3tilføjet af

Nyt hus til 8500 kr/m2?

Er der nogen som kender www.haandvaerker.com❓Det ser ud til, at de bygger flot, men løber man ikke ind i problemer med de østarbejdere? Jeg skal have bygget et nyt hus, og jeg fik en mail fra dem, at de bygger nyt for 8.500 kr/m2 inkl. moms, men jeg er lidt usikker på sagen.
Er der nogen som har prøvet det?
tilføjet af

hold dig væk

de er noget af det mest ringe håndværk jeg har set og det er så som så med at overholde dk lovgivning
tilføjet af

til SSS

Har du en konkret byggesag, vi overvejer selv at få bygget hos firmaet men savner referencer, kan du hjælpe med dette ?
tilføjet af

Haandvaeker.com

Hej Peterbar.
Vi har fået renoveret en 1. sal i vors hus af to fra firmaet. En murer og tømrer. På 6 uger byggede de ALT op fra det bare bjælkelag til 4 værelser og et badeværelse. På nær el og vvs, klarede de alt det andet. Udover at de er dygtigt håndværkere, er de meget sparsommelige og gode til at rydde op efter sig. Meget venlige og relle mennesker, der sætter en ære i deres arbejde. Det er uden sammenligning de bedste håndværkerpenge vi har givet ud. Ingen af de danske håndværkere vi har har til at udføre andre opgaver har kunnet løfte opgaven så godt.
Så alt i alt - sig bare ja du får meget for pengene.
Du er velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål.
Med venlig hilsen
Lotte
l8lund@gmail.com
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.