13tilføjet af

Lucifer styrer....musikindustrien. 666 Illluminati

Nu da Jaqueline tilsyneladende ikke har været så aktiv herinde i et stykke tid med at poste youtube-links, som afslører den sataniske musikindustri, så lad mig lige åbne et lille topic.

Ved 2014´s MTV Music Awards var scenen formet som intet mindre end tre 6-taller. 666. Lucifer. Satan. Se blot her:

*****Satanic! Center Stage Was '666' at 2014 MTV Music Awards!
https://www.youtube.com/watch?v=pSixxPSfzRs

Vågn dog op, folkens! 🙂 Hvor tydeligt skal I have serveret disse tegn, før I ser dem?
I går faldt jeg desuden over en ny musikvideo med Emmelie de Forest. Og jeg studsede over to ting. For det første var hun næsten nøgen i den video og optrådte meget løst, virkelig på slap line. Hun som ellers plejer at være så uskyldig og naturlig. Og for det andet bar hun en halskæde, som var intet mindre end en Illuminati-pyramide!
Jeg fornemmer, at Emmelie de Forest nu også er blevet hyret af Illuminati´s musikindustri. Præcist som det skete for den engang så søde, naturlige og uskyldige Miley Cyrus. Hun har også i dén grand udviklet sig til en Illuminati-whore, som snart ikke bestiller andet end at række tunge, vise kønsdele og lave sataniske fagter på scenen. Jeg håber ikke, at Emmelie de Forest har tænkt sig at følge Miley Cyrus´eksempel. Men det vil tiden vise...

Her er musikvideoen med Emmelie:
*****Emmelie de Forest - Drunk Tonight
https://www.youtube.com/watch?v=EarZE6V28tA

Til slut en video, der går bag om Illuminati´s sataniske styring af musikindustrien:

*****Sold Out To Satan: Illuminati Controlled Musicians
https://www.youtube.com/watch?v=F_PrZFCPbx8
tilføjet af

Uha - Spiraler er jo rent ondskab

Hej,
Med den logik er Spiraler farlige fordi de ligner 6-taller.
Trekanter betyder efter tidligere indlæg Illuminati.
Tal-gentagelser af 1,6,7 eller 9 er også skidte.
Vi er altså ovre i at kun rene Linjer, Cirkler og Firkanter kan bruges... og ca 2/3 tal.
Vi er altså ovre i at 1/3 af ALLE arrangementer kan påvises at være ONDE.
Med venlig hilsen
Ieet

Nu da Jaqueline tilsyneladende ikke har været så aktiv herinde i et stykke tid med at poste youtube-links, som afslører den sataniske musikindustri, så lad mig lige åbne et lille topic.

Ved 2014´s MTV Music Awards var scenen formet som intet mindre end tre 6-taller. 666. Lucifer. Satan. Se blot her:

*****Satanic! Center Stage Was '666' at 2014 MTV Music Awards!
https://www.youtube.com/watch?v=pSixxPSfzRs

Vågn dog op, folkens! 🙂 Hvor tydeligt skal I have serveret disse tegn, før I ser dem?
I går faldt jeg desuden over en ny musikvideo med Emmelie de Forest. Og jeg studsede over to ting. For det første var hun næsten nøgen i den video og optrådte meget løst, virkelig på slap line. Hun som ellers plejer at være så uskyldig og naturlig. Og for det andet bar hun en halskæde, som var intet mindre end en Illuminati-pyramide!
Jeg fornemmer, at Emmelie de Forest nu også er blevet hyret af Illuminati´s musikindustri. Præcist som det skete for den engang så søde, naturlige og uskyldige Miley Cyrus. Hun har også i dén grand udviklet sig til en Illuminati-whore, som snart ikke bestiller andet end at række tunge, vise kønsdele og lave sataniske fagter på scenen. Jeg håber ikke, at Emmelie de Forest har tænkt sig at følge Miley Cyrus´eksempel. Men det vil tiden vise...

Her er musikvideoen med Emmelie:
*****Emmelie de Forest - Drunk Tonight
https://www.youtube.com/watch?v=EarZE6V28tA

Til slut en video, der går bag om Illuminati´s sataniske styring af musikindustrien:

*****Sold Out To Satan: Illuminati Controlled Musicians
https://www.youtube.com/watch?v=F_PrZFCPbx8
tilføjet af

Uha - Spiraler er jo rent ondskab

Hej,
Med den logik er Spiraler farlige fordi de ligner 6-taller.
Trekanter betyder efter tidligere indlæg Illuminati.[/quote]
Det er ikke bare én spiral i sig selv, men de tre spiraler efter hinanden, der til sammen udgør et 666. Som et en hyldest til Satan. Husk at ILLUMINATI er satanister og bloddrikkere.

[quote="ieet" post=2841943]Tal-gentagelser af 1,6,7 eller 9 er også skidte.
Vi er altså ovre i at kun rene Linjer, Cirkler og Firkanter kan bruges... og ca 2/3 tal.
[/quote]
Sådan fungerer det nu ikke helt. Man må godt bruge både 3, 6, 7 og 9. Det afhænger af antallet af disse tal samt rækkefølgen af dem. Et 6-tal (læs: f.eks. én spiral) i sig selv behøver ikke være satanisk.

