32tilføjet af

Mindre end 100 til de første million på solen

Er du den heldige som få nøglen til den nye .....
held og lykke
vh
TOm
tilføjet af

Ay?

Hvad er det vi er ved Tom? Tror ikke jeg er sådan helt opdateret...
tilføjet af

Hoj HE

Hvis du højre klikke på et indlæg, og kigger under egenskaber kan du følge med hvor mange indlæg der er kommet gennem tiderne.
Lige nu er vi ca, 85 fra 1 million.
Jeg synes det er ret sejt at opleve nummer, og også hvem det er ,o))
Jeg skal desvære ud i byen om en par minuter, så jeg læser dette først imorgen.
Held og lykke, og kør forsigtigt, skulle du få nøglen til din lille ønske bil fra Eniro ,o))
vh
TOm
tilføjet af

Hehe Mange tak Tom

Min ønskebil er en hestevogn hahahaha...og så er det ikke en gang løgn...men fedt hvis jeg kunne vinde sådan en ;o) Hygge til dig :o)
tilføjet af

Virker vist kun i explorer

Jeg har netop skiftet fra -Firfox til explorer...og nu kan jeg se det...kunne jeg ikke før...ved ihvertfald ikke præcis hvor jeg så skal kigge...nogen andre der ved det?
tilføjet af

I Firefox er det under Sideoplysninger

jajajaja jeg får mig lige en snak med mig selv ;o) Kunne bare ikke finde ud af hvor jeg fandt oplysningen når jeg var i Firefox ;o)
tilføjet af

Kan du ikke højre klik på et indlæg eller svar

og kig i egenskaber, det skulle virke for alle mener jeg.
I hvert fald kan jeg se at du er nr, 999.918
Skal run nu.
vh
Tom
tilføjet af

Jo tak ;o)

I Firefox hedder det bare ikke "Egenskaber" men "Vis Sideoplysninger"...så off you go lad...and enjoy, my friend ;o)
tilføjet af

problemet

er bare, at når vi runder 1 mill. sletter L I R sine indlæg, og så skal vi igang igen...
tilføjet af

Okay Tom.....

- jeg må da indrømme AT jeg lige blev lidt bidt af dette her, med det indgroede
konkurrence-element man/vi jo har som menneske, så måtte jeg lige følge op på og se hvor lagt VI er / var kommet... ;o))
Skal jeg nu trykke < send > Nu... - eller lige vente en anelse *LOL*
-fortsat god fin fredag på / i SOLen herfra ;o)

/Mummi
tilføjet af

kan ikke se det

hvad er det i snakker om???
tilføjet af

Så har indlæg nr. 1000000...

...rundet.
tilføjet af

Heyyy Tom ;o)))

Hvad siger du så ….. – er det finger gefüle oder was ;o))))
Jeg ville lige smide en liste til Carmen inden jeg ville hoppe fra SOL for i dag ;o)))
Det står her sort på hvidt du gamle ;o)))
Så skulle der komme evt. sletninger og hvad ved jeg, ja så har jeg da været der en gang om ikke andet….
Big smil fra….
/Mummi
- nu venter jeg så bare på min fede fir-hjuls basse af en car ;o)))

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=10&conference=275&posting=1000000
tilføjet af

Hvor mange indlæg....

- der er skrevet på SOLen...
Man kan se det selv ved at højreklikke i sit eget eller for så vidt andres indlæg
og se det i den funktion der hedder egenskaber og der havde Tomtitommer åbenbart været obs på,
at det snart nærmede sig en mill ;o)
/Mummi
tilføjet af

Ja det ...

- har det da ;O)
Kampen om millionen, i bedste " Hvem vil være millionær " stil ;O))
Smil og fortsat dejlig aften til dig fra...
/Mummi
tilføjet af

Tillykke Mummi ;o)

tilføjet af

He he, blæret nok ....

- og hej der...
Den øverste er ikke lige min stil, men så forstil dig lige mig med familien på tur
igennem Århus´gader i den nedreste ;O)
Det gjorde jeg rent faktisk med min yngste datter, på hendes blå mandag og det var kanonhygge og sjovt ikke mindst og hun var pavestolt ;o))
Selv hygge herfra...
/Mummi
tilføjet af

Meget herligt

Skøn idé Mummi! Det Er også bare fedt...stor glæde at det er dit foretrykne ;o) jeg vil også til enhver tid foretrække den nederste...det er MEGET sjældent jeg møder en "lidelsesfælle" ;o)
tilføjet af

BIIIINNNNNNNNNNNG!!!!!!

