4tilføjet af

S & SF vil hæve skatten med 25.000 kr pr familie !

Fordi S & SF ikke vil reducere de offentlige udgifter er de tvunget til at hæve skatten med 25.000 kr. for en almindelig familie på 2 voksne og 2 børn.
Det er simpelthen en katastrofe for landet, hvis skatten hæves så voldsomt.
Det vil ikke undre mig om især skatten på ejerboliger vil stige voldsomt.
Samtidig ved vi, at S & SF vil lempe indvandringen for især at tilfredsstille regeringspartnerne Radikale og Enhedslisten.
Hvorfor fortæller Helle Thorning og Villy Søvndahl ikke vælgerne sandheden om konsekvensen af deres finanspolitiske planer❓
Skal vælgerne føres bag lyset og først have sandheden at vide, når de har stemt❓😕
tilføjet af

Hvorfor...

kan folk ikke finde ud af at sætte sig ind i tingene før de stemmer !?!? Det eneste den røde blok har gjort er at svine og svine, og fortie alt hvad de selv har tænkt sig at gøre.
Deres lille skattefidus vil koste den almene familie i DK ca. 2000,- netto pr. md. Så skal vi da først se tvangsauktionerne rulle !!
Men nu er Helle T. vist heller ikke den rigtige repræsentant for et arbejderparti.. 😉
tilføjet af

Hendes mand betaler skat i Schweiz.

Så hun kan sagtens råbe op om skattestigninger til Danskerne.
Hendes ene barn går i privatskole stik imod de anbefalinger S kommer med til valg af skole.
Jeg tror, at vælgerne er ved at gennemskue S og rød blok. Rød blok vil sende hele Danmark på fattiggården i løbet af få år. Endnu færre vil arbejde, når de brandbeskattes. Det er bedre at holde fri, så man fx. selv kan lave det arbejde, man ellers ville sætte håndværkere til at lave. Desuden vil flere forsøge at få indtægter uden om systemet (sort arbejde).
tilføjet af

Det vil jeg da håbe..

at de er, mon ikke krisen har gjort folk lidt mere klarsynet på hvem der koster os her i samfundet. Og der er da ingen der er interesseret i at arbejde længere, hvordan skal man så få dagen til at hænge sammen som børnefamilie !?!? Mine børn skal ikke vokse op i en daginstitution med forskruede røde pædagokker - det er helt sikkert !!
Vi har IKKE brug for at få lempet nogle udlændingeregler og få flere til landet der kan suge på lappen, derimod ville det klæde den røde høne at betale skatten i dansk kasse og så ellers "practice what she preaches".
tilføjet af

hvis og hvis.....

der er sgu ikke mege gods i realiteterne der var 🙂
jeg har stemt konservativt og fået hvad???? ikke en skid. jeg betaler topskat og det mere end jeg nogensinde har gjort. min ven, jeg setmmer SF næstre gang alene fgor at slippe af med de idioter som siddder i spidsen for et afdanket selvfedt konservativt snobbe parti uden rygrad og et venstre som består af pampere og bonderøve og endeligt DF, gud fader bevare os, desværre skal det nok ende med at alle de gamle soc-dem´er som flytte til DF da de røg på pension trækker dem med i regering med sf og social demokraterne
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.