[quote="ieet" post=2841943]Vi er altså ovre i at 1/3 af ALLE arrangementer kan påvises at være ONDE.
Med venlig hilsen
Ieet


Nej, jeg har deltaget i utallige arrangementer som ikke havde sådanne sataniske symboler, så det er ikke sandt hvad du siger. Det er ikke bare et filfælde, at de bruger de symboler. Jeg tror ikke, at du vil finde de symboler, når ikke-Illuminati-kontrollerede sangere som f.eks. Kandis, Sussi og Leo eller Stig Rossen optræder. Hvorimod du ser dem HVER gang f.eks. Lady Gaga eller Miley Cyrus optræder. Du er naiv, hvis du tror det bare er et tilfælde ;)
Nå jo, jeg tror nu heller ikke, at du ikke er klar over sandheden. Jeg tror stadig, at du bevidst forsøger at bortforklare. Hvad din agenda præcist er, ved jeg ikke. Måske sympatiserer du med frimurerne og Illuminati, måske med lucifer-dyrkere. Eller også elsker du bare at være Rasmus Modsat og debunke ALT, uden at du som sådan har en agenda med det, andet end at drille og være på tværs. 😃
tilføjet af

Uha - Spiraler er jo rent ondskab

ieet påpeger at de ting du skriver ikke giver mening. Hans argumenter hænger sammen, og det er ad hominem når du anklager ham for at have en agenda. Om han har en agenda eller ej er ligegyldigt. Enten er det han siger korrekt eller også er det ikke. Hvis det ikke er korrekt bør det være muligt for dig at påpege hvorfor det ikke er korrekt.
Min egen agenda er at stoppe spredning af misinformation fordi jeg mener det er fordummende for samfundet som helhed.
Ved enhver begivenhed hvor der bliver lavet et større sceneshow vil det være muligt for dig at finde symboler for lige præcis hvad du har lyst til, fordi der er så meget at vælge imellem. Udover det har stjerner også et incitament til at vælge provokerende symboler fordi det skaber omtale. Derfor man indenfor rock i sin td begyndte at bruge djævlehornssymboler osv.
Desuden er logikken helt forfejlet i at vise de der symboler i videoer. Hvis Illuminati eksisterede og var satanister ville de jo være idioter ved at reklamere det faktum ud til verden.
tilføjet af

Uha - Spiraler er jo rent ondskab

ieet påpeger at de ting du skriver ikke giver mening. Hans argumenter hænger sammen, og det er ad hominem når du anklager ham for at have en agenda. Om han har en agenda eller ej er ligegyldigt. Enten er det han siger korrekt eller også er det ikke. Hvis det ikke er korrekt bør det være muligt for dig at påpege hvorfor det ikke er korrekt.[/quote]
Jamen det gør jeg skam også hele tiden, men uanset hvor gode argumenter jeg har, bliver han ved med at debunke. Miley Cyrus kan stå foran en stor Illuminati-pyramide og lave sataniske fagter, og ieet mener stadig at det intet har med Illuminati eller satanisme at gøre. Det kan han da ikke mene seriøst - ALLE kan se det. Hallo altså! 😉
Derfor har jeg ham mistænkt for at have en debunke-agenda. Lidt ligesom en forsvarsadvokat i retten også vil blive ved med at forsvare sin klient, selvom han ved at sagen er dårlig: "Nå ja, min klient tvang en kvinde til at give ham et blowjob, og hvad så? Det var jo bare et rollespil, de legede skam bare sm-lege!!...og hvad så hvis kvinden græd bagefter og fik lidt tæsk, det var da også bare rollespil".....altså det er jo i dén stil han debunker. Debunkinger der ofte strider imod alle indicier - som når han debunker at Miley Cyrus er en Illuminati-dukke, selv når hun står foran en 20 meter høj pyramide med det altseende øje i midten og har 666 skrevet på sin røv og samtidig laver devils horn-tegn. Ja, så mener ieet stadig at det bare er et tilfælde. Jamen HELT ærligt [!] [???]
Du siger det på sin vis er irrelevant, hvad ens motiver måtte være for at mene eller skrive, hvad man gør. Tja, både og. Når folk bliver ved med at have det samme reaktions- og handlingsmønster, bliver man nødt til at se på deres motiver. For folk mister lidt troværdighed, hvis de debunker bare for at debunke, selv når deres sag er dårlig. På samme måde stiller man jo også spørgsmålstegn ved folks agenda, hvis en spritbilist argumenterer for at det skal være lovligt at køre spritkørsel eller hvis en hash-ryger argumenterer for, at hash skal legaliseres. Der vil man jo også se på deres motiver for at mene hvad de mener.
På samme måde stiller jeg da spørgsmålstegn ved en frimurers eller bare en anden repræsentant for eliten´s motiver for altid at forsvare magteliten og de store og stærke i samfundet - på de svages bekostning.

[quote="gubbi_the_great" post=2841963]Min egen agenda er at stoppe spredning af misinformation fordi jeg mener det er fordummende for samfundet som helhed.[/quote]

Jeg har nu heller aldrig haft dig mistænkt for at være frimurer. Nærmere en lidt stædig og firkantet videnskabsnørd - dog en intelligent og velformuleret én af slagsen.
Når jeg præsenterer så mange konspirationsteorier som jeg gør, er det uundgåeligt at der vil være misinformation iblandt. Jeg skriver jo også tit, at jeg ikke er sikker på, at jeg tror på alt, hvad jeg linker til. Men jeg bringer emnet op for diskussionens skyld - og fordi jeg alligevel er åben overfor mere eller mindre skøre teorier. Verden ER skør og derfor sker det, at skøre teorier faktisk viser sig at være sande.

