0tilføjet af

NY COMPUTER FRA HP TIL 6000 FUCKING LANGSOM

Hejsa! Har haft min computer i lidt over en måned en dag da jeg syntes den bliver lidt langsom reinstallere jeg computeren (altså sletter alt og får den til at installere et nyt os) så da den er på 90-95% færdig giver den mig et error og siger "Your hardware arent compatible" og lukker ned.. Jeg forsøger så at genstarte den og det går fint lige indtil jeg kommer ind til min baggrund hvor baggrunden er helt sort og alting er der stadig, også tænker jeg lidt og spørger mig selv hvad fanden min computer så havde lavet den sidste time og dette er altså en nogenlunde high end pc fra hp med en phenom x4 processor clocked på 1.8 ghz og et ati grafikkort med 1gb dedikeret (6600/6700 series) men denne computer som skulle være en rigtigt god computer er noget være lort nu efter jeg har prøvet at reinstallere den og lad være med at sige at jeg skal gå ind i kntr panel og slette alt jeg ikke har brug for og køre pc tuneup og sådan noget shit for det har jeg sku da gjort XD er stadig møøøøøøøøøøøj langsom og igår gav den mig endnu et error hvor den skrev "Remove newly installed hardware" også tænkte jeg det er sku da en helt ny pc skal jeg så tage alt ud? XD
MEN PLEASE HJÆÆÆÆÆÆÆLP ALLE I TECH NØRDER DER ER BEDRE END MIG🙂🙂 🙂
PS DET ER ALTSÅ EN LAPTOP HAR 8GB RAM OG 1000GB HARDDISK!! DV6 PC!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.