9tilføjet af

lars løkke rasmussen og taxakørsel for 240.000 + 60.000 svinsk

http://www.bt.dk/article/20080518/politik/80518028/
Det er noget svineri, og så vil han ikke udtale sig til dr.
Lars løkke alias malkekoen. Må han have af titel nu.
Det er noget svineri, som nogle måtte vide af, før det nu kommer frem.
Men mon det stopper her? 😕
tilføjet af

Det er jo reelt det samme som at...

tage af kassen når Løkke køre taxa uden dokumentation. Om sagen holder her næppe - manden er jo en svinder. Senest bør han tilbagebetale 148.000 kr han har svindlet for.
En meget uheldig og belastende sag for Løkke.
tilføjet af

Og han

skal huske at doble op til børnecancer fonden......hi hi gad vide om han gør det igen.
tilføjet af

rettelse

der skulle stå fjoghet har selv fusket i sin tid under schlytter-er-en-bytter regeringen.
Der er intet fejet under gulv-tæppet hed det dengang - nu siger man "der er ikke noget at komme efter". Lyder næsten ens, ikke sandt? Og begge borgerlige regeringer.
Men schlytter regeringen gjorde det ærefulde og gik af, og de samarbejdede ikke med nazister/racister. Gid fjoghets regering ville være lige så ærefulde, men det skal vi nok desværre ikke forvente af den bande taburet-klæbere og svindlere/løgnere.
Stigende ulighed
velfærden i ruiner
skoler/hospitaler/offentlig service der forfalder
alle er stressede og hadefulde egoistiske
en ulovlig krig
politibrutalitet
overvågning
ulovlige arrestationer af små børn
RACISME
Fy for pokker🙁
tilføjet af

Græsted.

Oppe i Gilleleje har de altid kaldt dem fra Græsted for bonderøve, og dem fra Græsted kaldte dem fra Gilleleje for sildehoveder, men jeg tror sku at ham løkke er god nok på bunden, måske en dyr dreng at sende i byen men han kan sku da bunde en god dansk bajer på under 10 sek, det tror jeg sku ikke at Andres kan, i det hele taget skal man ikke stole på folk der ikke drikker, salig Spies ville aldrig handle med en mand der ikke kan drikke igennem.
tilføjet af

enig fy for pokker der er problemer ... venstrenisser

Sjovt så et lokal venstre ungdomslokale med en smadret rude facade,
men intet i de lokale nyheder.
Men hvem er næste venstre mand i krydssild Helge Sander? tror der bliver meget gang i den
fremover. Sidder selv med en sad hvor en ansat er aflønnet sort, mens hun får dagpenge!
Og jeg anmelder det, fordi jeg synes det er noget svineri.🙁
tilføjet af

i mafiaen kalder de en sådan person en malkeko

lol😉
tilføjet af

Bunden er nået

Det er godt nok sørgeligt, at det eneste medier og debatter kan fokusere på er skandaler som blæses ud af proportioner. Historien om Lars Løkke Rasmussen handler om "spin". Der er nogen som vil have hans hoved på et fad. Det er her, at DU kommer ind i billedet.
Man finder en let fordøjelig historie med et gran af sandhed, og så pumper man den ud til pressen. Borgerne labber den i sig med søde munde - stor skandale.
Er real politik virkeligt blevet så fjernt, så det kun er skandaler, som får folk op af stolene. Jeg er taknemmelig for, at nogen overhovedet gider være politiker, jeg gad fandeme ikke sidde over for den folke domstol.
Og så lige til alle jer her som sidder og galper op. Er der nogen af jer som har snydt i skat?, er der nogen af jer som har arbejdet sort?, Er der nogen af jer der har lavet noget, som ikke ville holde hvis man granskede nøje.
Selvfølgelig skal der være dokumentation for taxi kørsel, men I tror da vel ikke at Lars Løkke Rasmussen kørte i taxi for sjov, sådan bare for at hygge sig.
Jeg ved godt, at politikere skal være rene i kanten, men der må sku være en grænse for hvor små sko man skal gå i.
tilføjet af

Øj da

I første omgang var det vist 645,50 kr Lars måtte tilbagebetale. Venstre måtte så tilbagebetale et andet beløb. Var det 10.000. kr.
I sidste uge måtte Lars tilbagebetale 2 beløb.
Nu er taxaregningerne kommet oveni.
Det er helt klart, at Lars kun er udsat for hetz 🙂
Du er venstremand er vi ikke i tvivl om.
Peter Brixtofte er også kun udsat for en hetz.
Se nu er det ikke hr. hvem som helst der er i focus. Det er vores kommende statsminister. Ja nu bliver det ikke til noget efter skandalen her med bilagsrod. Fogh hamrer i væggen. Planen var klar. Jeg tager titlen som EU-præsident, og Lars overtager statsministerposten.
Det er forbandet svært at være Venstremand i disse dage.
tilføjet af

Inden du kammer helt over

så må du dokumentere, at der sidder racister/fascister og krigsforbrydere i Folketinget.
Det kan du ikke. Beskyldningen er afskyelig, og viser mere, at du er ekstremist.
Hetzen her mod specielt DF fortsætter, og det forbløffende næsten afskyelige er, at i røde kun kan bruge nazister, facister, krigsforbrydere som argument i mangel på argumenter.
Føj for en metode !
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.