[quote="gubbi_the_great" post=2841963]Ved enhver begivenhed hvor der bliver lavet et større sceneshow vil det være muligt for dig at finde symboler for lige præcis hvad du har lyst til, fordi der er så meget at vælge imellem. Udover det har stjerner også et incitament til at vælge provokerende symboler fordi det skaber omtale. Derfor man indenfor rock i sin begyndte at bruge djævlehornssymboler osv.[/quote]
Du tror så, at det bare er et tilfælde, at man kan finde 666, Devils Horn, Illuminati-pyrmider o.s.v ved stort set ALLE større sceneshow i USA. Well, det tror jeg så IKKE på. Du ser det jo HVER ENESTE EVIGE GANG, der er grammy Awards, Oscar-uddeling o.s.v. ALTID pyramider med det altseende øje i midten. ALTID artister der laver devils horn-tegn. ALTID artister der laver 666-fagter. En gang, to gange, tre gange, ja også ti gange kan det være et tilfælde. Men IKKE 800 gange. 🙂
Djævlesymbolerne mener du så kun er for at provokere. Jeg tror nu mere det er et direkte budskab om, at de er Luciferians, altså Lucifer-tilbedere. For de gør det jo HVER gang, så er det ikke kun for at provokere. Så har man en agenda med det.

[quote="gubbi_the_great" post=2841963]Desuden er logikken helt forfejlet i at vise de der symboler i videoer. Hvis Illuminati eksisterede og var satanister ville de jo være idioter ved at reklamere det faktum ud til verden.

Der er jeg da helt uenig med dig, hr. gubbi. De vil jo netop GERNE udbrede satanismen til alverdens ungdom. Men da de ikke kan sige det direkte, at VI ER SATANISTER OG VI VIL HJERNEVASKE UNGDOMMEN, så gør de det, at de bruger såkaldt SUBLIMINAL MESSAGES. Altså underbevidste budskaber, hvor de uden at sige direkte, at de er satanister eller er fra Illuminati, alligevel sørger for altid at have disse symboler med. Og du kan jo selv se, hvorfor de netop GODT kan gøre det, uden at folk forarges. Det er jo netop fordi typer som DIG og ieet og andre kan se de symboler 25 gange og alligevel vil I intet mistænkeligt se i dem. DERFOR kan de gøre det og slippe afsted med det. Fordi I - naivt, mener jeg 😉 - tror at det bare et for sjov eller bare er et tilfælde, når de tegn kommer (hvad de gør HVER GANG, der er en stor grammy-uddeling eller et stort show på f.eks. MTV).
Eliten (læs: ILLUMINATI) er ikke dumme og de ved godt, at de ikke slipper afsted med at fortælle deres dagsorden åbenlyst til alt og alle. Derfor pakker de den ind og fører stille og roligt deres agenda igennem med disse skjulte/underbevidste, altså SUBLIMINAL budskaber.
Hvis nu f.eks. eliten gerne vil have russerne til at acceptere homoseksualitet, så dur det jo heller ikke, at man stiller sig op i Rusland og kræver 100% homorettigheder lige med ét. Nej, så må man manipulere sig ind på befolkningen og føre en charmeoffensiv for homoseksuelle. Og den tager lang tid, for man skal starte i det små og først efter nogle år, kan man så kræve fulde homorettigheder i Rusland. Det er jo ikke uden grund, at Putin har forbudt homoseksuel propaganda. Han ved jo udmærket, som den homofob han er, at hvis de homoseksuelle får lov at tale deres sag, vil folk få forståelse for dem og lære at se sagen fra deres side. Derfor skal de ties ihjel, så folk ikke finder ud af sandheden om de homoseksuelle. At de faktisk er almindelige mennesker og ganske uskadelige. 😃
Det er det samme Illuminati gør med satanismen og New World Order. De kører den ind stille og roligt, skridt for skridt, så folk bliver forført og inden de har lagt mærke til det har vi New World Order og satanismen har overtaget. Derimod ville de ikke slippe afsted med åbenlyst at skilte med at være satanister. Så ville folk vende dem ryggen, derfor leveres budskabet med skjulte tegn, i kodesprog - som altseende Illuminati-pyramider, devils horn-tegn med fingrene eller slet skjulte 666-formationer på scenen, som kun de indviede lægger mærke til. Men ikke desto mindre kommer budskaberne jo stadig ud, de sætter sig i ens underbevidsthed, så folk med tiden vil acceptere det fulde budskab. Hvis de bliver ved med at lade sig hjernevaske, som flertallet desværre gør....
Den eneste måde at stoppe alt det her på er gennem bevidsthed eller conciousness, som de kalder det i USA. Folk skal lære at kunne spotte disse ting, for hvis folk kan se disse ting, så vil de tage afstand fra dem, det er jeg sikker på. Hvis folk kunne se, at Miley Cyrus i virkeligheden agiterer for satanisme, så ville de tage afstand fra hende og lade være med at komme til hendes koncerter og lytte til hendes lortemusik. Og hvis de gør det, så bliver Illuminati nødt til at træde et skridt tilbage, for det dur jo heller ikke, at de ikke kan sælge deres musik og tjene penge på lortet.
DERFOR er bevidsthed om de her ting vejen frem. Og DERFOR mener jeg at det er et problem, når I andre ikke kan eller vil se disse ting. For så hjælper i indirekte, ganske vist uvidende om det, Illuminati til at gennemføre deres skumle, sorte agenda. Som en klog mand engang sagde: den som tier, samtykker. Så kæmper man ikke imod disse ting og eksponerer man dem ikke, så samtykker man egentlig og giver sit ok til, at de fører denne sataniske agenda ud i livet. 😕
tilføjet af