Prøv at kigge op i adresselinien på browseren!
høhhøhøhøhøh ***EYES ROLLING***...det vidste jeg sgu da godt...havde da bare ikke tænkt over, at lede efter det der ;o) Men der står det da højt og tydeligt. Nå, men så kan vi jo holde øje og afvente at vi runder en millard... ;o)
tilføjet af

DET har du hermed....

- gjordt så ;o)
I mine meget meget unge år, der prøvede jeg det også igennem Dyrehaven "derovre" hos jer på mit aller aller første besøg i den store stad...
Noget jeg meget gerne vil prøve igen en dag, da jeg tror jeg ville sætte mere pris på det idag end dengang...
Men jeg indrømmer nu alttså blankt Maria at, skulle den rigtige millione komme glad helt af sig selv til hende her, så blev der købt en lille blære spand... - og det blev ikke et heste-spand og ej heller, en gammel Fiat Uno s70, som var den jeg solgt ifbm. min flytning til min lille nye oase her... ;o))

/Mummi
tilføjet af

Og ja da......

- har da heller aldrig egentlig tænkt på at de tal VAR antallet af indlæg på SOL og nu da jeg blev så obs. på det så finder jeg ud af at... - bare man lige køre musen over på en andet tilfældigt, samtidigt med at man står i et andet, så vil det andet´s "nummer" vises nedrst på bundlinien...
- og NU er det ganske vist at jeg er smuttet for i aften...
;o))

/Mummi
tilføjet af

Hip hip hurra Mummi Tøsen

Med lidt hjælp, er du den lykkelige vinder af ...............
Jeg skal nok sørge for at den lille bil kommer til Aarhus snart.
Op til de næste M... Og med godt humor og de hele.
Tilykke, og sov godt ,o)
Med en stort kram og kys fra mig.
vh
Tom
tilføjet af

nøglen til den nye hvad?

Ja - nøglen til den nye hvad??
tilføjet af

Hvis du sender mig din sol email adress

Få du svaret ,o)
godt weekend til dig
vh
Tom
tilføjet af

With a little help……

- her sku´ jeg lige tjekke en bus ting og hvad skuer mit øje…. – Jeg troede det var Nytår med knald og det hele…. ;o))
- Jamen Tom Ti Tommer… - Lent me your ear, and I´ll sing out a tune… ;o)
- Ja med hjælp for det var jo dig der fik mig med bølgen her i jagten på millionen, så i bedste ” Hvem vil være Millionær/nøse ” - Såååå kan man vel sige at du her var: Livlinen/ Call on a friend, eller hvad det nu heddder i programmet… - og andre agerede Spørg puplikum…… ;o))
For jeg blev da lidt bidt af, at finde ud af det med at kunne SE nummert/antallet af indlæg på debatten, da jeg altid bare har set de tal, som jo ses der øverst, som værende en eller anden kode for indlæg, eller noget i den stil……
Såååå, da jeg jo egentlig Takker af for dagen der i går, da jeg er startet på aftensmaden, da ville jeg lige slutte af med at sende den liste jeg havde samlet til Carmen´s Jagt på Profiler….
Jeg indrømmer at det var med en lille bib bib lyd…. –Hva´ Sat… - da jeg så at jeg var den der ramte plet, med indlæg nr. One Million…………
Og ved du hvad Tom… -jeg tror galskaben ingen ende vil tage i dag…..- Da jeg her til formiddag i dag sad med min kaffe og smøg, der ser jeg noget bevæge sig PÅ mig ud af øjenkrogen… - En pytte lille miniature ” Lykke-edderkop ” kravlede på min skulder….
– jeg der er bange for edderkopper, tog dog denne lille fis forsigtigt på fingeren og placerede den i min Hawaii blomst, som denne dag er sprunget ud så flot……- så nu hænger den der i en lille tråd….- og for at det ikke skal være lyv, så har jeg for kort tid siden fundet mit kære eje ifma. en guld-ørering jeg havde tabt og troet var
” Gone Whit The Wind..” - det lå på gulvet inde på min datters værelse… - … - I´m A beliver… - det bliver en dejlig dag idag…… ;o)))
Jeg nejer elegant for cyber-kram og kys… – Giv det IRL til Fruen, så høster hun også lidt på det …;o))
Takker for det sjov, du kastede bolden op til… - og ønsker jer der i Esbjerg fortsat dejlig week-end…- jeg glemmer ikke lige denne fredag den 13 april, sådan lige med ét, det lover jeg dig for Tom, den vil for mit vedkommende stå for noget sjovt…. ;o)
Ps.....
-   hvornår kommer du med min bil… - jeg vil så gerne til vandet…. – bla… * LOL*
Indtil da…. – nøjes jeg med bussen… - og den venter ikke… -Såå.. -, måske See You Later ;o)))
Kærligst til dig fra mig…
/Eva
http://www.youtube.com/watch?v=HPFCGMZUrLY&mode=related&search=
tilføjet af

