24tilføjet af

Nytår 2005/06 med oldbaker

Jeg holder nytår i Stettin på min yndlingsrestaurant Sekstans. Jeg har fået lov til at tage 19 danske venner med. Ialt kan restauranten rummer 80 gæster. Det er et ret enestående tilbud, og jeg kunne godt tænke mig, at tilbringe nytårsaften med nogle af de fantastiske debattører her på SOl.
Det bliver ikke særligt dyrt ca. kr. 2000 pr. næse alt inclusive for ophold torsdag til søndag.
Lidt billigere for dem der vil bo sammen dobbeltværelse.
Er i interesserede så skriv til mig på oldbaker@sol.dk
the old baker
tilføjet af

PS. Yngre mennesker også velkomne

Det er naturligvis ikke kun for os lidt ældre. De fleste Polske gæster er i slutningen af tyverne og begyndelsen af trediverne. Så skulle der være nogen af jer yngre der har lyst til at tage med, så er I bestemt meget velkomne.
the old baker
tilføjet af

Det lyder som en rigtig god idé

-hvor skulle vi så hygge os og slå os løs.
Jeg har aldrig prøvet noget lignende.
Hvis andre fra debatten så vil deltage- så er det vildt godt.
Godt initiativ!
Jeg melder mig med det samme.
tilføjet af

Et spændende initiativ

som jeg ikke er uinteresseret i.
Min kone er lige død, og jul og nytår vil jeg især glide hen i melankolien.
Turen til Polen vil helt sikkert forjage denne.
tilføjet af

Hvordan foregår rejsen

eller er den ikke fastlagt endnu?
tilføjet af

Hvad er menuen

en sådan aften?
Det slog mig bare.
tilføjet af

Nu vil min datter og svigersøn

med, de skal lige se om han har fri- det skal sgu nok blive hyggeligt, og jeg håber, at der er nogen, der tilmelder sig.
tilføjet af

Send nærmere oplysninger

til mig
tilføjet af

Glemte lige

adressen
tilføjet af

Lyder interessant

send også oplysninger til mig
tilføjet af

Er det sådan noget...

...Singleræs/ jul for enlige? Det lyder som en god ide, ikke at jeg er interesseret, men bare nysgerrig.
:o)
tilføjet af

bestemt også for par

Faktisk forestiller jeg mig, at de fleste vil være par.
Ældre og yngre, der er med i SOL-fællesskabet.
Men det er altså ikke noget stort sted. Solm nytårsfesten på de store hoteller.
Det er noget helt andet, der kan give jer muligheden for at møde nogle f de mest spændende mennesker i Stettin.
the old baker
tilføjet af

Fortæl noget mere

Jeg er også nysgerrig, og endda interesseret - måske...;o)
Men fortæl lidt mere Oldbaker, du har jo gjort dig nogle tanker. Det beløb du nævnte i starten, går jeg ud fra alene handlede om indkvartering og selve arrangementet nytårsaften - eller hva? Hvad med transporten, hvad er mulighederne - og prisen - her? Er Stettin iøvrigt en sjov by at besøge? Og hvorfor?
tilføjet af

Det har jeg tænkt mig

Vi laver en liste med navne og adresser som vi sendër til rejsebureauet. De sender en opkrævning til den/de enkelte.
en tïlsvarene liste sender vi til ¨Sekstäns, som fortæller hvilken bankkonto i Polen vi skal overføre pengene til
Den nævnte pris er et overslag m.h.t. hvad det vil koste for transport fra København og retur, hotel med morgenmad, og arrangementet nytårsaften.
Det er biligt. Jeg ved det.
Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke tjener en krone på noget af det.
Og værten på Sekstans er min ven. Og os vil der aldrig komme penge imellem. Sådan er det bare.
the old baker
tilføjet af

Rejse og menu

Menuen er næppe fastlagt endnu,´men jeg tør garantere at den er både rigelig og god.
Med henyn hvem vi skal rejse med må vi snakke om det.
Menet ved jeg. Vi skal allerede nu bestemme os for
det varer ikke længe før der er booket op alle steder.
The old baker
tilføjet af

Opfordring til kedelig mand

meld dig til turen, så kan du og jeg fortsætte diskutionen vedr. dem, du så nødigt vil forsørge.
Jeg er overbevist om, at vi nok skulle få det fornøjeligt.
Venlig hilsen fra Olde
tilføjet af

Lyder hyggeligt

Lyder hyggeligt, men, ellers tak.
Social fobi, "hader mennesker".
tilføjet af

Undskyld

Undskyld, min besked skulle have ligget i den yderste tråd :)
tilføjet af

Jeg melder mig på betingelse af

at M47 også gør.
Jeg har altid gerne villet se om han lever op til forventningerne.
tilføjet af

Det er fint.

Smut du bare med ham, du behøver ike tage referat.
tilføjet af

2000 Kr.!?

Det er næsten mere end jeg får i S.U. om måneden - og mindre end jeg lige har brugt på min anatomibog + 3 sygeplejebøger ;)
Ellers kunne det have været sjovt nok da, hvis bare jeg viste hvor det var ;)
tilføjet af

Jeg ved det godt

Men rejse og tre nætter på et godt hotel samt nytårsfest. Så er 2000 billigt.
Forøvrigt ville det nok være en studietur værd at tage til Stetten som harnæsten 20000 medicinske studerende.
Det kan virkeligt gøres billigt
Og det ligger altså ikke mere end 9 timers buskørsel fra København.
Dertil kommer at Stettin er en dejlig by. Polens Paris kalder man den
the old baker
tilføjet af

Ahhe -- Polen!

Det var helt gået mig forbi, at det er i Polen og 3 døgn😉set i det lys er det jo nok ikke så dyrt endda. Men jeg har nu aldrig været syd for Møns Klint, det ville være lidt af et kultur shock for mig, pludselig at komme helt til Polen! ;D Jeg går ud fra at det vil kræve et pas oveni og det koster 500 kr? og 500 kr oveni hvis min kæreste skulle med... eller er det dyrere hvis man er henholdsvis 20 og 22?
så løber det jo op i næsten 5000 kroner òÓ det kan man vist komme helt til Tenerife for ik?
Min sidste tur med debatører var i Jylland - en julefrokost for brugere af dk.snak på Usenet, det var virkelig sjovt... så jeg føler mig lidt fristet, da jeg aldrig har været på et rigtigt hotel ;)
Så det er nok med tårer i øjnene, jeg nok må sande, at mit nytår igen vil foregå i mere hjemlige himmelstrøj i KBH NV😉men så får jeg da også en masse gratis knaldeBUM!
Iøvrigt synes jeg, at det er en fantastisk dejlig invitation :)
tilføjet af

Nytår i Polen

Hej der. Må indrømme, at jeg egentlig kun deltager i dette forum når nogle skvadderhoveder kommer med indlæg, som skulle ha' været i papirkurven i stedet for. Men da det jo er et frit forum såååhhh.. . . . Jeg synes bortset fra det, at dit iniativ lyder spændende, så jeg vil da godt høre lidt nærmere. Jeg er selv 64 år ung og kan nås via
arneoh@jubii.dk (den er lidt bedre end sol - :o)
m.v.h.
nixfix
tilføjet af

Polen

Sorry jeg sad og sov - så ikke datoen - Så pls. forget it
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.