5tilføjet af

Kun 100 dage tilbage...

Til Obama har indfriet sit første og største løfte under valgkampen...
Lukningen af Guantanamo-basen SKAL være sket inden 100 dage!

Jeg er sikker på at denne venstrefløjspræsident holder sit løfte!

Hvad siger du?
Og er det er falliterklæring, hvis Obama ikke opfylder sit løfte nr. 1 i valgkampen?

Obama har lovet verden at 1. maj ikke bare er arbejdernes kampdag verden over, men at dagen også bliver fangerne på Guantanamos befrielsesdag... [s] [s] [s]
tilføjet af

Nej , hvor dejligt

De er jo også anholdt uden rettergang og fængslet uden dom, så endelig bliver der retfærdighed i verden igen.
Nu er der jo også flest arbejdere i verden, så det er jo godt med denne dag.
De 10 % der ikke er arbejdere, kan jo lave deres egen dag.
Selv Anders Fogh og Obama er arbejdere eller lønmodtagere som det hedder i dag.
tilføjet af

Ja - det bliver dejligt

..at få frigivet alle de fanger, så de i bedste Danske Bank stil kan "gøre det de er bedst til" - nemlig at planlægge og forøve nye terror-angreb.
Et par nye terror-angreb ville også være kærkomne. Det kunne dreje mediernes optagethed af diverse finans-kriser over på et mere action-præget spor.
tilføjet af

jeg ville også blive terrorist

efter et par år med tortur på dagligt basis...
Jeg ville i hvert fald ikke omfavne vestens velsignelser...
tilføjet af

Han kan jo også skyde hele bundtet

og så lukke lortet, det er både nemmere og sikrere
tilføjet af

De er utroværdig Hr. Dommer.

Og Deres gudsjammerlige forsøg på manipulation er sgu' da totalt til grin.
Vil De være så venlig at henvise til Éen eneste reference hvor den ny-valgte præsident Obama UDFØRLIGT indskærper at der er sat en tidsgrænse på 100 dage for lukningen af Guantanamo.
De er jo da udmærket godt klar over, at det ikke i den virkelige verden er muligt at gennemføre et sådant foretagende så hurtigt, og den udmærkede præsident Obama er sgu' da også for smart til at fremture med sådan et løfte. I stedet har han udtrykt følgende hensigts-erklæring:
http://www.modkraft.dk/spip.php?article9201
som han jo da også som noget af det første har sat i værk på allerførste arbejdsdag:
http://avisen.dk/roede-kors-begejstret-over-stop-for-guantanamo-sager_102628.aspx
Men på intet tidspunkt har der været tale om en tidsfrist på 100 dage, så Hr. Dommer:
Deres utroværdighed er sunket til et nyt lavpunkt, og hvis de fortsætter i denne skure, skal jeg personligt sørge for, at Deres fremtige virke indenfor Lov og Ret vil komme til at bestå i administration af parkeringsbøder i Ulfborg ved Ringkøbing.
Med venlig hilsen
Justitsministeren
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.