14tilføjet af

Ingen narkoman kan ryge 600 joints om dag

Ingen narkoman kan ryge 600 joints om dag.
ERGO
Frigiv hashen!
vh
City-pigen
tilføjet af

El Afhører

Man kan ikke diskutere med dine argumenter, og du skriver også "ergo". Så jeg kan ikke se noget problem.
Det skulle dog lige være at det bliver sværere for pusherne at tjene penge hvis hashen bliver fri. dermed bliver der også mindre kamp om markedet, hvilken betyder færre drab, og dermed også større overbefolkning på jorden.
Det må man ikke glemme!
tilføjet af

Yeah Yeah :)

So true...
tilføjet af

Hash gør hjernen uklar

og man kan ikke tænke klart.
Biin jære dåån jat ant et hørts lajk hæll
Nej, gør hash ulovligt, jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er sket for længst.
tilføjet af

600 er da også mange

Hvorfor skulle nogen da også finde på at ryge 600 joints "om dag"(en)?
Hvor har du det tal fra?
Er du nu sådan en Darios Joint, som sidder i sin slumstormerbolig og ser TV2 News men som liiige glemmer at opsummere?? Eller er du bare helt væk?
Til oplysning: "City-pigen" er iøvrigt en mand, som bor langt ude på landet, det har ikke krævet mange hundrede debatter for at gennemlyse dette.
tilføjet af

Jeg tror det er den her nyhed:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1482531.ece, som brugerne jubler over.
Passer jo også udmærket med, at halvdelen af solbrugerne virker som værtshusstamgæster, der klynker over, at deres efterløn bliver taget fra dem, så de ikke har råd til at gå ned på den lokale bæverding for at ryge og drikke sig fra sans og samling.
tilføjet af

Hash er ulovligt

Og dem der påstår at det er uskadeligt er allerede skadet, men sådan er det også med nogle ihærdige cigaretrygere.
tilføjet af

Indtægten kan ikke styre alkoholisme

Hvis den kunne var ihvertfald dem med næsten ingen indtægt eller økonomisk støtte ikke så dybt afhængige.
Sjovt som efterlønsmodtagere bliver beskyldt for mange ting af totalt uvidende skribenter som Dig og Dine kumpaner i debatten, herunder golfspilleri, luxusrejser m.m.
Der ER efterlønsmodtagere der har svært ved at få det til at hænge sammen.
tilføjet af

Kan du kun ryge.

588 da?
tilføjet af

Stud ing!!!!!!!!!

Hvis dette er rigtigt synes jag Fandeme du skulle skamme dig!............ du er i gang med en af landets dyreste uddannelser!............. hvor meget betaler du selv for den?............ hvem Fanden tror du lige der betaler i stedet!.......... du er sgu da en jubelidiot som skulle fratages både SU og serveres for regningen for din uddannelse for hvert semester du påbegynder!...................... jubelidiot!
tilføjet af

Ingen bums kan drikke 600 genstande om dagen

Så drop afgifter og moms 😃
tilføjet af

Ingen påstår det er uskadeligt

skide DF'er....
Fat det nu! Folk siger det er MINDRE skadeligt end alkohol, ingen siger det IKKE er skadeligt. Men det er jo det fjolser som dig vælger at tolke...
Alkohol er mere skadeligt og det står for omkring 14 mia. af vores forbrug i det offentlige. Smøger koster os næsten lige så meget... Men alligevel skal noget som ikke dræber, som ikke gør os sindssyge og ikke får os til at slås, holdes ulovligt.
Bureaukrati....
tilføjet af

Verden er af lave

Jeg har for engangs skyld samme holdning som dig Mjølner 😮
Men typisk folk i disse uddannelser som pludselig skal tage afstand til alt der ikke er nær fint nok. Og jeg tør vædde med at fjolset drikker sig æskelam hver weekend.
Ignorante studerende forbliver ignorant!
tilføjet af

til stud.ing,,6jan.2011

Bin there done that....man kan ikke tænke klart.hash er ulovlig....Vor herre bevar os...og du bliver temmelig sikkert off.ansat.
Før nævnte vor........HJÆLP OS......
tilføjet af

600?????

Fedt argument det der,"Citi-pige".Ingen norkoman kan sprøjte 600 gange om dagen.Jamen så,frigiv da Heroinen også.
Jesus Kristensen..........
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.