8tilføjet af

Taxa tur til $ 4000.

En beskeden tur fra Iraks lufthave til centrum på 20 min koster efter sigende $4000, men det jo heller ikke verdens sikreste sted!
tilføjet af

Pyyy-ha!

Det gav edderbankeme ro, -lige at få den information på plads......
Så ka' jeg vist godt pudse den anden sko....


(mama mia, det må være varmen)......
tilføjet af

tag du hellere

cyklen...:o)
tilføjet af

pyyyyhhhh

godt jeg ikke havde bestilt ferie endnu. under alle omstændigheder, er jeg osse totalt ligeglad med det land, da det aldrig har gjort mig noget godt.
tilføjet af

Hold da op!

Det var dyrt!
Men koster det ikke efterhånden nogenlunde det samme, at komme fra Københavns Lufthavn til Søborg? :-D
Mange hilsner
dr100
tilføjet af

løse rygter.

Efter sigende?? det er altså løse rygter, du bringer til torvs.
Du må da komme med noget bedre information, end bare "efter sigende"
tilføjet af

Øregas......

Nu har jeg gjort turen som du beskriver ialt 31 gange.... På intet tidspunkt har jeg givet mere end 8 US dollars......At jeg så har givet yderligere 2 US i drikkepenge har kun været fordi de pågældende chauffører har været flinke og iøvrigt har kørt godt....
Så prøv lige at holde dig til fakta....
tilføjet af

Jo god pointe.

Det er da tæt på, og kan ikke vare længe inden det gør, men den ringe konkurrence i DK
tilføjet af

Nej den er god nok!

Læst i Arena juni nummer også var det marts, for det var de to blade der lå i venteværelset. En artikel om Jens Nauntofte, en fotograf EB Jan -et eller andet og Rasmus Tantholdt tv2, som angiveligt skulle betale dkr. 21500 for omtalte taxa tur.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.