2tilføjet af

Spg. til bærbar

Hej!
Jeg er løbet ind i lidt af en kattepine..Sagen er den at min ellers elskede huskat kat er kommet til at rive to taster af mit tastatur på min 3-måneder gamle Lenovo-bærbare.
(Den ene tast er knækket)..
Nu har jeg så kontaktet netshoppen, hvor jeg købte computeren, og de mener at det er mig der som køber, selv skal tage kontakt til Lenovo, for at få problemet løst.
Så er mit spørgsmål, så om det virkelig kan være rigtigt?Jeg vil jo glædeligt betale for et nyt tastatur, men det må da være forretningen som skal tage kontakt til producenten og skaffe mig et nyt tastatur, eller er jeg gal på den her?

Tak for svar..
tilføjet af

Alt efter hva form for support udbyderen har

i der fleste tilfæde vil du slev skulle kontakte det firma din bærbar er fra. ved bl.a. hp fortrækker det på den måde
tilføjet af

De er da dumme i hovederne

At henvise kunden til grossisten og selv gå glip af fortjenesten. 😮 Hvad dovenskab dog ikke kan føre til. Vil de ikke sælge dig to nye taster (du kan klikke dem på) så find en anden forhandler.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.