43tilføjet af

Ignorer Knud2112

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conference=140&posting=867378
Normalt ville jeg ikke lægge et indlæg som dette, men jeg synes simpelthen han er for grov. En pige har lige mistet sin mor og så gør han nar af det.
Jeg skal ikke bestemme det, men vi ville synes det var fedt om man såre simpelt ignorerede alle hans indlæg fremover indtil han har lært at omgås andre mennesker - hvis det nogensinde sker.
En dybt forarget Melanie - og der skal alligevel noget til :0)
tilføjet af

Ikke hans første gang

at han er direkte ond modbydelig i sine kommentarer, så jeg har forlængst valgt at ignorere fyren.
Jeg vil give dig ret i at det er ufint at opfordre til den slags, men desværre nok det eneste rigtige at gøre i dette tilfælde.
tilføjet af

...

Sikke en idiot .
Jeg har osse set andre steder hvor han er skide grov .
tilføjet af

Melanie

:o)
tilføjet af

Det gør vi allerede

Har du så læst hans andre indlæg? Han er en totalt klam person. Forstår ikke at han ikke er bannet for laaang tid siden. Men det kommer, det kommer...
tilføjet af

Den mand er så retarderet

at han ikke engang burde have adgang til nettet.
Jeg ignorerer ham og det er der rigtig mange andre der også gør. Hvad synes han dog selv han får ud af, at være så ondskabsfuld overfor andre.
Det indlæg du henviser får mig til at gyse. Man kan håbe på at der findes en Gud og at han kommer til at brænde op i helvede. Men at kaste ham i havnen med store sten for fødderne ville også være en ret ok løsning !!
Det eneste rigtige er at man bare lader som om, han ikke eksisterer :0)
tilføjet af

hvad fanden?

laver du med mit nick!
idiot
tilføjet af

meeen....

"det kommer, det kommer..." den har du hørt før hva?
tilføjet af

latinerhidsighed ;0)

men jeg kan kun give dig ret. Det ville være dejligt at komme af med ham
tilføjet af

Og knud prøver og prøver

og ingen vil svare ham - kun ham selv. Det bliver voldsomt kedeligt for ham at være her i længden :-D
tilføjet af

haha...

er det mig eller... prøvede du at være sjov?
jeg kan blive ved og ved og ved... man burde lave en Duracell raklame med mig!
HVOR INGEN ANDRE BLIVER VED! gør KNUD! aka. DEBAT BØLLEN!
tilføjet af

Hæhæhæhæ

han burde faktisk få udgangsforbud fra den llukkede hvis det skal være rigtigt. Ingen netadgang og ingen kontakt med almindelige mennekser, før han justerer 90% af sit ordvalg
tilføjet af

Ham Knud..

Er ny her i debatten.
Ham Knud virker noget wired??
tilføjet af

nu skal du være sød..

... ved de retaderede, de er som regel meget flinke mennesker trods deres manglende evner. ...og fiskene i havnen har da heller ikk gjort noget så galt at de skal staffes med knud2112. ;o)
Nej han er bare en lille ond mand, med et sølle lille liv, bitte-lille p.. at han er nødt til at ønske andre død og ødelæggelse for at bare at føle han er i live.
Dumhed kan i nogen grad undskyldes, det kan ondskab ikke.
tilføjet af

Knud hygger sig :0)

Men ingen gider lege med ham ha ha :0) SÅ kan han sgu lære det
tilføjet af

wau!

flot skrevet smarte!
synes du fortjener en medalje, og det mener jeg!
er altid glad for at blive svinet til på en behalig og "smooth" måde.
DET må jeg give dig.
Godt gjort, men hvis jeg fortalte lidt om mig selv, ville du ikke tro på det jeg skrev, så jeg lader bare vær.
Du har en god pointe, og jeg vil ikke diskuter.
NICELY DONE!
tilføjet af

Knud tydeligvis provokeret

af denne debat. Han vogter over den som en spyflue over en gang kolort. Han er lynhurtig til at svare på alle indlæg og kun han selv gider svare ham.
Nå men det er da godt vi kan få ham lidt op af stolen :-D
tilføjet af

Knud

er vist wired..
Jeg synes ludo er kedeligt, men smutter alligevel ud af denne debat.
*S*
tilføjet af

Retarderet?

Fik linket af en ven der fandt indlægget her fornøjeligt. Inden jeg begynder vil jeg gerne have lov til at distancere mig selv fra hele affæren – har meget ringe kendskab til hvad denne ”Knud” førhen har sagt.
Først og fremmest vil jeg gerne have lov til at appellere til alle brugerne der vælger at slynge diverse eder ud. Retarderet mener i? Hvori ser i hans mentale handikap? Nej, det er der faktisk ikke – og endda er hans sprogbrug ganske glimrende (taget med forbehold, naturligvis). Hans brug af sarkasme, selvironi og brug af sproglige koblinger (hvilket ofte bliver brugt af f.eks. StandUp) kan ikke drage paralleller til disse antastelser i så pænt slynger ud. At kalde ham dette er (ligeledes ham), at synke ned på et meget lavt plan. At brugeren under navnet ”Knud” ikke just følger nogle etiske retningslinjer for høflig tiltale er en anden sag.
Alt i alt er hvad jeg finder mest af alt brugerne der kommer med den tiltale værende de sande idioter der ikke formår at identificere og begå sig i det danske sprogbrug.
Mvh. Unique.
tilføjet af

kender udmærket hans mentale tilstand

læs blot nogle af hans indlæg...
tilføjet af

Undskyld

Jeg vil bare gerne sige undskyld til alle de mennesker jeg har såret på sol debatten. Min kæreste er bare for nyelig gået fra mig så jeg har været ensom og har ikke aft andet at tage mig til.. Beklager
tilføjet af

Nå..

