9tilføjet af

500 jobs ud af 1000!

Ja, som sædvanelig går det, som Enoch siger.
700 indvandrere mødte i dag op på Børsen København for, at søge deres drømme job.
Tillykke.
Enoch
PS. Det kan betale sig, at lytte efter hvad Enoch siger.
tilføjet af

Din løgnhals

er du ikke snart træt af alle dine diare indlæg? Ellers er du beskæftigelse ministerens slavedræng? For helvede enoch, hvor tumpet har man lov at være?
tilføjet af

1000 tak..

Fantastisk at du har arrangeret det møde Enoch. Tænk at du har format til at arrangere sådan en jobbørs på børsen. De fine radioantenner som staten indoperede i dit hovede som barn har givet dig telepatiske evner.
Så mangler vi bare at regne lidt på tallene... 1000 Fremmødte og 500 jobs..
Hov, du plejer da at vrøvle om at der er jobs til alle der vil og der er flere jobs end der er ledige.
Hvorfor er der så ikke jobs til alle de folk som mødte op? På denne dag må 500 skuffede jobsøgende gå hjem, da de uanset folks lyst og evner kun havde 500 jobs til de fremmødte.
Men god ide at du arrangerede den. Tror at McDonalds, de andre arbejdsgivere og politkerne læser alle dine indlæg, her på solen.
Jeg må have taget totalt fejl af dig - troede ikke du kunne sætte en pind i en lort..
tilføjet af

Fremtiden.

Ja, hvis jeg skriver det her på debatten vil det også ske.
Enoch
PS. Hvad ønsker du dig?
tilføjet af

du har ikke sagt at 1000 dukkede op

Det ville jo være et selvmål at indrømme at 500 ledige der tydeligvis søger de jobs som 'ingen vil have' må gå forgæves hjem og håbe på et positivt svar.
jeg læser bare aviser og åbenråmanden var flink at give dette link: http://ekstrabladet.dk/erhverv/arbejdsmarked/article221011.ece
tilføjet af

kan man virkelig ønske noget hos dig

okay - skriv lige her på debatten at USA trækker sig ud af Irak i løbet af en måneds tid og irakerne herefter lever i fredelig demokratisk sameksistens og ikke får en borgerkrig.
Jeg ønsker mig også at du lige skriver til politikerne at de inden en måneds tid har løst det lille problem at et barn dør hver 5. sekund af sult.. Dette problem er det vigtigste, hvis du kun har tid til at skrive ét indlæg.
Jeg glæder mig inderligt til at mine ønsker går i opfyldelse.
Enoch, hvordan fanden får man dig til at tage din medicin? Du kan ikke påvirke verden ene mand ved debatindlæg på solen.. Det er fint at have store tanker om sig selv, men så skal der altså være noget handling bag.
Du minder mig om en gammel ven som tog mange LSD trips. Han troede også han var gud. Han troede også at han påvirkede verdenen - bare gennem sin musik.
Drop stofferne, find dig et flexjob og få dig en snak med en psykiater.
tilføjet af

Kom nu..

Beklager, hvis jeg har fornærmet dig ved mere end antyde at du har brug for hjælp, men det skal da ikke gå ud over de børn der dør af sult at jeg ikke opfører mig pænt vel?
Kom nu - skriv et debatindlæg om de sultne børn i afrika så vi kan få løst problemet lissom du lige har løst arbejdsløshedsproblemet ved at oprette en jobbørs.
tilføjet af

ih , hvor useriøs.

Du er så useriøs, at du burde ha` noget terapi.
Enoch
tilføjet af

Du kan ikke smyge dig udenom..

at du i denne tråd har skrevet at når du skriver det, så sker det og du har flere andre gange klart har demonstreret storhedsvanvid..
Sidst i denne tråd, hvor du skriver:"Ja, som sædvanelig går det, som Enoch siger." og "Ja, hvis jeg skriver det her på debatten vil det også ske. Enoch - PS. Hvad ønsker du dig?"
Skriv nu nogle indlæg om, hvordan vi stopper sulten blandt børn og få afsløret dit selvbedrag så du kan komme videre i dit liv.
Grunden til at du skriver, jeg er useriøs er garanteret at du ikke vil have afsløret overfor dig selv at dit selvbillede er pure opspind.. Det er også skide ubehageligt, men det nytter ikke noget at spærre sig inde og tro man er gud og at dine indlæg rykker en meter ude i den virkelige verden.
Jeg vil medgive at jeg ikke er flink, når jeg siger det, men nogen bliver nød til at konfrontere dig med sandheden og jeg ønsker dig faktisk det bedste.
Jeg skriver til dig, fordi jeg kan se du har nogle typiske træk for folk med en forstyrret virkelighedsopfattelse, som jeg har set hos andre med psykiske problemer.
Hold op med at lyv for dig selv..
tilføjet af

thi hi hi, prøv at skrive sseriøst !

Hold nu op.
Har du et reelt konkret ønske og ikke et debatemne?
Sultne børn i Afrika? Bush i Iraq? Islam problemet?
Hvad mener du? Kunne du ikke sige noget konkret ellers skriv et debatoplæg så kan vi diskutere dine spørgsmål.
Enoch
PS. Fremtiden:
Dersom du vil, kan Danmark gå hen og blive det rigeste land i verden. Er du så tilfreds? Nu har jeg skrevet det og det kommer til at ske. Vil du det?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.