Micheluccio må være religiøs

Derfor holder dine argumenter næppe, for religiøse mennesker bygger ikke på en rationel tankegang - fordi man ikke kan måle og veje sådan noget som djævelen - det er noget man må tro på.
666 er dyrets tal fra apocalypsen - som du nok ved - og Johannes Åbenbaring er omtrent så langt fra en rationel tankegang, som normale mennesker kan komme.
Mig forekommer det, at forfatteren kan have været påvirket af narkotika, da han forfattede apocalypsen, men det er en meget personlig mening, som jeg ikke kan bevise.
Derimod fremtræder du som et rationelt fornuftsvæsen på debatten, men jeg synes ikke, at man bare kan afskrive religiøse mennesker og deres følelser - selvom jeg heller ikke forstår dem (igen - fordi de ikke er rationelle).
Der er den mulighed, at der er noget magisk ved symbolerne (selvom jeg heller ikke selv tror på det).
Man kan næppe komme uden om, at mange moderne mennesker føler sig draget af det mystiske, selvom videnskaben har stor vægt i vores samfund.

ieet påpeger at de ting du skriver ikke giver mening. Hans argumenter hænger sammen, og det er ad hominem når du anklager ham for at have en agenda. Om han har en agenda eller ej er ligegyldigt. Enten er det han siger korrekt eller også er det ikke. Hvis det ikke er korrekt bør det være muligt for dig at påpege hvorfor det ikke er korrekt.
Min egen agenda er at stoppe spredning af misinformation fordi jeg mener det er fordummende for samfundet som helhed.
Ved enhver begivenhed hvor der bliver lavet et større sceneshow vil det være muligt for dig at finde symboler for lige præcis hvad du har lyst til, fordi der er så meget at vælge imellem. Udover det har stjerner også et incitament til at vælge provokerende symboler fordi det skaber omtale. Derfor man indenfor rock i sin td begyndte at bruge djævlehornssymboler osv.
Desuden er logikken helt forfejlet i at vise de der symboler i videoer. Hvis Illuminati eksisterede og var satanister ville de jo være idioter ved at reklamere det faktum ud til verden.
tilføjet af

