5tilføjet af

LoveParade 2008 i Dortmund... Ses vi .. Det tror jeg nok vi gør...

LoveParade i Dortmund - Den største fest du nogensinde vil komme til at opleve.. og det ganger du lige med 1000!!!

Har du holdningen - DET ER EN BØSSEFEST... Så læs lige nedenfor..
LoveParade kommer oprindelig fra Berlin og har ikke på noget tidspkt. været en bøssefest.. Så lad være med at have den total tåbelige tilgang til det og afskær din og vennerne fra den fedeste oplevelse...
______________________________________________________________________________________________________
LoveParade er rykket til Ruhr-distrikt og iår foregår hele festen i Dortmund. I denne anledning har de lukket en af de største motorveje i Tyskland, som dagligt har besøg af over 100.000 biler.. De lukker et stykke af den - Så vi kan holde en fest.. Der kommer sikkert i størrelsesorden 1.2 mill... Det var der sidste år i Essen - Det kommer der med garanti også iår.. og tro mig når jeg siger det.. DET ER EN SERIØS FEST... Navne som :
LIVE:
Underworld (www.underworldlive.com)
Märtini Brös & the strings of love orchestra
Dubfire
Audion
Italoboyz
DJ-Set:
Paul van Dyk
Armin van Buuren
Richie Hawtin
David Guetta
Carl Craig
WestBam
DJ Hell
M.A.N.D.Y.
Felix Kröcher
Digitalism
Anja Schneider
Deltager... Det kan da ikke blive andet end en fantastisk oplevelse.. Se meget mere på LoveParade.de
Vi er en bil-fuld der tager derned og det kunne da være sjovt at skabe et netværk med andre som også skal derned.. Eller måske har overvejet at tag derned... Datoen er den 19 juli... Så sæt et stort kryds.. Den weekend står den på fest i Dortmund.. DET BLIVER DIT LIVS OPLEVELSE... og det er ikke nogen underdrivelse.. !!!
Syntes jeg ville dele min gejst med jer ... Håber at se jer..
I er velkommen til at skrive her i forummet og jeg vil forsøge at skrive tilbage, når tiden og muligheden tillader det...
:-)
tilføjet af

stegegaffel

Lyder enormt cool😃
tilføjet af

hva skal du så

også m til ibiza og fyrer den af til tieto fra d 7.8 til den 30.8 på privilige club...det skal jeg og det bliver nokkkkkkkkkk ik kedeligt😉
der kommer også alle mulige andre dj og det er m party m dem bagefter, det kan ingen tramper modstå, så der skal jeg hygge mig i den her [s]
go sommmer til alle knus
tilføjet af

loveparade

ja så ses vi da
tilføjet af

JA, skriv hvis flere vil derned sammen!?

til loopstudio@get2net.dk ;o)
tjav..
Martin!
tilføjet af

Så er der video fra årets mega-fest

LoveParade i Dortmund... Næste år går turen til Bochum...
http://www.youtube.com/view_play_list?p=2C4A4C90AE0C5FE2
🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.