Vi er alle heldigt ,o)

Jeg føler mig også heldigt at bolden landede hos dig, hvad nu hvis det var en anonyme som vand den lille bil som Eniro helt sikker vil sende afsted meget snart.
Tak for sangen, og alle ønsker + kys kram og de hele ,o)
Jeg er en taknemmeligt modtager for alt varme fra andre medmennesker.
Og hurra for fredag den 13. livet vil vise dig helt fra nu af, bare du er tilpas med en lille edderkop på din Hawaiblomst, den lille Peter smiler helt sikker til dig lige nu. o)
Og husk Eva, biler har noget med garager, udstødningsrør, benzine a 10.08 per liter, afgifter og køer ,o(
Men du har ret, hvad er det dejligt kun 100 meter fra stranden her i Esbjerg.
Godt weekend.
Cyber kram til dig.
vh
Tom
tilføjet af

Så Tom………

- Nu ikke drille mere med den lille bil….;o)
Jeg smiler bare over det skæg vi fik ud af det…. – du i dig selv var gaven i det her….
– Men jeg indrømmer at jeg savner havet, det boede jeg kun 10 min fra i 10 år inden jeg fik mit række-hus…
Hvis vinden var rigtig, så kunne jeg stikke snotten ud af mit køkkenvindue og dufte det…. - Men du ved Tom…. - We can´t have it all… Jeg misunder dig dog lidt… Min far var lige i Esbjerg i sidste uge, han siger det er en dejlig by ;o) – jeg er tilfreds med det hele som det er her nu…. - Jeg vil altid finde vej til havet, dog ikke så ofte da vejen er mere besværlig nu….- men billigere det indrømmer jeg…. ;o)
Det har været en lang dag Tom…. - Men det mindste jeg dog kunne var lige at sende dig… - et god dejlig nat, når tid kommer til det….
- Lille Peter edderkop er vist taget på eventyr… - han er væk igen og Hawaii-blomsten har lukket sig sammen til natten…. ;o)

/Mummi
tilføjet af

Du lyder

Som vinden blæser, (The answer my friend, is blowing in the wind)
Godnat ,o)
vh
Tom
tilføjet af

Tom…..

- Dagen fik pludseligt en anden drejning… That´s Life… - Vi ved aldrig hvad der venter lige om hjørnet…..- Så jeg er blevet lidt moody her til aften Tom… I morgen er atter en dag, så smiler vi igen ;o)
- Jeg vil putte mig og sende en lille bøn til de højere magter i aften / nat….- og håbe den måske kan gøre en lille forskel til i morgen… - Jeg vil lade dig det vide…. Sov trygt…!!
/Mummi
http://www.youtube.com/watch?v=VCD4rtcOgHE
tilføjet af

hvad var så gevinsten til

millionæren ?
tilføjet af

helt ærlig

bare ære over at være den der ramte plet. Jeg tror personen bag profilen er
så jordnær at det er helt fint ved det!
tilføjet af

Desvære er solen kun en lilliput i debat-chat grupper

Muligt vil man ikke gør opmærksom på dette.
tilføjet af

De små og de større

Og alle andre er velkom.
Også dig ,o))
vh
Tom
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.