Micheluccio må være religiøs

Faktisk udmærket indlæg, hr. anklager...
Det sete afhænger nemlig af øjnene der ser.
Som et udpræget ureligiøst, ja jeg vil sige usprituelt, men gennemført logisk og videnskabeligt baseret menneske, er det klart at gubbi ikke tillægger Illuminati-pyramider, 666-tegn, devils horn eller lignende tegn nogen betydning. Han anser det bare som spøg og skæmt og underholdning uden nogen praktisk betydning. Derfor bagateliserer han det og ser på det med overbærenhed.
Jeg selv anser mig sådan set ikke som specielt religiøs. Jeg er medlem af folkekirken, men er f.eks. aldrig blevet konfirmeret. Simpelthen fordi jeg er imod præsternes evindelige ævlen om at mennesket er åh, så syndigt og at sex og lidenskab er fy fy og man skal holde sig i ave og være åh så from. Det er imod mit livssyn, som tværtimod handler om, at folk skal more sig, så længe de lever og have det sjovt. Og hvis folk vil have sex med 50 forskellige kvinder - eller mænd - skal de have lov til det. Her er jeg imod religionernes fordømmelse af den slags. Derfor blev jeg ikke konfirmeret (jepper, den slags store tanker gjorde jeg mig skam allerede da jeg var 14 - i modsætning til de andre i klassen, der alle sagde ja og blev konfirmeret...tja, allerede dengang fandt jeg ud af, at jeg da i det mindste ikke var et flokdyr, som bare gjorde det, som samfundet forventede af mig. Men turde gå mine egne vegne 😃).
Men jeg anser nu nok mig selv som et spirituelt væsen. Jeg bekender mig ikke til hverken Kristendommen, Islam, Buddismen eller andre religioner. Da jeg mener, at de alle er opfundet af eliten for at holde mennesker nede. Og disse religioner hævder alle at have patent på sandheden og at være den eneste ene sandhed. Derfor er jeg imod dem alle. Og religioner fører jo til krig og splittelse mellem folk.
Men jo, jeg anser mig da som sprituel, da jeg tror, der er mere mellem himmel og jord og at der findes en eller anden styrende kraft. Jeg kalder det ikke Gud, ved slet ikke hvad den kraft hedder. Det er noget med en eller anden højere kosmisk bevidsthed, tror jeg. Jeg tror måske mit livssyn passer okay på den danske filosof Martinus´filosofi. Det er noget med at vi alle skal have det sjovt og være gode ved andre og være bevidste om, at vi alle har lige så meget ret til at være her. Og at vi skal være tilgivende og ikke dømmende og at hvis folk laver noget forkert, så kommer karma´en efter dem og derfor udjævner det hele sig nok alligevel. Jeg tror nok også lidt på reinkarnation f.eks. Så jo, lidt spirituel er jeg nok, tja, man kan måske også kalde det religiøs. Men jeg bekender mig som sagt ikke til nogen specifik religion, da jeg mener at det er forkert at hævde, at én religion har patent på sandheden. Sandheden er noget, der er inde i os selv, tror jeg. Noget kosmisk, ikke noget der står i én eller anden bog, som nogle mænd med langt hvidt skæg skrev for 2000 år siden. 😃
Så jo, det er nok denne forskel der gør, at jeg og gubbi ser forskelligt på disse ting. Han bagateliserer dem og regner dem for fis og ballade. Mens jeg med min mere spirituelle indgangsvinkel nok mere ser relevansen i sådanne okkulte budskaber. Jeg mener skam, at de HAR en betydning. Men netop fordi den slags ikke, som du skriver, kan måles og vejes eller bekræftes videnskabeligt, så støder jeg jo altid på en mur, når jeg debatterer med gubbi. For han skal have videnskabelige beviser og målbare resultater, før han tror på noget. Jeg kan godt tro på noget, bare min intuition fortæller mig, at det er sådan verden hænger sammen.
Eksempel: Miley Cyrus står foran en 20 meter høj Illuminati-pyramide, hvor hun er halvnøgen og laver samlejebevægelser, samtidig med at hun med fingrene lave tegnet devils horn. Hun har en bluse på, hvor der står 666.
Min tolkning: det siger sig selv, at det er satanisk symbolisme og Illuminati BIG TIME her. Husk på at pyramiden med det altseende øje i midten er det primære og mest kendte Illuminati-symbol, tror I selv på at det er et tilfælde? Benyt dog jeres intuition ;)
Gubbis tolkning: kan du måle det? Hvilken videnskabsmand har bevist det? 666 er et tilfælde, der kunne lige så godt have stået 676. Pyramiden er jo bare en trekant. Må hun så kun stå foran en cirkel eller en firkant? Hvad siger videnskabsmændene om dette? Er det videnskabeligt bevist, at trekanter er skadelige? SATAN? Hvem er han? Han eksisterer jo ikke...
ieets tolkning: en tredjedel af alle tal er sataniske, mener du. Havde der stået 111, 333, 999 eller 777, havde det også været satanisk. Og havde der stået en kombination af disse tal som f.eks. 379, havde det OGSÅ været satanisk. En pyramide er bare en trekant, intet andet. Det har ingen betydning. Du vil også kunne se firkanter og cirkler på en scene. Tilfældigt. Ingen skjulte budskaber i det. Laver hun devils horn? Vrøvl, hun har bare krampe i fingrene. KRAMPE I FINGRENE ER NOGET SANGERE FÅR NÅR DE STÅR PÅ EN SCENE I LANG TID OG HOLDER EN MIKROFON!!! Det har INTET med sataniske gestus at gøre.
Jaquelines tolkning: ENDTIME, jorden går under NU!!! Youtube-link her.....og endnu et Youtube-link HER...og ét til HER...Miley Cyrus laver samlejebevægelser, fordi hun er en luder for fede grimme, pædofile mandschauvinistiske mænd fra Illuminati. De ser hende som en lille barbiegirl de bare kan udnytte frit de gamle perverse grise. [!]
Alex Jones´tolkning: THEY ARE GOING TO DISARM US, THEY WANNA TAKE OUR GUNS!! P-O-L-I-C-E STATE [!] [!]

[(:] (tror jeg går i seng snart, er vist ved at være fjollet, siden jeg sidder og laver parodier på alle nu 😃)

Derfor holder dine argumenter næppe, for religiøse mennesker bygger ikke på en rationel tankegang - fordi man ikke kan måle og veje sådan noget som djævelen - det er noget man må tro på.
666 er dyrets tal fra apocalypsen - som du nok ved - og Johannes Åbenbaring er omtrent så langt fra en rationel tankegang, som normale mennesker kan komme.
Mig forekommer det, at forfatteren kan have været påvirket af narkotika, da han forfattede apocalypsen, men det er en meget personlig mening, som jeg ikke kan bevise.
Derimod fremtræder du som et rationelt fornuftsvæsen på debatten, men jeg synes ikke, at man bare kan afskrive religiøse mennesker og deres følelser - selvom jeg heller ikke forstår dem (igen - fordi de ikke er rationelle).
Der er den mulighed, at der er noget magisk ved symbolerne (selvom jeg heller ikke selv tror på det).
Man kan næppe komme uden om, at mange moderne mennesker føler sig draget af det mystiske, selvom videnskaben har stor vægt i vores samfund.

