10tilføjet af

Jamen, altså dog... 1000 tak!

Hvad ser jeg dog her til morgen? Jeg er minsandten kommet på forsiden. Det er da helt ovenud, fatter ikke rigtig hvordan det er gået til. Det er lige før, jeg bliver helt bevæget!
Sådan en ganske almindelig onsdag morgen. 'Tak til alle jer der gjorde en forskel og har vist det'
Kærlig hilsen
jette-
tilføjet af

Jeg tørrer lige søvnen ud af øjnene

- eller strammer brillerne, så jeg kan se det også
- og ønsker dig tillykke med udnævnelsen!
//Dulkis
tilføjet af

Ugens jette- ;-))

Det må være "foreningen til forsidens forskønnelse" der står bag det tiltag ;-))
Det er meget fortjent og ganske dejligt at du er her. En klar, varm og oplysende stråle!
Tillykke.....som trøst tildeles du et Sjoverknuzz ;-))
"Knuzzz"
tilføjet af

Velfortjent kære frue. :o)

Jamen hvorfor skulle du da ikke komme på forsiden Jette....? :o) Det er da ganske velfortjent. :o) Hyg dig i stråleglansen den kommende uge, og glem nu ikke os folk på gulvet.... ;o))

Smil fra Kajsa
tilføjet af

Tillykke :o)

Nyd endelig den flotte placering :o) Det er sikkert velfortjent.
Kærlig hilsen
Carmen, der har skyndt sig at opdatere profillisten med ugens profiler for 2008
tilføjet af

Hej Dulkis...

Glæder mig at modtage folkets hyldest!
Glæder mig, at du ikke ligger og snuer hele dagen!
Mange hilsner
jette-
tilføjet af

Også 'knuzzz' retur ...

Kære, altid venlige sjover. Jeg har sendt et lille limerick (desværre ikke på 5 linier - så langt strakte åndsevnerne heller ikke) til M47, der også er dedikeret til dig.
Se ovenstående!
Kærlig hilsen jette-
tilføjet af

Du kan tro kajsa,

at fruen hygger sig i rampelyset.
Selvom jeg er lidt højrøvet lige nu, skal jeg nok forsøge at huske 'den lille mand på
gulvet'- når det bliver hverdag igen.*Griner*
Og mange tak for hilsenen
jette-
tilføjet af

Jeg skryder!

Rart at se dig igen her på SOLen igen carmen, eller er det bare mig, der synes du har været på lang ferie? Nå, det lyder helt dubiøst, som om du har været i spjældet e.lign. Jeg synes bare, du har være en del fraværende, men nogle har jo andet at foretage sig end sidde her bag skærmen.
Kan man gå ind og se profillisterne, som du så venligt knokler enegisk med? Jeg kan slet ikke se, hvordan man kalden den/dem frem.
Mange hilsener jette-
tilføjet af

Bare jeg dog havde

været på ferie ;o)
Næe, syntes bare på et tidspunkt at alt voksede mig over hovedet, så derfor stoppede jeg, ihvertfald for en periode med at lege med profiler ;o) Så du har helt ret, jeg har været meget fraværende.
Men jeg kigger da ind med mellemrum, og begynder da også så småt at få en lille smule energi til at opdatere "projekt profil liste" som jeg vist fik startet på i sin tid med hovedet under armen ;o) Det må bare ikke igen gå hen og blive den alt overskyggende beskæftigelse, det er vist ikke sundt tror jeg.
Men den kan skam ses her: http://home.no/solstraalen
Kærlig hilsen
Carmen
tilføjet af

Skal jeg så dele......??

Nå,,ok så pyt da.
;-))
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.