26tilføjet af

Klokken 23.55 bliver jeg 44 år

Hurra for mig Cassiopaya jeg har fødselsdag i dag, og har nydt dagen med min søn i Sverige. Vi har spiste en rigtig dejlig frokost sammen, bagefter gik vi hjem og hyggede os med et par gode film og en flaske rødvin. Det er første gang i mange, mange år, jeg har haft sådan en afslappet og rolig fødselsdag, hvor jeg ikke skal stå i køkkenet og svede og stå og smile til gæsterne, som en ren Ajax frue bagefter ;0)
tilføjet af

Jamen stort TILLYKKE ...

... med din fødselsdag og alle gode ønsker fra mig!! Håber du får et vidunderligt år!!
Jo, det er en dejlig og afslappet måd du har fejret din dag på sammen med din søn. Behøver jo ikke altid være med en masse gæster og stil-an til dem.
Med det klokkeslæt kan du jo næsten tillade dig at holde fødselsdag over 2 dage, hvad??? ;))
Endnu en gang tillykke, Cassiopaya!
Michelangelo :)
tilføjet af

Så tillykke Cassiopaya :o)

Det var da rart at du fik en god dag. :o) Jeg er også den type der står i mad og opvask/opvaskemaskine op til albuerne når jeg har fødselsdag, så jeg ved hvor en lettelse det er at være fri for det engang imellem. :o)
Hilsen Kajsa
tilføjet af

Tillykke til

den smukke unge dame ;O) i sin bedste alder skal også lyde herfra
TILLYKKE CASSIOPAYA
Stort smil
En Q
tilføjet af

Tusinde tak!!!

Ja er det ikke syndt for mig, at jeg kun har fødselsdag i fem minutter ;0)
Du må have en rigtig hyggelig aften, nu skal jeg se Desperate Housewives på svensk tv ;0)
tilføjet af

Tillykke med dagen

- Godt nu ved i en alder af 44 hvordan det er mest behageligt <griner>
- Jeg har indført den regel her i familien, at man ikke skal lave mad til sig selv på sin fødselsdag. Den har jeg haft meget glæde af.
tilføjet af

Tak for kompliment Dulkis....

...men det var ikke mig der blev 44. :o) Det var godt nok nogle år siden jeg blev det. :o)
Fel tråd IGEN Dulkis......? ;o))
Smil fra Kajsa
tilføjet af

Igen?

- er jeg slet ikke ordenlig vågen? Jeg er med på det er Cassiopayas fødselsdag - tror jeg da nok...øhhh
tilføjet af

So far so good.... :o)

Det er Cassiopayas fødselsdag, men siden du skrev dit svar til mig, gik jeg ud fra at du havde lavet en fejltagelse. :o)) Wakey wakey.... ;o))
Kajsa
tilføjet af

En stor tak til en

Rigtig Svensker her fra Sverige Ljusdal. Du må have en rigtig dejlig aften og tusinde tak for lykønskningen Kajsa ;0) Er livet da ikke bare herlig???
tilføjet af

Tak Dulkis

Det var godt nok en dejlig regl, du der har indført ;0) Kan du have en rigtig god og hyggelig aften!!
tilføjet af

Åh tusinde tak My!!!

Ja vi to er jo de unge damer ;0) Tror vi i hver fald selv :0)
tilføjet af

Åh härliga Hälsingland. :o)

Selv om jeg ikke kommer lige derfra, så ved jeg at naturen er fantastisk deroppe. :o)
Ha en fortsat god dag cassie... :o)
Kajsa
tilføjet af

Tillykke

Kære Carmen

Mange gange tillykke med fødselsdagen lige om lidt :-)
Dejligt at du sådan har nydt den. Det er det sådan nogle fødselsdage er til!
Jeg håber, at dit nye år må blive fyldt med alt det bedste af alt det, som du ønsker dig!
Tillykke tillykke :-)
Hilsner Evamse
tilføjet af

TILLYKKE

Dejlige kvinde,må du have en skøn dag.
Kærlig hilsen
Drude
tilføjet af

Tak i lige måde!!