[quote="gubbi_the_great" post=2841963]ieet påpeger at de ting du skriver ikke giver mening. Hans argumenter hænger sammen, og det er ad hominem når du anklager ham for at have en agenda. Om han har en agenda eller ej er ligegyldigt. Enten er det han siger korrekt eller også er det ikke. Hvis det ikke er korrekt bør det være muligt for dig at påpege hvorfor det ikke er korrekt.
Min egen agenda er at stoppe spredning af misinformation fordi jeg mener det er fordummende for samfundet som helhed.
Ved enhver begivenhed hvor der bliver lavet et større sceneshow vil det være muligt for dig at finde symboler for lige præcis hvad du har lyst til, fordi der er så meget at vælge imellem. Udover det har stjerner også et incitament til at vælge provokerende symboler fordi det skaber omtale. Derfor man indenfor rock i sin td begyndte at bruge djævlehornssymboler osv.
Desuden er logikken helt forfejlet i at vise de der symboler i videoer. Hvis Illuminati eksisterede og var satanister ville de jo være idioter ved at reklamere det faktum ud til verden.[/quote]
tilføjet af

Micheluccio må være religiøs

Og du tror slet ikke at underholdningsindustrien har fundet ud af at lave omtale og score penge på at inkludere diverse symboler i deres industri?
Fordi et show laver en scene som kan fortolkes som 666, giver det ikke mig nogen som helst anledning til at tro at der er satanister bag showet og det skulle heller ikke undre mig, hvis arrangørerne og scene designerne slet ikke har tænkt over at det kan ligne 666, da de lavede en spiralformet scene.
Endvidere så er djævlehornstegnet som det populært hedder nu, ikke et symbol på djævlen, det er faktisk et tegn som skulle beskytte mod onde øjne :-). Ligesom pentagrammet heller ikke har nogen forbindelse til djævlen, men kun er blevet associeret med det via de første film hvor der var djævletilbedelse i. Og som vi alle ved, så har Hollywood meget sjældent lavet en film hvor de holder sig til fakta.
Ligesom med film har shows også en vis kunstnerisk frihed til at inkludere alle mulige symboler for at tiltrække opmærksomhed, lave det sejt eller flot eller bare for at provokere. Hvis man ikke er bare lidt kritisk overfor symboler og hvor, hvornår de optræder, så er man lidt naiv og så har underholdningsindustrien allerede vundet ved at sørge for en masse omtale og reklame.
tilføjet af

Uha - Spiraler er jo rent ondskab

Enhver trekant kan gøre det ud for en " Illuminati-pyramide". Trekanten er udover en ret linje (og muligvis en cirkel) den mest simple geometriske form du kan lave. Derfor er det noget der vil igen rigtig tit. Desuden har trekanten uendeligt mange andre symbolske betydninger! F.eks tre-enigheden. På den baggrund kan du argumenterer for at Miley Cyrus kommer med skjulte kristne budskaber, præcis det modsatte af hvad du påstår.
Når det kommer til den scene vil jeg mene at du ser præcis hvad du leder efter. Om noget synes jeg den scene er en klar reference til en spiral-galakse:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c5/M101_hires_STScI-PRC2006-10a.jpg/1280px-M101_hires_STScI-PRC2006-10a.jpg
Og vi kan vel blive enige om at Illuminati ikke har lavet de galakser...
Der står altså ikke 666 der. Det er ikke bare ieet der er stædig.

En anden hovedpointe er følgende:
Bliver man satanist af at blive udsat for satanistiske symboler uden at vide at det er satanistiske symboler?
Det åbenlyse svare er naturligvis et rungende NEJ! Derfor er hele tesen omkring hvorfor en eller anden magtelite skulle vise dem alle vegne helt forfejlet. De ville intet vinde ved det.
Tag rock-koncerter. Her har man siden i hvert fald 70'erne brugt et djævlehornssymbol til at betyde "rock 'n' roll":
http://m.cdn.blog.hu/la/langologitarok/image/royalflush_149442_165693803451501_148489645171917_403823_6206537_n.jpg
Det blev jo indført helt bevidst og med vilje til at starte med fordi det var edgy og provokerende, og fordi rock dengang som nu i høj grad handler om at give det etablerede samfund fingeren.
Jeg var på Roskilde i år, og har set op mod 100'000 mennesker stå og lave disse symboler, og jeg tror sgu ikke de var satanister, eller at satan (givet at han eksisterer) fik noget ud af deres gestikulering.
Symboler er sociale konstruktioner, og har absolut ingen anden værdi end det vi selv tillægger dem.
tilføjet af

"Love Party Money" sangen promoveres med PENGE

Hej,
Kan vi blive rimeligt enige om at det var pyramiden som er på de amerikanske pengesedler?
http://ar2.in/wp-content/uploads/2014/01/e6bba185086379c636942bf776a7e749.jpg[/quote]
Bestemt kan vi da blive enige om det.
Men hvorfor tror du, at Illuminati-pyramiden er på amerikanske pengesedler?
SVAR: Fordi Illuminati styrer bank- og pengeverdenen. Du ved Rothschilds og dem. 😉

*****illuminati symbolism on the dollar bill
https://www.youtube.com/watch?v=4tpbDNJRAWc

Bemærk også reptilian´en på de amerikanske pengeselder. Igen ikke et filfælde, men et bevidst budskab om, at reptilians styrer verden:

*****Reptilian Aliens On The Dollar Bill
https://www.youtube.com/watch?v=uPJcHC_LALA
*****MUST SEE REPTILIAN IMAGE HIDDEN IN DOLLAR BILL
https://www.youtube.com/watch?v=Cr3hY8p6I70


[quote="ieet" post=2842144]Kan vi blive enige om at Miley Cyrus er Amerikansk?
Kan vi blive enige om at hun netop havde udgivet "Love Party Money"?[/quote]
Bestemt kan vi da blive enige om det.

