så det er min egen skyld.
Du må også undskylde det sene svar. Det skyldes, at jeg netop er vendt hjem fra en solrig og varm uge på Cypern :-)
Mange hilsner
dr100
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.