12tilføjet af

rygepolitik d. 15.08.2007

Hvem skal bestemmer over ens rygning på job, åbenbart politikere,
Hvad bliver det næste?
Mens de selv må ryge på borgen på kontorerne, flot lovgivning
tilføjet af

Tak Fogh

og nynazistisk udansk folkehads parti - de kan ikke li frihed - men kontrol og formynderi. Sådan begyndte det også i Tyskland.
tilføjet af

Anders og røg

Fogh er super, aldrig har vi haft en statsminister så dygtig og sympatisk .
Rygeforbud -herligt, endelig kan vi andre ikke-rygere få ren luft omkring os, bare en skam der ikke er totalforbud overalt, men det kommer helt sikkert med tiden.
tilføjet af

Jamen....

Kære alle ikke rygere.
Det er skægt at læse diverse debatter her på sol vedr. rygning og røg.
I ikke-rygere virker som om I er total negative, usociale og ikke bryder jer om andre mennesker.
I kommer med diverse skældsord om rygere...Vi lugter, vores hjem lugter, vi forpester livet for alle jer der ikke ryger o.s.v. os.v.
Nu er der lavet en lov der bestemmer at os der ikke ryger ikke må ryge i offenlige rum. Sådan er det nu bare - og så ryger vi ude.
Det er fint med mig...Jeg redder mig måske nogle flere sygedage ( har i gennemsnit 2 dage om året )fordi jeg nu skal stå ude og ryge. Fint nok med mig. En dag på min egen sofa er jo herlig :-)
Men ihhhhhh hvor jeg glæder mig til at parfume bliver forbudt.....Den evige stank man er nødsaget til at gå rundt i.
Og ihhhhhhhhh hvor jeg glæder mig til det bliver forbudt at køre bil. Jeg er træt af den evige os fra bilerne. Det er så ubehageligt at holde på min cykel sammen med disse stinkende biler...nå ja, det er jo heller ikke godt for miljøet.
Og åhhhh hvor herligt når det bliver forbudt med alle disse brændeovne der udsender farlige partikler.
Hvor herligt bliver det ikke når alkoholen bliver forbudt. Så skal jeg ikke længere se på disse alkoholiker på hvert gadehjørne og vores børn kunne vokse op med at det er okay at være ædru. Og sikke mange penge samfundet kunne spare på dem der ikke skal i AA behandling.
Tænk hvis vi forbød alt sukker så vi undgik overvægtige mennesker. Jeg skulle ikke se på dem, jeg skulle ikke være med til at betale for alle deres sygehusbehandlinger m.m.
Tænk hvor sundt der kunne blive hvis vi forbød alt hvad der er sundheds-miljø farligt.

Smil til verden og verden smiler til dig...
Ha´en god dag.
tilføjet af

Social?

Hvad er socialt med din holdning?
Både parfume og biler er rygere/ikkerygere lig gode om, så ved at forbyde disse to vil gå mere ud over rygerne end ikkerygerne.
tilføjet af

rygeloven er underligt sammenskruet

selv om jeg hilser et tiltag velkommen.
Jeg forstår godt din harme over, at de fortsat på ryge på borgen.
Reglerne skulle være ens for alle.
Det kan ikke være rigtigt at lærerne ikke må ryge men gymnasielærerne må godt...hvis de har rygerum.... det virker jo som et eller andet hierarkisk.. med at når du når op i rangen, så må du tage dig friheder som andre ikke har.
Er det Fog`s politik ?
venligst en ikke-ryger
tilføjet af

Folks sundhed bestemmer

Men hvis man har eget kontor med lukket dør til, bør man jo sådan set selv kunne bestemme om man vil ryge.
De må ikke selv ryge på deres kontorer på Borgen. Lovgivningen gælder også dem
tilføjet af

Gratis sprut og smøger til alle der stemmer på mit parti

Hvad siger I - kan jeg få lidt opbakning ?
tilføjet af

Du får gerne opbakning...

Men min stemme er reserveret Rygerpartiet.dk..
Venligst Klaus
tilføjet af

well - takker alligevel :-)

men hvis nu jeg lokker med gratis sprut også ?
tilføjet af

Jeg stemmer på mettemokke

Jeg kan godt lide hendes profil - er enig i det meste - men jeg siger ikke nej til gratis sprut! ;-)
Formynderi er uliberalt, så fogh er en stor løgnhals på alle leder og kanter.
Nynazisten Pia og hendes slæng af brunskjorter og ridestøvle grøftesangere kan skråle deres inderlige fornærmethed ud- håber de snart er en saga blot.
tilføjet af

Desværre...

Jeg er sååån mer eller mindre, modstander af alkohold.. alt for mange skader på det menskelige legeme, (mit eget incl.) skyldes Alkokold...
..Man går sku ikke og falder fordi man ryger en smøg... vel !
Sååå behold du bare bestikkelsen, og tilbyd, flere typer røg istedet..
Venligst Klaus
tilføjet af

Der var vel en grund til fogh fik maling i hovedet ikk?

Men han ryger vel ud næste gang helt ud gerne af borgen
De venstre folk, er kun magtsyge og vil styre alt.
fy for satan ....
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.