10tilføjet af

Samsung e330... kan den anbefales?

hej med jer!!
jeg over vejer at købe en samsung e330... men har kige nogle spørgsmål..
1) Er den god?
2) Er det prisen værd (Ca. 1400 kr.)?
3) eller skal jeg købe en anden (til samme pris!)?
Håber i kan hjælpe!!
tilføjet af

god.... men!

Den er god og det er en smart lille telefon, men den kan kun holde batteri i en dag (har jeg hørt fra flere der har den).
Jeg har en samsung E700 som jeg er kanon glad for, den holder batteri i op til 3-4 dage og den minder utroligt meget om den anden. (E330)
Den koster fra ny 2000kr men kan anbefale at du køber den med et abbonoment for så sparer du rigtigt mange penge. (kan anbefale debitel hvor du får telefonen til 200kr (mener jeg) med debitel 1øre ekstra) og debitel er ikke så dårligt som folk går og tror, jeg har aldrig haft problemer med dem. men til gengæld haft ENORME problemer med sonofon!
tilføjet af

Har den selv

Har selv E330 og er rigtig glad for den, selv om - som en anden har sagt - batteriet ikke er så holdbart. Hos mig går der ca 2-3 dage før genopladning er nødvendig, men jeg bruger den heller ikke mere end en ti-tyve gange om dagen til hurtige beskeder.
Jeg kan anbefale at købe over nettet. mobilpriser.dk kan give dig et hurtigt overblik, og det er muligt at se efter e-mærke og brugerbedømmelse.
Eneste ting du absolut bør passe på er Telia! Jeg har ikke haft andet end vrøvl, både med at få fremsendt regninger, blive tilmeldt PBS, få mit nr, tlfsvarer der ikke virkede, sms'er der ikke blev sendt videre til mig osv.
tilføjet af

Jeg har sådan en mobil....

Hejsa..
Jeg synes den er okay god nok. Jeg har den selv, men jeg købte den med et abonnement hos TDC og så kostede telefonen kun 300-400 kr. Men lad mig sige det på den måde at jeg også er glad for at jeg ikke gav mere for den. Selvfølgelig det er en lille og handy mobiltelefon med farveskærm både indenvendigt og udenvendigt, hvilket fx. samsung e-700 ikke har, og min holder strøm i ca. 2-3 dage.. Men det kommer jo helt an på hvor meget du vil bruge den. Min er næsten i brug 24 timer i døgnet, lige bort set fra når jeg sover, og så er det jo også forståeligt. Jeg synes også de billeder den tager er okay i forhold til prisen osv.
Her er mine fordele og ulemper:
Fordele:
Den er lille.
Farveskærm(udenvendig+indenvendig).
Mulighed for at knytte personlige billeder til et telefon nr. (I modsætning til e-700).
Nem at finde rundt i.
Ulemper:
Indenvendig skærm er ikke særlig stor.
Hverken infa-rød eller bluetooth, hvilket kan være et problem når du modtager billedbesked, da du ikke kan overføre dem til andre steder og bliver nødt til at slette i dem.
Der kan ikke være særlig mange ord i ens ordbog.

Selvom jeg er glad for min telefon så ville jeg ikke give 1400 kr for den. jeg ville hellere spare nogle flere penge sammen og købe en nyere og bedre telefon med bluetooth, større skærm og bedre billeder.
Håber du kunne bruge det til noget? :)
Mvh. moi
tilføjet af

Takker for hjælpen...

mange tak for jeres hjælp... jeg har ikk lie brug for det der bluetooth og infra-rød... men tror ikke at jeg køber den alligevel!!
tilføjet af

Samsung

har generelt noget med batteri tiderne.
Men har dog hørt en del sige at når først deres samsung har været afladet og ladet op igen tre gange ca. så virker den upåklageligt med rigtig gode batteri tider.
Men umiddelbart ville jeg personligt også undgå e330. Dog ikke pga. batteri tider eller noget. Men simpelthen pga. de forholdsvist få funktioner den har..
tilføjet af

Samsung 330

Hej
Jeg har selv lige købt en E330, og er meget glad for den. Købte den med abonnement, så den var en del billigere, hvilket jeg synes du skal tage at tjekke. Synes ikke der er så meget negativt at sige om telefonen -den kan det den skal. Den er lille, smart, har kamera, farveskærm. Kort sagt, den har lige det man skal bruge.
tilføjet af

E330

hej.
jeg har lige købt denne tlf, og er så glad for den, har den med telia, som jeg har haft i laang tid, har aldrig haft problemer, tror det er meget forskelligt fra person til person...
men jeg synes det er et godt køb.. den er smart, og den kan det jeg har brug for en tlf. kan..
så jeg er meget tilfreds..
tilføjet af

køb den med

køb den med telia express på telia.dk så koster den kun 1218
tilføjet af

Pas meget på med den model

Jeg har haft en i 3 mdr. og den er allerede totalskadet pga. fugt. Den tåler åbenbart ikke det danske klima, og den har ikke engang været udsat for regnvejr. Køb ikke det møg.
tilføjet af

Er der ikke mail i ?

Jeg har lige købt en e330, til 2 kr hos tele2, men det forudsætter at man har tele2 fastnet abonnement i forvejen.
MEN en ting undre mig, er der ikke mail i ????
For jeg kan sku ikke finde det....
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.