12tilføjet af

Hvorfor gik Alex videre i talent 2008 ?

Hvordan kunne Alex vinde over Gustav.......................?
Det Gustav præsterede, gjorde han på egen hånd - bogstaveligt talt - mens det Alex lavede ikke var andet end en skide gang playback af Michael Jackson. Han sang sgu da ikke engang i mikrofonen...
Hvius jeg var dommer og skulle sende den dreng videre, så jeg meget gerne at han i det mindste forsøgte at parodiere Michael Jackson!
tilføjet af

Michael Jackson Light

skulle han fordi de er bange for at sende en lille farvet person hjem,kan da lige se side op side ned omkring racisme hvis han blev sendt hjem.
tilføjet af

Gustav styrer!!!

Det var fup og svindel at Gustav ikke gik viderer. Gustav stil op igen...
tilføjet af

Gustav

Var da den med mest talent, det er sku ikke bare lige at kunne fløjte på Gustavs måde, de dommere ka' ikke en node
😕
tilføjet af

Tænk efter

- hvis I tænker jer om, ved I godt at kun én kunne vælges. Det var et svært valg for dommerne - og lad så være med det racismepjat. Det er for langt ude.
tilføjet af

Ålbæk er en underlig dommer

Han vil gerne ha fornyelse, nogen der kan overraske ham - og så er han alligevel den 1. til at sende Alex videre.......................................................
tilføjet af

Var det et svært valg????

Gustav var den der viste noget lidt andet, end det han viste sidste gang
Alex dansede bare rundt på scenen uden at sige en lyd... Hvewm har imponeret dig mest i aftes❓Alex har bestemt ikke "imponeret" mig andet, end at han har bevist at han tør stå på en scene...
Jeg skal seriøst ikke se mere talent 2008 for nu!
tilføjet af

svar:

Den eneste grund til at Alex gik videre er fordi at han ser sødere ud end gustav... Der bør være en aldersgrænse på min. 15 år! Fordi børn som ham får flere stemmer fordi de ser søde ud... Det gustav præsterede var fænomenalt! Og han bør være den der går videre! Og hende der dommeren (glemt hendes navn) Hun skal ud! Hun sender folk videre fordi de har en god overkrop!
Jeg syntes at Gustav burde få et Wildcard til finalen for unfair behandling
tilføjet af

Ja !

Hørt !!!
tilføjet af

Helt enig

Og her en af mine tidligere elever, tag det nu med et smil ik' *SSS*

http://www.youtube.com/watch?v=V0K6rH5p_Eo😉[s]🙂
tilføjet af

Alex

Det gustav er da Død kedeligt gabbbb..
Skulle jeg se på det 2 min merer faldt jeg sku i søvnm
tilføjet af

Alex er ...

en lille lækker steg.
tilføjet af

Alex

Ved i hvad i skal slet ikke brokke over noget som helst. Alex gjorde en meget anderledes dans. Gustav gjorde en anderledes finger fløjtning. Alex og Gustav er lige gode. Der er altid en der vinder og en der taber. Alex er god og alle rent faktisk er alle gode ingen dårlige. ham der brokker over andre ting kan selv ikke gøre det og slet ikke bevise det.
ALEX is my own favourit
Gustav is also my own favourit.
Skab jeg aldrig et dårligt rum og andre. FORSTÅ DET!!!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.