11tilføjet af

Snart d 15-8-007.Jubii

Tiden nærmer sig til rygestop forskellige off steder,jubii.
Et mareridt for rygerne begynder.Nu kan det jo ikke helt komme bag på rygerne at der sættes en kraftig stopper for dette rygegriseri.Ok,vi skal alle tage hensyn til hianden,så der bliver nok en lille plads et sted til rygerne hvor de kan ryge.Vi rygere som ikke gider have den lugt,må så holde sig væk fra rygerstederne.Har været i flere ryger hjem,og kors hvor disse hjem stinker.At rygerne selv kan holde ud at være der,undre mig meget.Jeg skal ikke have nogen ryger i mit hjem,den lugt forpester jo det hele.Jeg syntes også at rygerne lugter klam,da tobakken sidder i deres tøj,fy for h....en lugt.
tilføjet af

For meget

Hej.
Hvad er der lige med den dato, udover at det er min fødselsdag.
Nej. Spøg til side.
Jeg er glad for, at du lægger dine holdninger ud.
Men vil lige benytte lejligheden til at sige, at jeg er glad for rygere. Er selv ryger.
Og hvis du har så store problemer med os, så er jeg kun glad for, at du har taget tiltag til at holde dig væk. Så får vi da i det mindste en smule fred.
Kunne du så ikke tage alle dine venner med dig?
Så bliver det da først rigtig hyggeligt.
Mia
tilføjet af

Er træt af rygedebatten

Er træt af hetzen mod rygere. Er også træt af hetzen mod ikke-rygere. Jeg synes der er gået børnehave i det. Det er vel røgen man ikke kan lide og ikke rygerne. Hvis man kunne finde en indeklimaløsning på røgning, ville jeg være ligeglad med om man røg indenfor. Bare jeg ikke var generet af røgen.
Og folk må gerne ryge udenfor. Jeg kan ikke se hvordan det generer andre.
Dog hilser jeg rygeforbudet indendørs velkomment. Men ikke hetzen. Hverken mod den ene eller anden part. Bliver folk 5 år når de går ind i politik eller hvad?
tilføjet af

hensyn

Jeg/min familie har også glædet os til rygeforbudet. Vil gerne have mulighed for at kunne gå ud og spise lige som alle andre - har en datter med astma og har mere end én gang måttet forlade en restaurant med uforrettet sag pga anfald udløst af røg. Senest endte fødselsdags middagen i Bilkas cafeteria (!!!)fordi de har røgfri afdeling. Restauranten vi oprindelig havde valgt var så røgfyldt vi måtte vende om i døren. Kunne man så ikke bare have ladet spisestederne være røgfri og lade folk ryge på værtshuse. Vi skal være her alle sammen.
tilføjet af

frisk

Hvor bliver det dejligt når alle dem som ved best holder sig væk fra os.
Det er sjov at det altid er hos os der ryger der er fest, de andre sider bare og er kloge.
tilføjet af

Hørt

Hej.
Og hvorfor er det, at alle ikke-rygerne sidder ved rygernes bord, når der holdes fest??
Rygere er bare sjovere. Indse det!!!
Mia
tilføjet af

nu havde

jeg heller ikke lige tænkt mig at besøge anonym, jeg hader at være til fest uden gæster.
Men lad det nu komme an på en prøve, jeg vil ryge når jeg vil, og hvor jeg vil, og så se, hvad straffen bliver.
Måske ender jeg både i aviser og go aften Danmark - so we go for it....
tilføjet af

Omvendt

Det er rygerne der maser sig ned ved ikke-rygernes bord, og forpester luften. Uagtet der ikke forefindes askebægere, så ryger de bar lystigt løs, og akser i et halv tomt glas. Så kommer ejeren af glasset tilbage fra dansegulvet, og ser at hans drink er forurenet af ækelt tobak. Siger rygeren "undskyld" eller bare noget der ligner? Nej, han siger: "Ja når der ikke er askebægere, må vi jo bruge noget andet" Hint hint - der er ingen askebægere, fordi det er en røgfri afdeling!
tilføjet af

Ja, lad os alle gøre som det passer os

Den holdning kan jeg lide. Jeg tror sq heller ikke jeg gider bruge toilettet når jeg er ude mere.. Tror bare jeg vil pisse på gulvet og skide på bordene - hvor hyggeligt ..
tilføjet af

Super ide

Gør det endelig. Jeg vil så gerne så hurtigt som muligt se en ryger bliv tampet af politiet, fordi han er for dum.
tilføjet af

det kunne blive sjovt

man skal bare påstå man er medlem af enhedslisten, de gør jo hvad der passer dem, og ellers lægge sag an mod politiet for vold.
Så får man erstatning, kommer i Se og Hor, tjener dermed penge til whisky - cigaretter og nøgne kvinder.
Åh, hvilken dejlig dag det kan blive.
tilføjet af

Ja det er

vildt så meget det lugter, det er jo som regel først når folk er holdt op med at ryge at deres lugtesans vender tilbage, og de kan erfare hvor meget røg sidder i alt hvad der omgiver dem.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.