8tilføjet af

Taletidskort/startpakke123

HVad er det bedste selsskab?
Orange/telia
Sonofon
CBB
Tele Danmark
osv

Hvilke er det bedste?
Håber at der er en ekspert...
tilføjet af

Sonofon/Tele Damnark

Har selv både Sonofon og Tele Danmark,og er godt tilfreds med dem.Jeg har dog ikke taletids tlf,men alm regning hvert 3 måned.
tilføjet af

sonofon/cbb

Er det samme nu ,,,
Jeg har Cbb og det samme har resten af familien, kunne ikke finde på at skifte .. det er billiget og der er en god og hurtig service.
Da jeg skal skulle have msn på min fon ... ringede de og guide mig igennem fordi jeg ikke kunne finde ud af det.
Hvis jeg har noget koks går der aldrig mere end et par minutter så har jeg dem i telefonen hvis de ikke kan klare det over mail ...
Så dem er jeg glad for :-)
tilføjet af

Taletid her

glemte jeg lige at skrive ...
Sms 19 øre og tale 69 øre i minuttet
tilføjet af

cbb

jeg har cbb taletid, og tanker op via deres hjemmeside , og jeg har altid været tilfreds med deres service.Samtidigt kommer der ingen uventede store regninger, eller bundne abonnementer, da man jo tanker op inden forbruget. Billigt er det også, 69 øre i minuttet,og 19 øre pr sms.
tilføjet af

UnoTel er billigst

Hej
UnoTel er det billigste på markedet, hvor man skal tanke op på nettet.
Minutpris: 65 øre
SMS: 16 øre
Abonnement: 0 kr.
Ingen bindingsperiode
www.unotel.dk
tilføjet af

Jaaah unotel...

Jeg benytter os unotel...
Minutpris:48 øre...(gratis til andre der os benytter unotel)
Sms:25 øre..
Man skal så os oprette internet og hjemme tlf for dette..
kan helt klart betale sig:)
tilføjet af

unotel ?

En skriver 48 øre og en anden 65 øre, også sms prisen er forskellig, så hvad er den rigtige pris.
Hvad med selve opkaldsprisen, jeg har hørt at den er helt oppe på 54 øre, hvor den hos andre er 25 øre.
tilføjet af

Jeg betaler...

25 øre...
Og det er så uanset om jeg ringer til en der os har unotel...Den faste opkaldspris:)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.