6tilføjet af

Leder efter fætter og kusine:::-Lene& Michael født 1949 og 10 okt 1950

Jeg har forgæves ledt efter min kusine Lene formentlig født feb 1949 og Michael født 10 okt 1950 i københavn.
Min onkel--Walther Reinau Lassen f.10/5-1924 i Ålborg og Lene født Fruensgaard 22/4-1929 også fra Ålborg var forældre.
Walther arbejdede som tandtekniker og de boede en overgang i sverige.Walther forlod familien lige omk Michaels fødsel og bosatte sig i England.
Der fik han sig en ny kone Anne Juliet Grant og fik 3 drenge i 1952+1955+1957---disse forlod han også og giftede sig igen med Cindy Palmer i 1960 og boede til sin død i Godstone Surrey -havde tandtekniklaboratorie der.
Har via nettet fundet de "forsvundne " 3 fætre i England og har kontakt med dem ( de var blevet bortadopterede..!!) og har prøvet på forskellig vis at finde Lene og Michael--ved ikke om de er døbt Lassen eller evt.Fruensgaard Lassen eller Reinau Lassen
Håber at nogen har oplysninger om disse 2 --deres halvbrødre i England vil også gerne møde dem...
tilføjet af

Hvis kvinden hedder Lene.

Og moren også hedder Lene, så er der sikkert også en stor chance for at datteren gør det.
http://www.facebook.dk/people/Lene-Lassen/1059644035
tilføjet af

svar

Lene og Michaels mor hed/hedder Aase født Fruensgaard i 1929 datter af Henry Fruensgaard og asta Marie Født Nielsen.Hun har/havde en tvillingesøster ved navn Lizi.
Dvs Lene må være fyldt 60 år i formentlig februar år og Michael bliver 58 her til oktober
tilføjet af

Prøv

at søge på "person" på internettet. Her taster du bare navnene ind og trykker på "søg".
tilføjet af

Med alle de oplysninger du har

- ville jeg da prøve med folkeregisteret. I hver kommune ligger der "stamkort" hvoraf det fremgår, hvem ens forældre og børn er, hvornår man er fraflyttet kommunen og hvortil eller (hvis det er tilfældet) hvornår man er død. De arkiver er tilgængelige via folkeregisteret. Såfremt et barn er bortadopteret står der så ikke hvortil det er flyttet, men der vil eksempelvil også være oplysninger om (hvis der er flere) andre søskende.
- Hvis du ikke har været der, så vil jeg foreslå dig at prøve.
tilføjet af

svar

Tak for svaret-
-jo jeg har prøvet hos de offentlige myndigheder -som var vældig hjælpsomme-men de kunne ikke gøre noget da jeg ikke har cpr nr på dem --dette skete jo før cpr nr blev opfundet --ikke ved hvilken kommune de boede i -om moderen Aase giftede sig igen og måske er død idag og hvad fætteren og kusinen (som også kan have giftet dig til et andet navn)er døbt -de kan jo være døbt Lassen-/Reinau Lassen /Fruensgaard Lassen.
Håber der er nogen der ved noget
tilføjet af

michael lassen

De bor alle i Florida. Vi har Michaels adr. hvis interesse svar på mail
hennyknud@dbmail.dk
Er fætter til Michael og Lene (på Aase's side)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.