10tilføjet af

Indv. kriminalitet kræver 1.500 nye betjente

Indvandrerkriminaliteten, som efterhånden udgør 80% af den samlede kriminalitet i Danmark, sætter politiet under voldsomt pres, og vil kræve mindst 1500 nye betjente blot for at følge med.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/23/135602.htm
Og de apatiske danskere har tilsyneladende givet op.
tilføjet af

180000 biler

citat : Svindel med bileksport
Den danske statskasse er blevet snydt for millioner af kroner, fordi kriminelle i årevis har udnyttet en skattefidus ved eksport af biler fra Danmark, skriver Politiken.
Ifølge reglerne har man krav på at få refunderet en del af registreringsafgiften, når man eksporterer sin bil. Det er siden 2005 sket med over 180.000 danske biler, hvilket i alt har kostet staten 4,3 milliarder kroner i refusioner, viser nye tal fra Skat.
En stikprøvekontrol fra Skat afslører, at reglerne bliver brudt i næsten 2 ud af 3 tilfælde

(måske er
det fiffige
danskere som så har købt bilerne tilbage til en lavere pris og med skattefordele fradrag(det koster jo også i skattepuljen)

men flere politifolk og mere kriminalprævention jo ! Der er godt nok jo både SSP PPS ude i kommunerne

flere arbejdspladser med fede pensionsordninger, tillæg og feriepenge det koster os osse kun små 400 milliarder om året at aflønne statens og kommunernes personale som er så gode til det der med uddannelse, SU, aktivering og iværksætteri
tilføjet af

Tænk på at muslimerne kun udgør 7 %

af befolkningen...... Jeg tør slet ikke tænke på når de er på 50 %.
tilføjet af

I gamle dage kunne politiet klare sig

med en politimand på cykel til at gå på patrulje
(som kendte alle de kriminelle i området)
Nu skal der to bemandede politibiler ud sammen for ikke at blive angrebet
af de urbane guerrillaer der bliver mere og mere voldelige,
det koster den danske stat kassen
og pengene kunne være brugt til noget mere samfundsnyttigt
end at holde orden på de bavianer.
men det er jo forskellen på et homogent samfund og et multikulturelt
sikkerheden og prisen.
tilføjet af

Hvornår var de gamle dage lige?

Var det dengang, der også altid var hvid jul?
tilføjet af

Hvordan kan

du tillade dig at kalde dig "en-aegte-dansker".?
Med din naive indstilling skulle du kaldes: "Ein dummer Däne"
tilføjet af

Forudset

Ifølge rigspolitichefen (fint skal det være) skulle vi bare vente til år 2011 så ville alt være i den skønneste orden.
Jeg har tidligere kort skrevet:
Politireformen har allerede vist sin utilstrækkelighed og styrer direkte mod fiasko.
Organitatorisk er den skruet forkert sammen, hvad enhver med en eksamen i organistaion kan se. Administration vil lægge større og større beslag på resourcerne, hvad der ikke kan undre da reformen er teoretisk skrivebordarbejde, udformet til en statisk opgaveløsning, men politiarbejde er omskifteligt. Bare en ting som det demografiske billede ændrer sig alt efter opgaveløsning.
1500 flere politifolk vil ikke være tilstrækkeligt til, at opretholde samme resultat som før politireformen. Hvis man betragter udbyttet af de investerede midler i politireformen, målt på kriminaliteten sat til indeks 100 vil udbyttet efter politireformen i følge mit bud kun være på 80 (groft sagt) med en forstærket effekt da banditterne vil mene chancen for at slippe afsted med forbrydelser vil være større.
Presset på politiet vil ganske enkelt stige, præcis som vi ser det ske.
Det er ikke et spørgsmål om at være synsk. Men at kende til organisationsteori. Nogen i politiet ved det godt, men har fået mundkurv på, p.g.a det politiske bestillingsarbejde, om at koncentrere alt. Politi,skoler,hospitaler m.v.
Min forudsigelse går på, det her går galt.
tilføjet af

Så ender vi som USA hvor folk anskaffer sig våben.....

....så de kan forsvare sig selv.
Det skal nok blive en "lækker" cocktail om 50 år, når der er ca 35-40 % muslimer i Danmark og borgerne har set sig nødsaget til at anskaffe sig våben fordi politiet har rigeligt at tage sig med de mange utilpassede unge af fremmed herkomst.
Der var et yndigt land - Kan vi synge til den tid. [:*(]
tilføjet af

Jeg stillede bare et spørgsmål

Du er vist den dum-naive af os to.
Du er dog stadig velkommen til at forsøge at svare på mit spørgsmål.
Go' weekend med masser af kærlighed og omsorg til dig anonyme. Vi elsker dig alle![l][l][l][l][l][l][l][l][l][l]
tilføjet af

Er sgu

allerede skaffet og jeg er ikke en skid nervøs for at bruge den hvis muslim lortet prøve at overfalde mig eller andre Dansker😉
tilføjet af

Du taler

udenom.
Hvid jul har intet med emnet at gøre.
Kom til emnet her i debatten.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.