7tilføjet af

Interview med 9/11 Firefigthers

Dette er ret kontroversielt men blot en verificering af, at der var bomber i bygningerne 11. September 2001 - disse brandfolk mistede næsten livet...
Firemen Explosion Testimony:
http://www.youtube.com/watch?v=IO1ps1mzU8o
Hvad siger i til sådanne vidner?
tilføjet af

There was an explosion

Ja, men ingen ad dem nævner noget om bomber, så eksplosionen kan have været hvad som helst, uden at det nødvendigvis har noget med sabotage eller monterede bomber at gøre.
tilføjet af

Det ved jeg ikke

tilføjet af

De må være ret sultne

altså de arbejdsløse standup-komikere som konspirationsteoretikerne har fået til at sidde og ævle.
tilføjet af

Selvfølgelig gør de det..?

En eksplosion i det omfang de beretter om, kan da kun komme fra en bombe Phusker, og husk nu lige, at de langt fra er de eneste der beretter om massive eksplosioner i kælder og lobby-området. En lobby på størrelse med en fodboldbane der bliver hærget af eksplosioner, sker jo ikke fordi en computer kortslutter, vel.!?
tilføjet af

Så kører den igen

Frie ånds vilde fantasier Tsk! tsk! Tror pokker du har været alene i 20 år, der er heller ingen ingen der er mere afstumpet end DIG, der kunne nyde at leve alene i 20 år
Det er sku da ikke helt normalt. Du tror du er så helvedes klog.
Sjovt nok så er
det er som regel de "intelligente" der er de mest ubarmhjertige..Det er også dem´ der altid skal slå andre oven i hovedet med deres fucking "intelligens"
- Et af problemerne med menneskeheden er, at de skal være så helvedes intelligente, og mærkeligt nok bliver "klogskaben" altid i de fleste tilfælde brugt på at skabe frygtelige våben til at skade andre med, så op i røven med din intelligens, den imponerer mig ikke.
tilføjet af

Selvfølgelig...

Ligesom nu her, jeg svarer...
tilføjet af

Skal jeg imponere dig?

Dine primitive personangreb preller af og der har været mange før dig. Hvis du tror din flabede stil kan vælte mig af pinden, så kan du godt tro om igen. Hvis du vil tages seriøst, kan du jo begynde at komme med nogle saglige modsvar flankeret af nogle referencer/links, hvis du virkelig mener du har noget at have det i.
Det hjælper ikke noget at kaste med lort og prøv dog som minimum at sætte dig ind i emnet og se sagen fra begge sider. Ensidighed kan ingen bruge til noget som helst. Du har sikkert lært, at det var Osama og 19 terrorister der stod bag, fair nok, men hvad gør du så, når der dukker veldokumenterede efterretninger op, som modsiger denne teori.
Allerede en time efter første fly ramte nord-tårnet, blev Osama Bin Laden udpeget som bagmanden. Efterfølgende har vi i mange år, igen og igen og igen, set flyene ramme tårnene, først nord-tårnet, så syd-tårnet, og straks efter billedet af Usama og de 19 terrorister klaskes op på skærmen. Uanset hvad, så kan dette ikke undgås at være hjernevask. Også selvom det var sandt, ville det stadig være hjernevask, og det er et problem. Hvorfor bliver vi ikke præsenteret for den anden side af sagen, når den nu engang eksisterer? Er det ikke det, der er grundlaget for en objektiv og sund debat?
Det er et problem hvis du ikke kan læse og forstå engelsk, og nej, jeg siger ikke dette som en hån imod din person, men fordi, at du ikke finder særlig meget info om 11. September 2001 på dansk. Det er på engelsk det foregår, og der er meget...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.