11tilføjet af

Nye beviser (9/11-01)

Nye beviser fra begivenhederne den 11. september 2001.Men hvad nu hvis den officielle historie er falsk?
Videoen er ret lang (1 1/2 time)
http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003&q=911+mysteries
tilføjet af

Beviser?...

Kan kun se den sygelige konspirations trang hos syge venstreorienterede fantaster !.
tilføjet af

Dem der tror

på andet end den officielle forklaring, gør det fordi de ønsker en anden forklaring. -Den officielle forklaring passer ikke ind i deres verdensbillede og derfor vil de ikke tro på den.
Det er et ret udbredt fænomen, ikke kun for denne sag, men for mange hændelser.
tilføjet af

Helt korrekt

Ofte tager man sig til hovedet over "officielle forklaringer". Russerne påstod det var nazisterne der havde skudt 5.000 polske officerer ned...men det var jo ikke sandt...det var jo dem selv. UPZ. Man drives af fornuftens logik at være kritisk, --- der er ikke ende på rænkerne af røverhistorier som alverdens reginger spinder i en tråd af "officielle forklaringer".
Så det er da sandt nok...når de officielle forklaringer "ikke passer en", så er det fordi ens indre logik stiller sig tvivlende, og det viser sig alt for ofte at være en særdeles velbegrundet tvivl.
Er der noget forkert i at stille sig tvivlende eller kritisere?
Du har ikke overvejet konsekvenserne af den udtalelse du lige kom med der særlig dybt hvad?
:o)
tilføjet af

Nu kan

du jo ikke nå at se hele videoen på 11 min,så det kan du jo ikke udtale dig om,så lad være med at komme med det venstreorienterede ævl,det er jo ikke noget med det at gøre
tilføjet af

Måske

Men prøv at se det fra en anden vinkel end lige den officielle forklaring,det kunne jo være at den uofficielle forklaring også rummer nogle sandheder
tilføjet af

Nogle sandheder

Ingen har set flyet ramme Pentagon, og
NBC viste ingen billeder af flyrester.
Hvorfor blev Pentagon ramt i den del, der
var under konstruktion. Hvilket den vitterlig
var på daværende tidspunkt.
tilføjet af

hmm

Nu er jeg endnu ikke færdig med at se den, men indtil videre syntes jeg godt nok det er en gang ævl...
Der er faktisk nogle steder hvor de modsiger sig selv... Så jeg tror egentlig ikke jeg gider spille mere tid på den video...
tilføjet af

Nej - men "officielle" forklaringer

har nu også en vis tendens til at passe alt for godt ind i visse gruppers "verdensbilled" - måtte vore kritiske sans aldrig forsvinde!!!
Den dag er vi ilde stedt.
tilføjet af

Ja og

så længe vi ikke kan eller må få alle sandhederne frem vil der aldtid opstå disse konspirationsteorier
tilføjet af

ingen nye beviser her

der er ikke meget i den historie. meget af det de siger er selvmodsigende og noget af det er så konspirationstænkt at det nærmest bliver lidt morsomt. eks. de bliver ved med at påstå at det er små eksplodtionsladninger der springer længere ned i de sekvenser hvor man ser bygningerne styrte sammen. der er ikke taget højde for at det er en lukket cylinder fyldt med luft der presses sammen og derfor kommer blowouts i de svageste steder. så nævner de farven på flammerne men hvem kan se hvor varmt der er inde i bygningen.
så er der lige en sidste ting. vil i påstå at bin laden er på bush's lønningsliste, for efter min bedste overbevisning var det hans mænd der fløj de 4 fly.
tilføjet af

nye film med danske undertekster

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.