4tilføjet af

Omstændig sms med T610

Grundet et tyveri af min Nokia 5210, har jeg købt en Sony Ericsson T610, som jeg nu har haft et par måneder at vænne mig til.
Det gor såmænd også meget godt, bortset fra når det kommer til sms-delen! Det, der SPECIELT kan bringe mit pis i kog, er når man skal SENDE sms'en til en fast kontaktperson i adressebogen - man skal igennem adskillige menuer og taste "OK" en DEL gange før SMS'en ryger afsted, dette irriterer mig GRÆNSELØST!
Jeg sender en del sms'er i løbet af en dag men gider ikke bruge unødig tid på det, og så er tålmodighed ikke noget jeg har mest af - på min gamle Nokia 5210 kunne jeg sende mange beskeder afsted hurtigt, men med T610'eren ser det ud til at jeg skal bruge en masse spiltid på menuer når jeg skal sende, hvilket jeg hader langsomt!
ER der ikke en mulighed for at sætte T610'eren op, så man ikke skal igennem flere menupunkter og godkendelser før man kan sende til en fast kontaktperson??
tilføjet af

Nej..

Det tror jeg ikke der er.. Men jeg ved, at på en nokia telefon, kan du gå ind i indstillinger, og så taste et nummer ind, så hver gang du skal sende en sms afsted, så skal du bare tryke "send", og så får personen med nummeret sms'en.. Men det duer selvfølgelig kun, hvis du sms'er meget med én person.. Jeg er da ked af at høre at du har fået sin mobil stjålet, men der er vist ikke så meget at gøre med din nye telefon.. Du kunne evt. kontakte dem, som laver mærket.. Eller kunne du kjo investere i en ny telefon, hvor du ikke skal igennem så mange menuer, jeg vil tro det er kedeligt at skulle sidde og trykke 'ok' hele tiden.. Jeg sender selv op til 350 sms'er om dagen, så det vil jeg aldrig kunne leve med..
tilføjet af

T 610 Vejledning

Din T610 skriver Du en Direkte sms med, ved at vippe, skubbe den firkantede knap lige under opkald og mere mod venstre Så starter Du sms afsendelser Enkelt
Men jeg have da også Nokia tidligere som jeg ikke passede godt nok på når jeg var ude af gør Strandene mere attraktive med min :-)
Derfor gik tastatur i stykker, sand..
God fornøjelse
tilføjet af

ok tak for svar

nej nu har jeg også læst manualen både forfra og bagfra og på kinesisk stående på højre lillefinger og har heller intet kunnet finde om at undgå disse menuer...rimelig skod! Så kan det godt være at den ellers ser "cool" ud og har cam, men hvad fanden skal man bruge cam til? mit 5mpix digicam tager da 100 gange bedre billeder!
TREHUNDREDEHALVTREDS sms'er om DAGEN!!!
Det var sgu ikke så lidt *G*
Ikke megen information der kan stå i hver besked, andet end "hvor r d? j r hr nu", hvis en romanskriver som mig skulle skrive 350 sms'er om dagen så fik jeg ingen søvn og kunne ikke gå på arbejde *GG*
tilføjet af

Hehe..

Jo, jeg vil nok give dig ret i, at der ikke står særlig meget i hver besked, men jeg har jo også Telia Xpress, hvor der er ubegrænset sms til 0kr.. Det er rigtig dejligt... Men jeg bruger ikke forkortelser osv.. Det tager simpelthen for lang tid.. ;)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.