2tilføjet af

Peugeot 107 eller 206??

Min kæreste og jeg er ved at købe ny bil.
Vi har enten en Peugeot 107 eller en Peugeot 206 i tankerne. Lige nu kører vi en tung Golf 4 (som forresten er til salg hehe), som er alt for dyr at have stående, da vi kun kører meget lidt i den.
Jeg kan se fordelen i, at 206'eren er større end 107'eren. Til gengæld koster 107'eren kun en 1/4 af 206'eren i vægtafgift. Og den kører længere på literen.
Hva ville I satse på? Nogen erfaring med køreegenskaberne i begge biler?
Go Lørdag😃
tilføjet af

Først før i kaster

jer ud i at købe en ny bil, skal i overveje, hvad skal den bruges til, er det bare en som skal klare turen hen til supermarket og så måske de 10 km til arbejde, eller er det en som skal bruges meget, køre langt i, for så skal den være god at sidde i længe, har i børn, eller tænker på at få børn, hvordan skal den så være ang: sikkerhed, for med børn på bagsæde, skal man havde en bil med 4 døre og det er hensyn til at hvis ( gud forbyde det ) i kommer ud i en trafikulykke, så skal folk i det mindste kunne få jeres barn,børn ud.
Så sæt jeg ned og find ud af dette sammen, så kan det måske være at i kommer frem til helt andet bilmærke.
tilføjet af

ja ser du

jeg har en 206 1.9 diesel fra 99 der har kørt 160000. og den kører enlig maget godt. men der er ved at være problemer med ophængte i undervognen den har nogen svagheder. så jeg kan ikke anbefale den. hvad med en Jaris' det tror jeg der er beder held og lykke 🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.