5tilføjet af

Remington 1100

Hej.
Er der andre der har haft problemer med at få en Remington 1100 til at skyde flugtskydningspatroner af?
Har prøvet at skrue op for gaskammeret, men det hjælper ikke noget.
Nogen der kan hjælpe mig? _ evt forklare mig hvordan den reguleringsskrue fungerer, for det kan jeg åbenbart ikke?
På forhånd tak for hjælpen.
tilføjet af

rep af 1100

er den til salg???
tilføjet af

re:

Alt er da til salg for den rigtige pris, men havde nu ikke tænkt mig at sælge den. Jewg bruger den på jagt og der kan den fint skyde patronerne af. Men ville bare gerne man kunne få lavet så den også kunne skyde de 'lette' patroner af, da de koster en del mindre...
tilføjet af

remington 1100

der er da ingen reguleringsskrue for gas tryk. jeg købte en blødere fjeder hos jysk fjedervare fabrik .kort eventuelt 15mm af originalen.og det er fjederen der sidder i skæftet jeg taler om . har iøvrigt haft 1100 i mere end 30år
tilføjet af

Remington 1100

Hej jeg et Remington 1100 den skyder fint med 24 gram hagl 7 og 9 det er mest brugt på skyde bane
men 21 gram 7 eller 9 hagl det dur ikke, der ikke nok gas tryk.
Men prøv og rense de to små hulder i løbet hvor gasen kommer ud og så smør gevær med meget
tynd olie vor der er bevægelige dele så skyder det som en drøm. Men husk meget tynd olie
elles skyder det ah.... til
mvh håber det kan hjelpe dig
tilføjet af

patroner

jeg har lige købt en beikal halv automatisk og den havde samme problem når jeg skød med 24g. jeg skulle op på 28g før den virkede.der er ikke nok tryk i en 24g til at den kan genlade..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.