[quote="ieet" post=2842144]Hun placer altså et symbol på netop det hun synger om.
Det er ikke en tilfældig trekant - det er en trekant som symboliserer penge som hun benytter som symbol i en sang som omhandler... PENGE.[/quote]

Det kan du godt argumentere for - ja.
Og penge er styret af bankerne. Som er styret af Rothschils. Som er indflydelsesrige medlemmer af Illuminati.

[quote="ieet" post=2842144]Miley Cyrus prøver at forage. Og Satanist tegn, som horn-tegnet og at tage sig i skridtet forarger. Ved at forage bliver hun mere omtalt, får mere opmærksomhed og tjener flere penge.
Med venlig hilsen
Ieet

Jeg er ikke sikker på, at hun får flere fans ved at forarge. Jeg kunne også argumentere for, at nogle springer fra og ikke gider det sataniske pis.
I går, da jeg så den nye musikvideo med Emmelie de Forest, lagde jeg mærke til, at mange kommentarer udtrykte skuffelse - over at hun nu også optræder næsten nøgen og slår plat på nøgenhed og sex. Ikke alle fans er begejstrede for det.
Jeg ser det nu mere som om, at hun (well, snarere hendes manager, som vel er ILLUMINATI-medlem) forsøger at manipulere med masserne gennem okkulte budskaber, snarere end som et forsøg på at få flere fans. Det er dog blot min mening. Du er i din gode ret til at opfatte det anderledes. 🙂
tilføjet af

Uha - Spiraler er jo rent ondskab

Ieet har dækket miley cyrus koncerten, så det gider jeg ikke komme nærmere ind på, men tilslutter mig det han har skrevet.
Og så vil jeg gerne gøre opmærksom på at der faktisk om noget står 6666 på den scene og ikke 666. Der er fire spiraler.
Tilbage til "subliminal messages". De virker ikke hvis modtageren ikke har en idé om hvad budskabet er. Du får ikke folk til at blive satanister ved at vise symboler for satanismen uden samtidig på et eller andet niveau at informere om indholdet i satanisme og kæde de to ting sammen i folks hoveder.
Symboler alene er komplet ligegyldige. Præcis ligesom folk der laver djævlehorn til rock-koncerter ikke er blevet den mindste smule satanister af det. Og det er selvom de fleste nok ved hvad symbolet blev opfundet til. Det har bare taget en anden betydning senere, for symboler er som sagt sociale konstruktioner og ikke noget universelt.
Når det kommer til at få ubevidste budskaber ind er vi faktisk ovre i marketing, og det har jeg haft en rigtig god del om, og jeg kan derfor fortælle dig at placere tilfældige symboler hist og her uden at folk har en kontekst at sætte dem i, slet slet ikke er måden at gøre det på. Du bliver nød til at køre noget officielt ved siden af så folk ved hvad symbolet handler om, og DEREFTER kan du gemme symboler hist og her hvor folk ikke forventer det, og deres parader derfor er nede.
Så selv hvis vi antog at der VAR en super hemmelig gruppe der placerede mystiske sataniske symboler overalt (og det ser jeg intet der tyder på), ville de intet opnå med det. Du kunne ovenikøbet få folk til aktivt at bruge symbolerne, men hvis folk ikke selv kobler dem sammen med satanisme bliver de ikke mere sataniske af den grund. Symbolerne får bare en anden betydning.
Endnu en vigtig pointe: Er ens intuition god til at finde mønstre (hvornår der er symboler til ting og sager)? NEJ. Det er præcis den type opgaver intuitionen er komplet elendig til, fordi vi er alt alt for gode til at finde mønstre, og kan finde dem i tilfældige rækker af tal. Og du kan også finde de symboler du leder efter alle vegne du leder efter det. Derfor skal du bruge en objektiv standard at måle efter. Den bliver forsynet med den videnskabelige metode.
Brug din intuition når du har med mennesker at gøre. IKKE når du skal finde mønstre.
tilføjet af

"Pyramiden fra Pengesedler" betyder IKKE support

Hej,
Så det betyder at "Pyramiden fra Pengesedler", som symbol på en scene ikke kan bruges som argument for at Miley Cyrus er "Illuminati-support".
Miley Cyrus har solgt bedre og tjent mere i den nyere periode, hvor hun har forsøgt at forarge mere. Det skræmmer nogle fans væk, men den ekstra opmærksomhed gør at der er flere som høre hendes musik, og dermed overvejer om de har lyst til at købe noget af den.
Vi kan altså se på indtjenings tallene, at det virker at Miley Cyrus forarger på scenen.
I forhold til "Emmelie de Forest", så var hendes kundesegment tidligere netop basseret på at hun var en "pæn pige"; Derfor kan jeg godt forestille mig at hendes nye nøgenhed skræmmer en del tidligere fans væk.
Men samtidig kom hendes musikvideo i samtlige nyhedsmedier og ramte derved nye potentielle kunder - som tog stilling til om de kunne lide hendes musik.
Med venlig hilsen
Ieet