Ja da jeg er født så sent på midnat føler jeg, at jeg først har fødselsdag den 24 oktober;0) Nu skal jeg til, at leve et godt og bedrer liv, helst over 46 år endnu, hvor jeg kun gør det jeg har lyst til selv, alt det som er negativ energi ud med det. Du må forsat have en rigtig dejlig efterårsdag Drude.
tilføjet af

Tusinde tak Eva!!

Jeg smiler lidt, for du er kommet til, at skrive Carmen i stedet for Cassiopaya ;0)
Men det er måske ligesom ved min far, når han lige har været sammen med mine søstrer, skal jeg hele repetuaret igennem, inden han finder Dorthe. Min far siger Aase, Else, Hanne nej Dorthe. Ja han kan også finde på at sige, at Dorthe har ringet og han skal hilse mig, nå tak for det siger jeg og griner, det er da dejligt, at få en hilsen fra sig selv ;0)
tilføjet af

Ja det er en rigtig skøn

Natur heroppe i Ljusdal jeg nyder det i fulde drag jeg er også begyndt at fotografere det dejlige landskab, ja det er jo ikke særlige professionelle naturbilleder, men det er det jeg har oplevet på min tur. I dag kan jeg stå og glæde mig over et par fugle der kommer flyvende, eller alle de farverige varme farver der er på bladene på træerne, som ligeså stille daler ned. Hvis du har lyst Kajsa til at se dem, så har jeg nogen af billederne på min hjemmeside her fra Ljusdal ;0)www.123hjemmeside.dk/liljekonvalen Forsat rigtig dejlig efterårsdag i Danmark :0)
tilføjet af

jeg store fjols :-)

Nej altså, det må du undskylde!
Kender du det med, at man bare sidder med hovedet et andet sted, når man læser?
Jeg tænkte, at det var sjovt med den søn og Sverige, fordi jeg jo godt ved, at det er dig og kunne ikke rigtig få det til at passe med Carmen, men tænkte altså ikke videre over det og - altså jeg må bare have siddet med hovedet et andet sted.
Du skal vide, at min hilsen ikke var mindre velment af den grund!
Tak for din overbærenhed... :-)
Endnu engang tillykke... Cassiopaya
Hilsner Evamse
tilføjet af

Ja du er tilgivet Eva ;0)

Jeg syntes jo kun det var sjovt :0)
tilføjet af

Jeg tilgiver naturligvis også :o)

Syntes nok også det var lige hurtigt nok at skulle fylde år allerede. I så fald var jeg nok den første der havde fødselsdag 2 gange på et år ;o)
Kærlig hilsen
Carmen
tilføjet af

Forsinket tillykke :o)

Dejligt at du har haft sådan en god dag. Det er så super når man bare kan nyde frem for at skulle yde en hel masse.
Kærlig hilsen
Carmen
tilføjet af

Er du såååå Ung..

Mig som gik og troede at cassiopaya, var en oldgammel stjerne-konstellation...
- du er jo blot en lille pige... (he-he)
Stort tillykke.. du gamle... gå nu ud og lev livet frygtløst...
Venligst Klaus
tilføjet af

Tak Klaus

Men lille pige hmmm det tror jeg ikke lige jeg er ;0) Jeg kan se i din profil, at du forlader Danmark Klaus. Du rejser først til Bali.. derefter Jamaica, jeg vil da ønske dig rigtig god rejse.
Jeg håber sandelig da ikke vi mister dig helt herinde på sol Klaus, med alle dine sjove indlæg, men også dine triste indlæg, den nat du skrev, at du var blevet tvangsindlagt på psykiatrisk sygehus Klaus, blev jeg lidt tris ved at læse det.
Er du ellers kommet godt over det?? Det håber jeg for dig!! Forsat rigtig god efterårsdag i Danmark, jeg er jo i Sverige og det er her det sner i mere end en forstand ;0)
tilføjet af

Tusinde tak!!

Ja heller sent end aldrig ;0)Du må have en rigtig god og hyggelig eftermiddag og aften Carmen.
tilføjet af

Joo tak kommet fint over det

Stærkere og mere frygtløs ud på den anden side.... jooo tak..
Miste mig gør i nok ikke... men der kan blive længere mellem indlæggene..

Venligst Klaus
tilføjet af

Dejligt for dig Klaus at du kom over det!!!!

Ja vi kan jo heller ikke være herinde på sol hele tiden ;0)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.