11tilføjet af

katten's kasserer har stjålet foreningen 820.000 k

ifølge jyllandsposten, og racekattens hjemmeside, racekatten.dk, har kasserer karen paludan larsen stjålet 820.000 kr. fra foreningens kasse.
karen blev dømt til 9 måneders fængsel, deraf de 3 måneder betinget, og skal betale 500.000 kr. tilbage til foreningen.
tilføjet af

du har nok ondt i missen?

det er ikke pænt at hænge andre ud med navn her. dårlig stil faktisk.
me det kan være man passer lidt mere på kassen en anden gang i misse foreningen.
tilføjet af

Det var ligegodt

kattens, men så skulle de nok have brugt pengene frem for at gemme dem, for dem som gemmer til natten de gemmer til katten.😉
tilføjet af

Må være en misforståelse

Ryghårene har nok rejst sig på de fleste af medlemmerne.
Giv kassereren et kradsetræ i cellen så han kan afreagere, hvis han da ikke kan blive beroliget af det khat som de somaliske medfanger smugler ind.
tilføjet af

Betyder det at

Racekatte foreningen havde en egenkapital på mindst 820.000 kr.? Der er nogen, der går op i racekatte, kan jeg regne ud...
tilføjet af

navnet var på foreningens hjemmeside

og i jyllands posten, so dont worry.
tilføjet af

karen, kasseren var en 56 årig kvinde

og ikke en mand.
tilføjet af

en killing koster nemt 15.000 kr

derfor.
tilføjet af

Jeg går ikke op i det

Men det er vel ikke foreningen, der køber kattene til medlemmerne. Men det er da godt, at foreningen har nogle penge at rode med.
tilføjet af

Sikken humor........

Ja man skal høre meget før ørerne falder af 😉
Men hvem passede på kasseren?
Quand la chasse ne pas la, le surie dansant sur le tables 😮
Løvemor
tilføjet af

Utroligt at en........

kvinde kan finde på den slags katteluskeri 😮
Løvemor
tilføjet af

navns nævelse

Så vidt jeg ved, står hendes navn kun på Racekatten side.. og ikke andre offenlige steder..
så det er meget forkert at offentliggøre hende navn..
og så læs det der står i div artikler..
med venlig hilsen til en der kender til sagen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.