14tilføjet af

Når der kun er max. 100 på landsplan

Når der kun er max. 100 på landsplan der går med burka, hvorfor så bruge SÅ ENORM MEGET TID på så lidt?
tilføjet af

og fordi

fordi de 100 er også mennesker, det lyder det ikke til at være i dine øjne, så vi kan godt regne ud hvor du kommer fra i verden....
tilføjet af

Fordi det er et vigtigt principielt spørgsmål

nu ved jeg ikke om 100 er det korrekte tal, men OK så siger vi hundrede idag, men måske 1000 om 10 år i takt med at der kommer flere indvandrere, indvandrerne får flere børn og islam bliver mere radikaliseret.
Selvfølgelig kunne vi bare lade som ingenting og være ligeglade med det hele. Den strategi brugte man i DK udlændinge og integrationsområdet indtil omkring midt halvfemserne hvor kritiske ryster begyndte at påpege at der faktisk var ret så store problemer og tingene ikke kunne blive ved at flyde i berøringsangstens og den politiske korrektheds navn. Naturligvis blev disse ryster (f.eks. Karen Jespersen (S),Kjeld Rasmussen (S) med flere) blev jo straks udpeget til nazister og fremmedhadere og alverdens andre platheder fra det skingre hylekor af politiske korrekte der havde slået autopiloten til og den selvstændige tanke fra. Man kan vel nærmest kalde den politiske korrekthed der herskede dengang og som man stadig finder i et land som sverige for en slags massepsykotisk tilstand af selvhellighed og selvfedme. (hør mig sige noget politisk korrekt, er jeg ikke bare en lille sveske).
GUDSKELOV er vi kommet ud af det tåbelige politisk korrekte dødvande. Vi SKAL sgu diskutere disse her ting. Alt andet er skingrende sindsygt.
Når jeg nævner Sverige er for at fremhæve hvordan man IKKE skal gøre tingene på udlændinge/integrationsområdet. Det er muligt at en lille håndfuld skrigeskinker ikke bestiller andet end at kalde Danmark fremmedfjendsk og jeg ved ikke hvad. Men hellere den end at stå med de massive problemer Sverige har sat sig selv i ved ikke at udvise rettidig omhu fordi de har sat idealisme over realisme. At skrigeskinkerne så heller ikke har ret i deres beskyldninger er en anden sag.
tilføjet af

ca 100 burkaer

= ca 100 på overførselsindkomst, der ikke kan integreres i det danske samfund.
tilføjet af

Politikere vil kun forbyde burkaer

for at komme i pressen.
Et forbud mod burkaer vil ikke kunne håndhæves med den nuværende grundlov og eu-forfatning.
Derfor, for at opfylde ønsket om at kunne identificere personer bør vi i stedet indføre en lov der siger at burkaer skal udstyres med nummerplade, foran og bagpå på samme måde som med biler.
Alternativet er en ændring af grundloven og eu-forfatningen.
tilføjet af

Ved godt at de skal profilere sig

men debatten er om ikke andet interessant og vigtig.
Hvor ortodoks en islam er vi villige til at rumme i vores samfund?
For mig og mange andre nærmer vi os grænsen med burkaen. Der er dælme ingen der skal bilde mig ind at den er rar at gå rundt i.
Kyskhedsbæltet bruger vi jo heller ikke mere, selvom man sikkert kunne have fået et eller andet snerpet fruentimmer dengang til at sige at hun gik med den frivilligt og hun nød at bære den.
tilføjet af

hvorfor en nummerplade

hvorfor ikke en mohammedtegning
tilføjet af

MÅ VI SE din udregning

hvor kommer indlægsskribenten så fra??
tilføjet af

De kan ikke få overførselsindkomster

Da de ikke står til rådighed for arbejdsmarkedet.
tilføjet af

Prøv at

lave en undersøgelse på det område, så ville jeg næsten vædde hvad som helst at der har været nogle åh så frelste socialrådgiver der har set igemmen fingerne med at de havde været burka klædte og udbetalt overførselsindkomst til dem alligevel
tilføjet af

Det er 100 for mange

vi har jo også afskaffet kyskhedsbæltet.
tilføjet af

Jeg mener stadig

at det går imod vores lov om maskere sig, og det gør dem med burka da i højeste grad.
Tre mødte op på Kbh. rådhusplads for at demonstrere ja ja, sådan kan det gå, med burka på.
tilføjet af

Ja sku....

Sikke noget pis at bruge tid på 😕 De vælger jo selv..jeg forstår bare ikke de så vælger at det skal være vinter HELE året...men mig skræmmer de sku ikke 😃
tilføjet af

Selvfølgelig kan de det

De kan få førtidspension.
tilføjet af

Skal stoppes i tide

Danmark er jo ikke muslimsk og må ALDRIG blive det. Så denne provokerende maskering af kvinder skal der sættes punktum for og jeg gider heller ikke se på det og blive mindet om Islam og alt det lort, det står for.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.