[quote="ieet" post=2842144] Hej,
Kan vi blive rimeligt enige om at det var pyramiden som er på de amerikanske pengesedler?
http://ar2.in/wp-content/uploads/2014/01/e6bba185086379c636942bf776a7e749.jpg[/quote]
Bestemt kan vi da blive enige om det.
Men hvorfor tror du, at Illuminati-pyramiden er på amerikanske pengesedler?
SVAR: Fordi Illuminati styrer bank- og pengeverdenen. Du ved Rothschilds og dem. 😉

*****illuminati symbolism on the dollar bill
https://www.youtube.com/watch?v=4tpbDNJRAWc

Bemærk også reptilian´en på de amerikanske pengeselder. Igen ikke et filfælde, men et bevidst budskab om, at reptilians styrer verden:

*****Reptilian Aliens On The Dollar Bill
https://www.youtube.com/watch?v=uPJcHC_LALA
*****MUST SEE REPTILIAN IMAGE HIDDEN IN DOLLAR BILL
https://www.youtube.com/watch?v=Cr3hY8p6I70


[quote="ieet" post=2842144]Kan vi blive enige om at Miley Cyrus er Amerikansk?
Kan vi blive enige om at hun netop havde udgivet "Love Party Money"?[/quote]
Bestemt kan vi da blive enige om det.

[quote="ieet" post=2842144]Hun placer altså et symbol på netop det hun synger om.
Det er ikke en tilfældig trekant - det er en trekant som symboliserer penge som hun benytter som symbol i en sang som omhandler... PENGE.[/quote]

Det kan du godt argumentere for - ja.
Og penge er styret af bankerne. Som er styret af Rothschils. Som er indflydelsesrige medlemmer af Illuminati.

[quote="ieet" post=2842144]Miley Cyrus prøver at forage. Og Satanist tegn, som horn-tegnet og at tage sig i skridtet forarger. Ved at forage bliver hun mere omtalt, får mere opmærksomhed og tjener flere penge.
Med venlig hilsen
Ieet
[/quote]
Jeg er ikke sikker på, at hun får flere fans ved at forarge. Jeg kunne også argumentere for, at nogle springer fra og ikke gider det sataniske pis.
I går, da jeg så den nye musikvideo med Emmelie de Forest, lagde jeg mærke til, at mange kommentarer udtrykte skuffelse - over at hun nu også optræder næsten nøgen og slår plat på nøgenhed og sex. Ikke alle fans er begejstrede for det.
Jeg ser det nu mere som om, at hun (well, snarere hendes manager, som vel er ILLUMINATI-medlem) forsøger at manipulere med masserne gennem okkulte budskaber, snarere end som et forsøg på at få flere fans. Det er dog blot min mening. Du er i din gode ret til at opfatte det anderledes. 🙂
tilføjet af

Lucifer styrer....musikindustrien. 666 Illluminati

Jeg bliver ofte forundret over, hvor underligt dette forum er. 90% der bliver skrevet herinde er ikke ment seriøst, - folk har det sjovt med at skrive løgn og latin, fordi de kan gemme sig bag en skærm. Jeg tror snart, at jeg flytter mail, sådan jeg skal slippe for at kigge på forum-overskrifter, der bare er ævl.
Men nu til dit emne, Michelucio. Tror du virkelig på det der, du skriver? Hvis det var sandt, hvad i alverden ville de få ud af det? Bliver vi alle sammen lige pludselig satanistiske?
Du må virkelig kede dig i din hverdag, hvis du ikke har andet at tænke over.
Hilsen
asdasdasd
tilføjet af

Lucifer styrer....musikindustrien. 666 Illluminati

Jeg bliver ofte forundret over, hvor underligt dette forum er. 90% der bliver skrevet herinde er ikke ment seriøst, - folk har det sjovt med at skrive løgn og latin, fordi de kan gemme sig bag en skærm. Jeg tror snart, at jeg flytter mail, sådan jeg skal slippe for at kigge på forum-overskrifter, der bare er ævl.[/quote]

Jeg mener det skam ganske seriøst det her.
Men du burde sætte dig ind i tingene, i stedet for bare at affeje andre som skøre, bare fordi du ikke selv forstår det med Illuminati-symbolisme. De her ting er skam helt og aldeles reelle.

[quote="peter.skole" post=2842166]Men nu til dit emne, Michelucio. Tror du virkelig på det der, du skriver? Hvis det var sandt, hvad i alverden ville de få ud af det? Bliver vi alle sammen lige pludselig satanistiske?
Du må virkelig kede dig i din hverdag, hvis du ikke har andet at tænke over.
Hilsen
asdasdasd


Sådan er det jo at bo i Jylland. Der sker ikke en skid. Så må man have tiden til at gå med andet. Læs i øvrigt mit emne om den sag HER:
*****Der er for få storbyer i Danmark
http://sol.dk/debat/242-samfundsproblemer/2839415

Og jo, som sagt tror jeg skam på det, jeg skriver. Jeg er hundrede procent overbevist om, at det ér sandt, at Illuminati styrer både filmindustrien og popindustrien. Jeg ser Illuminati-pyramider, 666, devils horn, Baphomet og den slags lignende symboler stort set overalt både i Hollywood-film og i popmusikken.
For dem der faktisk gider sætte sig ind i de her ting, så er her en god video om emnet:

*****Illuminati & The Music Industry 2013 (PART 1 and 2)
https://www.youtube.com/watch?v=cd4FXib6yG4
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.