6tilføjet af

Det Europæiske Melodi Grand Prix 2009

Så blev det officielt! Norge er vinderne af det Europæiske Melodi Grand Prix 2009. Jeg synes det var vildt fantastisk, men også næsten indlysende, hvem der skulle vinde. Alexander Rybak er fantastisk til at synge, men jeg mener at det var både charme, talent, stemmen og violinen der gjorde ham til vinderen. Jeg synes, at Norge har fortjent det, efter som de kun har vundet det Europæiske Melodi Grand Prix 3 gange.
Synes I, at Norge var de rigtige vindere?
Ellers vil jeg ønske tillykke til Norge.
- Emilie
tilføjet af

Ja, det var han

og hvor var det skønt, at det for en gang skyld var melodien der vandt.
Helt enig og tillykke til Norge.
tilføjet af

Flot

Jeg hørte melodien inden den norske grand prix og allerede der syntes jeg at han var fremragende.
Den islandske var også fantastisk
tilføjet af

kanon sang

syntes helt klar det var den bedst sang der vand... og tror du har helt ret i det var alle de ting der gjorde det... 😃
tilføjet af

Ja det er en melodi

der har både noget meget norsk og samtidig meget europæisk over sig.
Det var endeligt et Grand Prix hvor musikken vandt hvilket også kunne ses på, hvilke numre der lå i toppen.
Ja, Islands bidrag var også smukt og Estland var heller ikke uden evner.
tilføjet af

Underlig argumentation

"Jeg synes, at Norge har fortjent det, efter som de kun har vundet det Europæiske Melodi Grand Prix 3 gange. "
Der er da lande der aldrig har vundet, og Danmark har kun vundet 2 gange, sååå.....
Nå, men bortset fra det, så syntes jeg at det cirkus skulle afskaffes. De mange milliarder der bliver brugt på at en masse mennesker kan sidde og svælge i kjoler og frisurer.
Brug pengene på bedre skoler. Det er givetvis tiltrængt i samtlige deltagende lande.
tilføjet af

Næh.

Jeg synes sangen var ufattelig ringe!
Så nej.
På den anden side var der heller ikke rigtig nogen andre lande der slog igennem.
-Jeg havde Azerbaijan's sang på hjernen tidligere i dag, så den må have gjort ét eller andet.
Resten har jeg stortset glemt.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.