Som sagt er jeg ny her i debatten og har ikke læst dine indlæg, men er det ikke mærkeligt at svine andre til fordi man selv er såret?
tilføjet af

spændende betragtninger..

Jeg tror Knud og Unik er samhørige..*S*
tilføjet af

Hans kæreste slog op

for noget tid siden, så det kan måske være derfor at han er lidt ustabil og aggresiv. Ikke at det er en undskyldning for at være direkte led og ondskabsfuld, men det kan være en forklaring
tilføjet af

At blive skør

kan alle vist blive hvis nogen man holder af og tror på svigter...
tilføjet af

tsk tsk..

Den er sq ikke så lang.. kig på tidligere indlæg og du vil se en alt for grov tone, til alvorlige problemer det kan overhovedet ikke anses som humor.
Tilgengæld finder jeg denne tråd ret humoristisk. Da Knud viser en selvironi og sarkasme. Det er der ikke noget galt med. Der er noget galt med straks at svine folk grovt til når de starter tråde om alvorlige problemer, og kan forstyrre debatten eller hjælpen helt utroligt meget.
tilføjet af

Synes heller ikke

der er nogen undskyldninger for at være grov overfor folk i sorg.
Desuden er det ikke Knud alene der har skrevet under nicket Knud2112. Der er nogen der har kopieret hans nick og svarer som ham også, hvilket gør det ret underholdende :-D To kvajpander :-D
tilføjet af

Han bruger det skam selv

tilføjet af

hmmmm

måske er det bare opspind, men skal dog ikke kunne sige hvad han har udtalt i andre indlæg
tilføjet af

Indlægget er nu slettet

Rigtig rigtig synd for den dreng det gik ud over (som jeg troede var en pige ;)), men rigtig dejligt at hans ondskab blev fjernet så konsekvent :0)
tilføjet af

Nu har han oprettet en profil

Men er ikke sikker på, at det er ham der normatl udgiver sig for at være Knud2112. Men jeg ignorerer ham lige meget hvad - sådan nogen skal manes til jorden
tilføjet af

Har ikke hørt så meget fra ham

i et stykke tid, så det kan være han er blevet træt af, at blive ignoreret og ikke rigtig kan tale med nogen. Nu ved alle jo at han er en klam nar
tilføjet af

Kan godt være

at han har taget lidt ved lære af at blive hængt ud :0)
Begynder han at opføre sig pænt tilgengæld, så skal jeg nok byde ham velkommen igen. Men ikke før !
tilføjet af

ja det er en dårlig ide

at begynde at forsvare ham på det grundlag. Han er værre end Randy den gnavne
tilføjet af

ja, det er faktisk rigtigt

utroligt at man kan være mere beskidt i munden end Ransepigen
tilføjet af

Hvis der er nogen

der selv er god til at brude ordet retarderet, så er det Knud2112 selv.
Heldigvis har vi ikke hørt fra ham i et stykke tid nu :0)
tilføjet af

HELT overflødigt indlæg

:0) Jeg tror de fleste ignorerer ham. Det er ihvertfald sjældent at folk gider svare på hans indlæg og det har han rigtig godt af :0)
tilføjet af

Enig

Indlægget er slettet, men han har også lige "foldet" sig ud et andet sted. Jeg kunne godt sige en hel masse ting, men det er ikke lige min stil.
tilføjet af

Ja SIKKE da en charmetrold

fedt nok at folk bare ignorerer ham :0)
tilføjet af

Er han her under anonym?

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conference=28&posting=833806

Synes det kunne være hans stil. Absurd at nogen vil skrive sådan
tilføjet af

Hvad fejler han mon?

Hej... har lige lavet en avanceret søgning på Knud2112 på debatten og læst alle hans indlæg.
Der må være en del frustrationer i hans liv siden han synes det er sjovt at svine andre mennesker til gang på gang. Indeholder dette menneske overhovedet nogle positive sider? Er han sådan her mod andre mennesker "in the real world"?
Højst sandsynligt ikke...det er han nok for bange til...men det er jo også nemmere at være et stort svin, når ingen ved hvem man er.
Knud2112...jeg håber virkelig at du får søgt noget hjælp...held og lykke med dette.
tilføjet af

Ved heller ikke hvad han fejler

men det er meget fedt at folk rent faktisk ignorerer ham nu :0)
tilføjet af

I Guder

jeg undres til stadighed over, at nogen er så syge i hovedet...som f.eks Knud2112
tilføjet af

For ikke at tale om Provokator...

Han er heller ikke særlig charmerende
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.